Jetmeeting Rozenburg 25 Mei 2008

Ik verwacht s'avonds al wat foto's hier, kan ik ook nog een beetje mee geniete :p

Vlieg ze!!!;)

Urlien en Alex kunnen héééééle mooie plaatjes 'trekken' zoals ze in den Belgique zeggen.
Maar of z'n camera waterdicht is? :wink:

Ik zal ook wat foto's maken.

Ook wat video(via de camera) zal ik maken. Wat aanvaardbaar is om te bekijken post ik hier wel ff.

Tot morgen

Ahh... Wat voor weer dan ook, vliegen met die handel... en als het weer te gek wordt kun je nog steeds knallen hoor ;)

gallery_jetboat_david_cadman2.jpg

:mrgreen:

hallo,

het is een prima vliegdag geworden had er s`ochtens een hardhoofd in gezien de regen maar uiteindelijk kwamen de mensen (vaste kern) toch binnen druppelen ik heb eindelijk eens de spits afgebeten hahaha was je net voor ger kovacs
zelf heb ik drie vluchten gemaakt vandaag
denk dat ondanks het weer we toch een hoop mooie en perfecte demo`s hebben gevlogen hoorde in ieder geval veel positieve geluiden van alle aanwezige mensen
mijn dank aan de piloten voor hun inzet

alexzzz en ger alvast bedankt voor de foto`s

tot de volgende keer

grt michel

Het was voor mij dit jaar de eerste keer op rozenburg. Maar als het volgend jaar terug komt, dan ben ik er weer bij. Hopelijk willen de weergoden dan iets beter mee werken.

Een pluim aan de mensen van rozenburg

hallo,

Toch even mijn complimenten voor alle die gekomen zijn vandaag:thumbsup:
Zeker voor de mensen van over ver , ondanks het weer .

Al met al toch best een geslaagde dag.
En het aller belangrijkste , er zijn geen brokken geweest vandaag.
We hebben toch nog aardig kunnen vliegen vandaag en de stemming was bij iedereen top:fadein:

Volgend jaar weer als het aan mij is.:proost:

gr Maikel

Hey jongens,

het was weer leuk om wat bij te kletsen. Jammer dat die gratis vluchten er niet gekomen zijn (door verkeerde knuppelbezetting).

Maaaaaaar, wat jammer is voor jullie is dat hoe meer ik terug naar het zuiden reed, hoe warmer het werd. Toen ik terug thuis kwam was het 28 graden warm, open blauwe lucht en bijna geen zuchtje wind en geen druppel regen gevallen... Heerlijk... Was jammer voor jullie want het weer was geen meevaller.

Groetjes en tot volgend jaar (hopelijk eindelijk met een jet).

Davy

thanks

Mensen, bedankt dat jullie van heide er verre zijn gekomen om met jullie jets te komen vliegen, het weer viel niet eens zo tegen vond ik.
MAAR om 17.00 waren practisch alle jet kisten weer opgeborgen???????
En toen trok de hemel open, stralend mooi weer, wind was nog maar 3 tot 4 ??? ik heb nog 3 vluchten met mijn F86K Sabredog gemaakt, tegen een prachtige blauwe achtergrond :smile: en toen ben ik ook maar huiswaards gegaan, was inmiddels 19.00.
En Davy, volgende keer dat ik naar pampa rijdt neem ik mijn andere zender ook mee, aan een kabeltje, op jou stick indeling.

Thanks mensen, tot volgend jaar dan maar weer (en volgende week naar Appingedam :smile: )

Groet Ger.

prima dagje vliegen !!

Hallo allemaal , ik ben nu ongeveer 1 uurtje thuis , het was me waard.
Helaas heb ik niet met de velox XL kunnen vliegen ivm defecte aansturing van 1 van de richtingen , maar geen probleem , de elan heeft weer alle hoeken gezien vandaag.

Volgend jaar zeker weer aanwezig !!

gr vosje :) :)

hallo,

Toch even mijn complimenten voor alle die gekomen zijn vandaag:thumbsup:
Zeker voor de mensen van over ver , ondanks het weer .

