Jetmeeting in Sittard (Limburg)

ja het weer was perfect vandaag.
achteraf jammer dat ik de boomi niet meegenomen had.
zal eerst de aansturing van mijn neuspoot gangbaarder moeten maken.
maar ik heb wel genoten.

groeten remke

Hier wat foto's van de Zaterdag er volgen er morgen nog wat meer foto's en filmpjes

DSCF0048.jpg

DSCF0064.jpg

DSCF0003.jpg

DSCF0015.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Vraagje, wordt er op de jetmeetings altijd alleen gevlogen? en op volgorde of is het vliegen vrijblijvend en kan het zijn dat je wel met meerdere vliegt?

@Berto.

Soms willen de jetvlieger's een rondje alleen vliegen omdat je dan alle ruimte hebt om een mooi vluchtje weg te zetten.
Maar op de meeting/show van Nederweert waren we met 4 man tegelijk in de lucht, PeterJan v A met z'n F15, Michel A met z'n F15, Ron v U met zijn Panther en ik met m'n F86k Sabre, is wat drukker maar toch goed te doen :wink: , eigenlijk maakt het voor de meeste niet uit maar soms liever alleen om alle ruimte te hebben.
Op sommige shows wordt je ingedeeld maar op de meeste wordt er gewoon een beetje aange(k)vlogen.

Ger. (Patrick bedankt voor de leuke filmpjes)

super weekeinde !!!!

Net terug van sittard en 21 liter kero er doorheen gedraaid !!
Was maar een woord , SUPER !
verder nog voldoende met andermans kisten gevlogen !!

gr vosje :) :)

@Berto.

Soms willen de jetvlieger's een rondje alleen vliegen omdat je dan alle ruimte hebt om een mooi vluchtje weg te zetten.
Maar op de meeting/show van Nederweert waren we met 4 man tegelijk in de lucht, PeterJan v A met z'n F15, Michel A met z'n F15, Ron v U met zijn Panther en ik met m'n F86k Sabre, is wat drukker maar toch goed te doen :wink: , eigenlijk maakt het voor de meeste niet uit maar soms liever alleen om alle ruimte te hebben.
Op sommige shows wordt je ingedeeld maar op de meeste wordt er gewoon een beetje aange(k)vlogen.

Ger. (Patrick bedankt voor de leuke filmpjes)

graag gedaan hoor Ger

hieronder nog twee filmpjes

Laatst bewerkt door een moderator:
@ Ger,

blij te horen dat het er bij sommige jet meetings ook zo losjes aan toe gaat, in blokken vliegen is op zich niet zo`n probleem maar zelf hou ik wel van lekker relaxt "ik kijk wel wanneer ik de lucht in ga" mentaliteit.

Zal volgend jaar alvast een paar jet meetings in m`n programma zien te plannen om wat kennis te maken en kennis op te doen om dan ergens het jaar erop zelf mee te vliegen ;-) (als alles loopt zoals ik het nu plan ;-) )

Bedankt allemaal

Hallo,
Alles is opgeruimd en weer in de oude staat terug gebracht.

Wij de LVC, en zo te lezen iedereen die er was, hebben een fantastisch weekeinde gehad.
De sfeer was gemoedelijk en ik denk daar het niet zo druk was op de jet-meeting dat iedereen genoeg heeft kunnen vliegen.
Vandaag (zondag) was het drukker gezien er nu ook gewone toestellen waren maar ook nu is door iedereen nog lekker gevlogen.

Ik wil dan ook iedereen hartelijk danken voor zijn of haar inzet, de goede sfeer, een helpende hand en wat weet ik nog meer want zonder jullie allemaal is en valt er natuurlijk niets te organiseren.

Kortom ik verheug me op het eerstvolgende vlieggedoe.

grtjs en bedankt

LVC Sittard
Frank Cox

hallo,

Het was vandaag weer een super dagje:p

we hebben ons weer lekker kunnen uitleven met de bobcat:mrgreen:

organisatie was goed , en we hebben denk ik allemaal lekker veel kunnen vliegen vandaag ondanks de grote variatie van vliegtuigen.

top en tot de volgende keer

gr maikel

Yes deze meneer en mevrouw en hond zijn ook net weer thuis.

Heren van de organisatie, bedankt bedankt, het was een super weekend en alles zat mee, wat willen we nog meer.

Ik heb voldoende gevlogen en een bruine kop gekregen en iedereen weer even lastig gevallen hihihihi en heerlijk gevlogen.

Wij vonden het rete gezellie, TOPPIE gewoon.

Maikel succes met je Elan gaaf kissie, zeg maar kist hihihi toch!!!!!!!!

Ger Kovacs met zijn vreselijke mooie Velox
sv400133zf2.jpg

Op de voorgrond Jaap Gaasbeek zelf met onze hond Beau en zijn Boomerang, op de achtergrond Ger kovacs en Theo Koenen, leuk je eindelijk eens ontmoet te hebben Theo.

sv400134mq5.jpg

Hier is Jaap aan het vliegen en naast hem zijn instrukteur Ger Kovaks, ook Vosje heeft mij geholpen THX mannen..

sv400145pn9.jpg

Jullie moesten allemaal de groeten van onze hond Beau hebben, zij wil volgend jaar ook graag weer komen.

sv400149jw7.jpg

Ger en Patrick bedankt voor jullie hulp.

Groet Jaap Gaasbeek

Tot volgend jaar graag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Laatst bewerkt:
hoi,

kheb me super geamuseerd. Gemoedelijke sfeer, super vliegweer.

Dank aan de verkeer-regelaars: patrick, ger en willem.

en natuurlijk Maikel voor z'n speelgoed en kero weer uit te lenen :cool:

Dank aan de club voor het ter beschikking stellen van hun terrein en gastvrijheid. Tot volgend jaar!!

Ik wil de organisatie bedanken .
ik heb het hele weekend genoten.
ik hoop een volgende keer weer te kunnen komen.

groeten, Peterjan ( F15 en Flash )

PS Frank als je foto's en een filmpje heb hoor ik het graag.
alvast bedankt.

Back