Hallo,
Mij eerst even voorstellen, mijn naam is Ben en heb sinds deze week m’n eerste Jet een JTM XXX met Jets Munt VT80, dankzij Edwin D. Ik vlieg reeds geruime tijd met EDF en dacht waarom niet. Nu komen er natuurlijk allerlei vragen naar boven van hoe en wat en hoop hier mijn antwoorden te vinden.
Het bouwen van het toestel is geen probleem, enkel het aandrijfgedeelte daar ik hier geen ervaring mee heb.
Zoals bijv. welke UAT zou ik het beste nemen voor de VT 80?
En zou ik werken met 1 of 2 tanks voor de kero?
Ook de plaatsing van de thrust tube ten opzichte van de turbine zelf, op wat moet ik zeker letten? De pijp is van Grumania en heb via hun website wel een handleiding gevonden maar misschien zijn er nog dingen waarop ik moet letten.
Gebruiken jullie een schakelaar tussen de Lipo en de turbine om deze uit te schakelen of enkel de stekker?
Ook zou ik willen gebruik maken voor de voeding van mijn ontvanger van een DPSI BIC om zo daar het verbruik mee te monitoren.
Alvast bedankt voor de hulp,
Ben
Mij eerst even voorstellen, mijn naam is Ben en heb sinds deze week m’n eerste Jet een JTM XXX met Jets Munt VT80, dankzij Edwin D. Ik vlieg reeds geruime tijd met EDF en dacht waarom niet. Nu komen er natuurlijk allerlei vragen naar boven van hoe en wat en hoop hier mijn antwoorden te vinden.
Het bouwen van het toestel is geen probleem, enkel het aandrijfgedeelte daar ik hier geen ervaring mee heb.
Zoals bijv. welke UAT zou ik het beste nemen voor de VT 80?
En zou ik werken met 1 of 2 tanks voor de kero?
Ook de plaatsing van de thrust tube ten opzichte van de turbine zelf, op wat moet ik zeker letten? De pijp is van Grumania en heb via hun website wel een handleiding gevonden maar misschien zijn er nog dingen waarop ik moet letten.
Gebruiken jullie een schakelaar tussen de Lipo en de turbine om deze uit te schakelen of enkel de stekker?
Ook zou ik willen gebruik maken voor de voeding van mijn ontvanger van een DPSI BIC om zo daar het verbruik mee te monitoren.
Alvast bedankt voor de hulp,
Ben