Jetmeeting Appingedam 'high north' 2e maal versie 2010???

• Topicstarter Topicstarter Ger Kovacs
  • Startdatum Startdatum
Ziet er goed uit het weer voor morgen, kom ook zeker even de kunst af kijken bij jullie..:cool: en kijken af ik nog een paar mooie plaatjes kan schieten... niet met scherp hoor..:D

O ja Dolf komt ook vliegen met zijn Gloster Meteor.

Tot morgen..... Groet Jan.

Damn, vandaag ook al een vette hap gegeten, morgen weer :-( :D ;-)

Gaat allemaal dus helemaal goed komen.

Wordt er trouwens gewerkt met een zenderbewaking of gewoon frequentie bord?

Zeeeeeeeer geslaagde meeting! :p

(Of zijn er na 15.30 ongelukken gebeurd? :()

Zeldzaam mooi weer. :zon:

Druk, veel vliegtuigen, en naast veel 'normale' modellen (voor zover een turbine-trainer 'normaal' kan zijn),
ook veel wat meer bijzondere dingen. :D

Geen crashes gezien, wel een zeer groot aantal vluchten.

Gerald met z'n F-16 is dan (in mijn ogen) toch wel iets bijzonders, wat (volgens mij) niet door iedereen herkend wordt, lijkt het . . . :?

Ander hoogtepuntje was mijn kennismaking met dhr. Gaasbeek! :shock: :p ;)

Opmerkelijk: iemand presteerde het om richting het publiek te landen. :shock:

Als ik iets van iets begrijp zou ik zeggen: dat lijkt me niet goed. :nooo:

Tot zover de eerste indrukken. :cool:

Andere opmerkelijke zaken: wordt vast op teruggekomen.

Volgend jaar weer? :p

jan.

Hallo jetvliegers.

Ik denk inderdaad dat we zoals Jan al geschreven heeft terug kunnen kijken op een zeer geslaagd evenement. De punten die hij noemt sluit ik mij ook volledig bij aan. Persoonlijk heb ik mijn waardering wel aan Gerald uitgesproken over zijn schitterende demo's en wil ik ook de andere vliegers niet te kort doen. Ik dank jullie allemaal mede namens de organisatie en de club. De puntjes voor verbetering en tips van vliegers hebben we ons zeer ter harte genomen om het eventueel een volgende keer nog beter te doen.

gr.Pieter

iemand foto's gemaakt? (vast wel)

Jazeker!!!..:cool:

Nou mensen wat een mooie dag, mooie dag van wegen het weer maar ook zeker van wat er de zien was!...:worship:

Ik was vandaag afgereisd naar het hoge noorden samen met Peter.
Hier een paar foto's.

full

full

Trotse eigenaar, heb hem gesproken en zie mij dat hij erg lekker had gevlogen.

full

full

Hier Gerald zijn F 16 in actie.

full

Ook aan de inwendige mens was gedacht, erg lekkere hamburgers!

full

Peter.. laat die kist nou los, Dolf wil vliegen!

full

We hebben het al gezien en gelezen, maar in het zon licht en met je neus er boven op om het te bekijken ,live.....super mooi stukje werk Jos.

full

Dan is Martin geen vlieger maar ik vond het erg leuk dat hij er was, en aan belangstelling had hij niet te klagen.

Groet Jan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Pieter,en alle medewerkers van de jetmeeting natuurlijk , hartelijk dank voor de mooie dag,en het lekkere eten
Het was weer leerzaam voor mij , veel gezien , en ook zelf een paar leuke demo's kunnen geven .
Allemaal super geregeld.

Nogmaals dank,

Mvg,

Martin.

Ook vanaf deze kant wil ik de organisatie bedanken voor deze geweldige meeting.

Het weer en de wind was ook helemaal goed geregeld :thumbsup:

Was voor mij m`n eerste jetmeeting waar ik aan mee deed met m`n nog maar net 7 vluchten oude gemodificeerde Formost maar heb 4 heerlijke vluchtne kunnen maken.
Wilde graag nog meer vliegen na 6`en toen bijna iedereen al vertrokken was maar m`n lagers gooide roet in het eten.

Was er na vlucht nr 1 door Martin al opgewezen (en wat ik al langer wist ;-) ) maar aan het einde van de dag was het dus over.
Heb nog wel een setje liggen die ik er nu in ga zetten om dan nieuwe lagers aan te schaffen en daarna echt even naar Martin op bezoek ga om zijn aanbod even te innen ;-) Martin alvast bedankt :thumbsup:

Maar ik heb heerlijk gevlogen en ga de kist steeds beter kennen.

De gezelligheid was TOP, het ging er allemaal relaxt aan toe en er zijn geen echt grote schades geweest.

Gerald gaf mooie demo`s weg maar na 3x door zijn neus te gaan vondt ie het wel welletjes (geen echte schades steeds).

