Jetmeeting Rozenburg 25 Mei 2008

Speciaal voor Sandor.

Sorry kom het niet laten :wink:

Koste wel een paar centen maar dan hebbie ook wat.

124048344b3cb3022.jpg

See you Sandor.

dit keer aim ik toch op een containertje uit china of zo..
liefst met een hoop formost er in
:-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe zit het eigenlijk met het Dutch Jet team, heb de F100 Super Sabre van hen in Porz zien vliegen en zou deze kist ook wel graag op Rozenburg willen zien vliegen, moet toch kunnen met een veldje van 220 meter lengte.

Die zullen zich toch wel vertegenwoordigen op een nederlandse jetmeeting?
Anders ben je geen dutch jet team

Die zullen zich toch wel vertegenwoordigen op een nederlandse jetmeeting?
Anders ben je geen dutch jet team

Draad achter je - tiet van een berg voor je-water links van je.
patatkraam achter je..

denk dat ik het antwoord al weet :-)

Hoe zit het eigenlijk met het Dutch Jet team, heb de F100 Super Sabre van hen in Porz zien vliegen en zou deze kist ook wel graag op Rozenburg willen zien vliegen, moet toch kunnen met een veldje van 220 meter lengte.

Afgelopen zondag tijdens schaalwedstrijd Bert Hazeborg gesproken, vliegvriend van Wim Lescrauwaet en Wim zijn Panter is helaas in vlammen en rook opgegaan..... Na start bleken de ailerons niet meer te werken (derde vlucht die dag) en de kist rolde zich weer richting terra firma.......:(

RIP:
(Wim is alweer druk bezig een nieuwe aan het bouwen)

123.jpg

damn

Eerst de schitterende F16 van Peter Coers en nu deze prachtige Panther naar de eeuwi.....
Je weet dat het kan gebeuren, maar als het je overkomt, damn.
Gelukkig al weer aan het bouwen lees ik, thats the spirit.

Ger. (Gerald, allez in ordnung, voor zondag?)

als het de wind even hard is als vandaag(volgens weerbericht nog harder) wordt het nog pittig vliegen. Als ik kan, kom ik nog even kijken:D. Wellicht "even" 34 km fietsen, maar voor wat hoort wat:wink:

so what

Vorig jaar? weersvoorspelling niet zo gunstig, maaaaaar er is toen een heleboel kero afgefakkeld, zelfs mensen thuis gebleven, als gevolg van de weersverwachting (hadden spijt achteraf natuurlijk)
En ikke, ik kijk morgenochtend uit het raam, regent het dan denk ik, het wordt wel weer droog, waait het, dan denk ik, mooi, lekker makkelijk met het landen, waait het niet, jammer dan.
WANT GEVLOGEN WORDT ER WEL DOOR DEZE VLIEGER.

Tot morgen allemaal.

Ger.

helemaal gelijk Ger. Mogelijkheid om te vliegen, dan zal je vliegen:wink:. Maar als ik straks bijna 2 uur in de regen zit te fietsen, das dan wat minder..

Vorig jaar? weersvoorspelling niet zo gunstig, maaaaaar er is toen een heleboel kero afgefakkeld, zelfs mensen thuis gebleven, als gevolg van de weersverwachting (hadden spijt achteraf natuurlijk)
En ikke, ik kijk morgenochtend uit het raam, regent het dan denk ik, het wordt wel weer droog, waait het, dan denk ik, mooi, lekker makkelijk met het landen, waait het niet, jammer dan.
WANT GEVLOGEN WORDT ER WEL DOOR DEZE VLIEGER.

Tot morgen allemaal.

Ger.
kijk alexzzz dat zijn de turbinevliegers
en ik ga ook ZEKER de lucht in als het regent moet ik alleen effe mijn rooster afdekken :D

En van een beetje regen wordt je ook niet ziek
inderdaad

tot morgen :turn-l: :zon:

Laatst bewerkt:
Maikel,

Gebruik de bobcat toch wat gaten in de wolken te maken.

Zo heb je in geen tijd zonlicht :rolling:

:cool:
hoi koen

is allemaal niet nodig koen zoals ger al schreef vorig jaar weerbericht slecht :onweer:
bleven veel mensen weg
maar we hebben een perfecte vliegdag gehad
morgen gewoon weer het zelfde als vorig jaar :banana:

grt
michel

hoi koen

is allemaal niet nodig koen zoals ger al schreef vorig jaar weerbericht slecht :onweer:
bleven veel mensen weg
maar we hebben een perfecte vliegdag gehad
morgen gewoon weer het zelfde als vorig jaar :banana:

grt
michel
Maak er een toffe dag !

Ik verwacht s'avonds al wat foto's hier, kan ik ook nog een beetje mee geniete :p

Vlieg ze!!!;)

Back