Ook vanaf deze kant wil ik de organisatie bedanken voor deze geweldige meeting.
Het weer en de wind was ook helemaal goed geregeld
Was voor mij m`n eerste jetmeeting waar ik aan mee deed met m`n nog maar net 7 vluchten oude gemodificeerde Formost maar heb 4 heerlijke vluchtne kunnen maken.
Wilde graag nog meer vliegen na 6`en toen bijna iedereen al vertrokken was maar m`n lagers gooide roet in het eten.
Was er na vlucht nr 1 door Martin al opgewezen (en wat ik al langer wist ;-) ) maar aan het einde van de dag was het dus over.
Heb nog wel een setje liggen die ik er nu in ga zetten om dan nieuwe lagers aan te schaffen en daarna echt even naar Martin op bezoek ga om zijn aanbod even te innen ;-) Martin alvast bedankt
Maar ik heb heerlijk gevlogen en ga de kist steeds beter kennen.
De gezelligheid was TOP, het ging er allemaal relaxt aan toe en er zijn geen echt grote schades geweest.
Gerald gaf mooie demo`s weg maar na 3x door zijn neus te gaan vondt ie het wel welletjes (geen echte schades steeds).
Ger Ko. ;-) heeft velen weer voorzien van zijn commentaar, ook bij mijheeft ie de eerste vlucht er even naast gfestaan, daarna wilde ik hem niet meer in de buurt hebben met z`n becommentaar ;-) , nee hoor Ger, was weer toppie en nog bedankt
Ger Kl (hehe dan maar zo ;-) ) heeft ook lekker gevlogen met z`n A10x, geloof dat ie nou weer de smaak te pakken heeft.
Jaap G., Tja het blijft een apart figuur maar wat hebben we weer een plezier gehad met elkaar :rolling:
En je hebt ook nog lekker gevlogen dus jouw weekend kan helemaal niet meer stuk, komende keren moet je je gaan concentreren op de starts en de landingen en dan geef je Ger Ko. maar een schop en ga je zelfstandig vliege, gaat goed komen met jou ;-)
Verder voor mij veel nieuwe gezichten gezien en met een hoop wel even een praatje pot gehouden
Onno was mee en heeft verschrikkelijk veel foto`s gemaakt, duurt wel even om daar de goede uit te halen maar die zal ik tzt wel posten.
Ik hoop tot volgend jaar