Al met al toch best een geslaagde dag.
En het aller belangrijkste , er zijn geen brokken geweest vandaag.
We hebben toch nog aardig kunnen vliegen vandaag en de stemming was bij iedereen top:fadein:

Volgend jaar weer als het aan mij is.:proost:

gr Maikel

moeten we maar weer voor gaan volgend jaar :celebrate:

Hey jongens,

het was weer leuk om wat bij te kletsen. Jammer dat die gratis vluchten er niet gekomen zijn (door verkeerde knuppelbezetting).

Maaaaaaar, wat jammer is voor jullie is dat hoe meer ik terug naar het zuiden reed, hoe warmer het werd. Toen ik terug thuis kwam was het 28 graden warm, open blauwe lucht en bijna geen zuchtje wind en geen druppel regen gevallen... Heerlijk... Was jammer voor jullie want het weer was geen meevaller.

Groetjes en tot volgend jaar (hopelijk eindelijk met een jet).

Davy
daar hadden we het al over gehad op het veld davy :bad-words:
en je zou het niet zeggen en voor je zelf houden als de :zon:scheen bij jullie
:p:p:p:p

grt
michel

groepsfoto

He hallo allemaal,
Was ondanks het slechte weer toch een zeer geslaagde dag.
Helaas verliep mijn eerste vlucht niet hellemaal vlekkeloos een Flamout,maar gelukkig toch veilig geland dan wel zonder wiellen.
Het probleem dacht men dat de sticks niet meer goed waren,maar gelukkig waren het 2 boutjes die ik miste achter op de norsel .Dit is opgelost door collega vliegers en daarna toch nog een geslaagde vlucht mogen maken. Bedankt

Hieronder de groepsfoto helaas waren er al veel piloten weggegaan.

http://www.modelbouwjets.nl/fotoalbum/emcr 25 mei/emcr.jpg

hieronder nog wat meer foto's genomen door mijn dochter ,voor de eerste keer met het fototoestel en niet weten hoe hij werkt.

Modelbouwjets - Fotoalbum

Organisatie bedankt voor een zeer geslaagde dag.

Groetjes Ger , El , Priscilla , Shane

Het was zekers een prachtige vliegdag vandaag welke regen welke wind en bere gezellie, als het volgend jaar weer word georganiseerd dan ben ik zekers weer van de partij.

Rest mij nog de hele organisatie te bedanken voor de organisatie het was toppie geregeld.

Weer gestruikelt vandaag over dat rotte betonrandje hihihi.

Ger wederom bedankt voor je hulp toppie van je, oeps ik was wel een beetje hoog aan het vliegen he ma ja dan hebben de ander vliegers ook geen last van een jetbeginner als ik hahaha, volgende keer maar eens lager en maar eens starten en de landing doen denk ik, moet het weer het wel toe laten natuurlijk, wat tot opheden niet het geval was.

Toppie dag gehad

Vriendelijke groeten Jaap

Laatst bewerkt:
Organisatie Rozenburg , hartelijk dank voor de ondanks de regen ,geslaagde dag , want zo zag ik het.

Weer lekker bij gebabbeld ,en nieuwe mensen leren kennen , en info uitgewisseld.

Volgend jaar wat mij betreft weer.

Groetjes,

Martin.

@Martin

Was leuk je eindelijk eens te ontmoeten en je persoonlijk te spreken, jammer dat ik last had van een kluitje, die uitspraak van jou zal ik ni meer vergeten hahahaha

Groet Jaap

Ik wil de organisatie van Rozenburg bedanken.
ondanks het weer was het heel gezellig en een ontspannen sfeer.

heel graag tot volgend jaar.

groeten,

Peterjan

Hoi jetfreaks, ook heerlijke dag gehad, redelijk veel gevlogen en veel bijgekletst. Lekker wat gespeeld met m'n F16 maar de brandstofkan was helaas niet leeg op weg naar huis. (Ja Ger, kweet, mooi weer op het einde....:cool:....nog tnx voor je accu'tje, je weet als je wat nodig hebt hé!)

Enige wat ik beetje jammer vind is dat ik niet helemaal weet wie ik nu allemaal sprak ten op zichte van de sprekers hier.....zal de volgende keer meer op onderzoek gaan;)

@Martin, leuk je eens bezig te zien met je spullen (respect voor je kleine motor), moeten inderdaad maar eens een homebuilt turbine dagje organiseren, ik zal er zijn.

Grt,
Gerald

Back