Jetmeeting Appingedam 'high north' 2e maal versie 2010???

• Topicstarter Topicstarter Ger Kovacs
  • Startdatum Startdatum
hoi,

helaas kan ik volgende week er niet bij zijn wegens een defect aan de vlieger , en 3.5u rijden om te komen kijken vind ik net te ver.
hopelijk wel volgend jaar

gtjs
wim

Hee Wim,

erg jammer, maar je hebt nog een week om de kist weer vliegklaar te maken ;-)

Volgend jaar bneter.

Grt,
Berto.

Hmm, ik heb ook hard moeten schroeven ;) kwam er eergisteren achter dat mn tank(dop) lekte, en gisteren mn neuspoot tijdens 't taxien bijna verloren.. Maaar, hij is dr bij!

Tja ik heb ook in 2 weken (ongeveer) een jet gebouwd dus er is een hoop mogelijk (indien het thuisfront het toestaat ;)). Er is ook nog een andere vlieger die ook wat werk moet verzetten om er zondag bij de kunnen zijn.

Toch moet je nooit tehaastig te werk gaan, dan kan er te makkelijk iets misgaan.....

Hallo Allemaal.

Graag even het exacte adres waar ik moet zijn a.s zondag.

ivm met navigatie.

Weten jullie al iets over het weer a.s weekend?

Het is wel een eindje tuffen voor mij he.
En zaterdag ben ik al in Kamperveen ,maar dan moet ik terug .

Groetjes,

Martin.

hoi,

het probleem ligt bij de ligger waar de vleugels aan op hangen , deze heeft teveel speling gekregen waardoor het te gevaarlijk word voor vleugelbreuk en mijn turboprop heb ik nog maar 3 vluchten opzitten en dat is te vroeg om dan al direct naar een vreemd veld te gaan.

op rozenburg zal ik er wel mee staan dan zijnw e al wat vluchten rijker:-)

gtjs
wim

Hoi Wim bedoel je de ask 21?
Mijn vliegmaat heeft vorig jaar ook problemen gehad met speling op de vleugelbuis van de ask 21 van airworld.

Hij heeft dat toen nog vrij vlot kunnen verhelpen eventueel kan ik jullie wel even in contact brengen?

Hoi Martin,

Het vliegveld van Aero Club Fivelingo ligt achter de boerderij van
familie Winter, gelegen aan de Garreweersterweg 16, 9903TD te Appingedam.
Het vliegveld ligt achter de boerderij. Deze kan bereikt worden via het terrein van Fam. de Winter.

Ik denk dat het zo wel gaat lukken :-)

Nou ,twee reacties is beter dan niks.
Dank u heren ,ik zal er zijn ,maar enkel maar zondag ,eerste zaterdag nog even proberen puntjes te pakken in Kamperveen.

Groetjes,

Martin.

Back