Ger Ko. ;-) heeft velen weer voorzien van zijn commentaar, ook bij mijheeft ie de eerste vlucht er even naast gfestaan, daarna wilde ik hem niet meer in de buurt hebben met z`n becommentaar ;-) , nee hoor Ger, was weer toppie en nog bedankt :yes:

Ger Kl (hehe dan maar zo ;-) ) heeft ook lekker gevlogen met z`n A10x, geloof dat ie nou weer de smaak te pakken heeft.

Jaap G., Tja het blijft een apart figuur maar wat hebben we weer een plezier gehad met elkaar :rolling:
En je hebt ook nog lekker gevlogen dus jouw weekend kan helemaal niet meer stuk, komende keren moet je je gaan concentreren op de starts en de landingen en dan geef je Ger Ko. maar een schop en ga je zelfstandig vliege, gaat goed komen met jou ;-)

Verder voor mij veel nieuwe gezichten gezien en met een hoop wel even een praatje pot gehouden :D

Onno was mee en heeft verschrikkelijk veel foto`s gemaakt, duurt wel even om daar de goede uit te halen maar die zal ik tzt wel posten.

Ik hoop tot volgend jaar :yes:

Laatst bewerkt:
Alles was top. Weinig schade gevlogen en veel mooie demo's gezien. Gerald vloog echt mooi schaal met zijn schaal f16, prachtig... De bobcat met zijn snelheid was ook top. Teveel mooie dingen om op te noemen :) Zon was er even voor de foto's maar niet zoveel dat het vervelend was of te warm. Kon gewoon niet beter.

Leuk waren de 2 staarboom achtige kisten in de lineup. Je schuift ze zo mooi inelkaar ;) Er waren er ook wel een hele boel...

Op naar de volgende zou ik zegge :)

Leuk waren de 2 staarboom achtige kisten in de lineup. Je schuift ze zo mooi inelkaar
Geloof dat er daar ook heel wat foto`s van zijn gemaakt. Zag ze in ieder geval wel even voorbij komen bij mij op de camera :-)

Jouw Formost vliegt ook netjes Herman, maar wel een heel verschil met de mijnes qua snelheid en take off.

Jouw Formost vliegt ook netjes Herman, maar wel een heel verschil met de mijnes qua snelheid en take off.

Dankje. Vermogen wordt aan gewerkt ;) 1kg meer uit de motor halen is mogelijk (hoop ik) en dat wordt al beter. Ik vlieg ook niet veel volgas en eigenlijk continu op 2/3.

@ Herman,

dat heb ik nou ook, vlieg grootste deel half gas en af en toe even doortrekken.
Wat meer stuwdruk zou mooi zijn ik blijf het volgen.

@ Dick,

:thumbsup: helemaal mooi heb hem meteen uitgeprint, Thanxs.

Heb Berto ook gezien....was druk zijn toestel aan het aftanken.....wat gaat daar een hoop in zeg. Was verbaasd om te zien dat je formost al klaar was...dacht die die pas later dit jaar klaar zou zijn.
Was een erg leuke meeting en is ook de club waar ik normaal vlieg alleen geen jet...

Hoi Riconl,

Yep, 2 liter peut welke met een 8 minuten vliegen ook al weer aardig op is :lol:

De vrouw blijft ook maar zeggen dat ik een jaar te vroeg ben, de planning stond op begin 2010 maar heb even snel door gebouwd ;-)

Moet wel zeggen dat jullie het goed voor elkaar hebben daar achter die kuikenboer :thumbsup:

Hoi, heb ook een erg leuke dag gehad, met veel mensen gesproken en weer een paar gezichten bij al die forumers er bij. ;) In de auto denk je wel altijd weer wie je dan niet gesproken hebt en dus nog steeds geen gezicht bij kan plakken maar dat komt de volgende keer dan wel weer.

Ja, het was m'n neuspootdag niet helaas. Pootje heefd er inmiddels al weer een hoop vluchten op zitten maar zoveel problemen als gisteren verraste mij helemaal. Altijd erg balen, k'heb betrouwbaarheid altijd hoog in het vaandel, spendeer héél veel tijd in preventief onderhoud en dan dit....tsja, part of the game zullen we maar zeggen.

Het was me de rit iig wel waard, gezellige meeting zo.
(Alleen jammer van de line-up/één kist per keer.....duurt zo lang voor je weer mag :D)

Sjapoo aan Pieter en z'n organisatie "gang", ze hebben er een mooie dag van gemaakt.

Groetjes,
Gerald

Ik heb me ook aardig vermaakt. Was wel een eind rijden voor me. Heb dit weekend 1132 km afgelegd volgens Google Maps :mrgreen:, waarvan een kleine 800km samen met Hanzl. Op de terugrit hebben twee keer entertainment gehad :-D.

Prima organisatie. Ook de trailers die er waren voor de kisten zaterdagavond in te zetten was een zéér goed plan :D.

Bedankt voor de gastvrijheid!

Goed gedaan Pieter en tot de volgende keer ;)

De Bobcat-piloot.

Back