Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Deze edf komt van de model af die ik kleiner gemaakt had , maar vliegt er goed mee.
Ik heb nu er een HVLipo voor besteld en ga ff daar mee vliegen .
De bedoeling is om de wemetec 2W 23 op 5 S te gaan vliegen , maar het potje is ff leeg , veel gekocht...
Altijd leuk om iets te hebben om naar uit te kijken ;-)
Een een Minifan EVO met 2W23 op 5S is echt een feestje. Ik vlieg er zelf ook mee ;-)
Veel plezier met je Jetbrett.
Heb inmiddels ook een gebouwde Jetbrett gekocht hij was wel kant en klaar mooie kist , maar de uitslagen wat zijn die normaal gesproken hoeveel up en down enz. kan ze niet vinden in deze 17pagina's draadje ook niet op de tekening die ik erbij heb gehad , vliegen jullie ook met wat differentiaal erin of niet , het CG klopt die volgens tekening dus 88cm uit de voorlijst ?
hier even een foto van de aanwinst.
De Jepfeil is dat een nieuw bouwwerk , kan het model niet vinden , had verkeerd gegoogled net
Deze is wel iets zwaarder dan jullie exemplaar hij weegt 1480gr is bekleed met oracover als ik het goed zeg een soort linnen
Oké ik ben benieuwd , kijk eerst eens even hoe dit vliegt , jullie zijn zo enthousiast vandaar dat ik er ook maar 1 aangeschaft heb , ben geen bouwer zoals jullie vandaar dit kant en klare model die iemand had gebouwd maar nooit had mee gevlogen