Jetmeeting in Sittard (Limburg)

het was een geweldig weekend
het weer zat ook mee
ik heb veel gevlogen en ook gedoken naar de bobcat
was weer een mooie redding
dus maikel doe wat aan die remmen hhahhaahha
en coen graag gedaan hoor
organisatie bedankt voor alles en tot volgend jaar

het was een geweldig weekend
het weer zat ook mee
ik heb veel gevlogen en ook gedoken naar de bobcat
was weer een mooie redding
dus maikel doe wat aan die remmen hhahhaahha
en coen graag gedaan hoor
organisatie bedankt voor alles en tot volgend jaar
nou Ger, voor mij was je de held van de dag :p, maar khad alles onder controle, haha :cool::D

Was een geweldige snoekduik van Ger, wel gaaf 2 Mtr door de lucht te zien vliegen en helemaal zijn landing hahaha

Gr Jaap

Achja Jaap ik weet wie het zegt.

Weet je volgende keer vraag ik per duik 50 euro ,3 x per dag =150, maal 3 dagen = 450 in een weekend niet slecht.haha

kan ik ook eens een Bandit kopen aan het einde van het seizoen.

ik denk dat een elektronisch ventiel goedkoper uitkomt :p.

Tis maar 10 minuten werk om die smooth stop incl. servo eruit te slopen en een elek ventieltje in de plek te zetten ;)

@Ger

Mag ik met je mee duiken, pak ik de lage kisten en jij de hoge uit de lucht.

Maikel geen ventieltje kopen hoor, komt helemaal goed.

Gr Jaap

Hallo,
Ik heb zondag nog wat gefilmd en ook nog wat foto's gemaakt maar niet zo veel als zaterdag.
De film en de foto's staan al op de computer en er zijn mooi beelden van vliegtuigen blauwe lucht en gras!
Iedereen maakt wel eens een foutje niet? Bovendien vliegen sommige van jullie zo snel die zijn alleen maar te filmen als ze überhaupt geen gas meer geven laat staan te fotograferen!!

Nu nog bewerken en er iets moois van maken.

Kan even duren maar dan krijgt iedere jetvlieger waarvan ik het adres heb een dvd thuis.
Een aftreksel hiervan plaats ik dan wel op het net.

Kan wel nog even duren.

Grtjs
Frank

@Ger

Jan den Hartog heeft veel foto`s gemaakt, ik zal hem even een berichtje sturen, hij geen account hier, maar een eigen space.

Groet Jaap

missing man

Hebben je gemist Gerald, was een erg geslaagd weekend en zeer veel gevlogen door een ieder, ik had geen keus, was niet moeilijk voor mij maar jij moest nog effe vlammen voor de wedstrijd :wink:

Ger, zie je.

Ger Kovacs is i ni mooi.
y1pNKi6VIvIPQdKp0SioZReav-ECznzEfsHWilxEtkmHT0iVOj14VER9tHSWAV0eKZK

Jaap Gaasbeek is ook wel mooi toch
y1pc_ZT69VmjXm51kcLtTPzJYsznYDL183JSFXXxs4UcMK2blqZYFJ7LXl23Y-qGYCu

y1pd9dptq-Q323LBYZbGs2xHITAUf9Lm9XI70tghZxJkkTS161NhFrrcdrxtvlGVLJJ

Ger
y1pHVgyLjDlyHxCGWKTyCHQrpCcjIJvDXDoCGz1TWb_-D5cEhONqsahu8C1Pbqmv4ul

Peter Jan
y1p_nbdERiNi741o080JvtnlkUGYpCUOI_7ls5yg2NCrOsyw4PdYGS17PfpVXB9Sr0r

y1pzFcAJLnuSuvTUCwkvD3PabiAgJvh_BLLVgF0dGTy4sKYbm_O_Zt5SmV3iECRBVME

Geen idee
y1pO-yXmbV-FUMOkOobnT69POXcQS_10fFjHxA_TnjZdhCVMkx-2tDB8flbcEDxPA5V

y1pd8XkkN29q5p4YHzZ5jkp2BzNQhb9GXmV0GMkNksHuvwSqSxxbpErE-EZSipuhxip

Bedankt Jan Toppie gedaan kerel ik weet dat je hier kijkt, ik heb ze even van je space gejat en dat vindt jij niet erg dat weet ik ook. hihihi

Groet Jaap

Laatst bewerkt:
Hebben je gemist Gerald, was een erg geslaagd weekend en zeer veel gevlogen door een ieder, ik had geen keus, was niet moeilijk voor mij maar jij moest nog effe vlammen voor de wedstrijd :wink:

Ger, zie je.

Hey Ger, mocht er komend jaar weer een dubbele datum vallen is mijn keuze nu al gemaakt...., heb het bij kleppen met een bakkie leut wel weer gemist naast het lekker relaxed rondbrullen wanneer je maar wilt, die wedstrijden zijn toch iedere keer hetzelfde....

Deelen was ook lekker weer en lekker gevlogen (2 vluchtjes), hier dan maar enkele plaatjes van afgelopen zondag, voor meer zie:
schaal-wedstrijd-seizoen-f4c-sportschaal-2008-a-16

Groet,
Gerald

367888408_6_HDs3.jpeg

367888411_6_SXwF.jpeg

schaalwedstrijddeelen20qz9.jpg

schaalwedstrijddeelen20rw1.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
HEEEEEE Gerald wat is dat :rolleyes:

Hey Ger, mocht er komend jaar weer een dubbele datum vallen is mijn keuze nu al gemaakt...., heb het bij kleppen met een bakkie leut wel weer gemist naast het lekker relaxed rondbrullen wanneer je maar wilt, die wedstrijden zijn toch iedere keer hetzelfde....
We gaan toch niet afhaken he :p

Zie trouwens maar 1 schaaljet was de rest allemaal fun modellen.

Ton

Back