Jetmeeting rozenburg zondag 24 sep.

adryan zei:
ja Scheur...als Bennie niet zorgde voor de adrenaline was het Urlien wel.......

Ja jongens, ik heb ook niet voor niks voor dit meissie gekozen
JNhuiisvr.gif
8)

Grt.

Jaap Gaasbeek schreef:

Ik zag vele mensen struikelen over de rand die is gemaakt op het gedeelte voor het publiek ( oeps ook ikke hoor hihi ), waarom die daar is gemaakt weet ik niet, dat zal wel een reden hebben.
Mvg Jaap
Sorry jaap veel dingen aangedacht dit net niet volgend jaar letten we er op.

ja Scheur...als Bennie niet zorgde voor de adrenaline was het Urlien wel.......
inderdaad
s33.gif

goed gedaan hoor
s42.gif

grt michel

Hoi Allemaal,

Oeps ik zeg weer wat, ik wil hier ff duidelijk willen maken dat ik heelveel respect heb voor de organisitie, ik weet maar al tegoed hoeveel werk dat is.

Ook ik heb menig evenement georganiseert en door alle drukte vergeet je wel eens iets, niks mis mee toch!!!.

Maar door mijn ervaring in het organiseren van evenementen, heb ik wel de ogen en overzicht die daarvoor nodig zijn, tevens ben ik ma al tegoed bekend wat betreft de aansprakelijkheid om iets te organiseren.

Wat ik al zei het klink lullig ma Nederland staat bol van regels en wetten, en als ik de kans krijg die te ontduiken, pak ik die.

Ma even terug te komen op dat riggelte tussen de stoeptegels op het publiek gedeelte, ik vermoede al dat dat niet voor niks was gedaan, het is mij nu totaal bekent waar die vor dient thanks forum lezers.

Toch blijft het feit dat die riggel niet wordt opgemerkt door bezoekers,
ff een kwassie er over en klaar is kees, of Jaap ik wil het ook wel ff doen hoor. rood wit lijkt me goed.

Kijk als je een oppervlak hebt van gelijke kleuren dan zien je ogen dat verschil niet, dus loop je gewoon door en struikel je, ik heb dat gezien in Neuenearh er zaten zelfs mensen voor hun tentje die lagen in een deuk, maar als er wat ernstigs gebeurd is de organiserende vereniging verantwoordelijk en das minder.

Ik wilde het eerst niet zeggen hier op het forum, om dat gezeik van daar heb je er weer eentje die loopt te zeiken dat wilde ik juist voorkomen, nou eg niet, ik wil juist voorkomen, dat een vereninging daarvoor verantwoordelijk wordt gesteld, met alle gevolgen van dien.

Kan de vereniging niet aansprakelijk worden gesteld, dan zullen het personen zijn die, daarvoor verantwoordelijk gesteld zullen gaan worden.
Bedenk wel, dat gaat echt in de euries lopen hoor.

Ook parkeren is iets, hhhmm komt ti weer hoor.

Er dient een bortje te staan van ( parkeren op eigen risico ) ma het moet , om geen enkele aansprakelijkheid te hebben voor de vereniging.

Bij de voordeur van mijn bedrijf heb ik een bordje ( zichtbaar ) gehangen die verteld dat het betreden van dit pand op eigen risico is en klaar ben ik ook voor beunhazers en helpers en bezoekers.

Ik kan hier verder over doorgaan maar dat heeft geen zin, maar wil je of jullie mijn hulp hebben over dit onderwerp, ik bied me vrijwillig aan hoor.

Verder ik heb bere na men zin gehad op Rozenburg

Mvg Jaap

:offtopic:
Jaap Gaasbeek zei:
Er dient een bortje te staan van ( parkeren op eigen risico ) ma het moet , om geen enkele aansprakelijkheid te hebben voor de vereniging.

Als het er echt op aan komt heeft zo'n bordje geen enkele waarde, net als "garderobe op eigen risiko" etc. En voordat dit nou uitloopt op een semi juridische verhandeling, dan er liever even een nieuw draadje over starten ;-)

:ontopic:

Cropduster zei:
Als het er echt op aan komt heeft zo'n bordje geen enkele waarde, net als "garderobe op eigen risiko" etc. En voordat dit nou uitloopt op een semi juridische verhandeling, dan er liever even een nieuw draadje over starten ;-)

Ik wilde het niet zeggen, omdat ik vaak al zo bijdehand ben, maar dat is inderdaad waar. We hebben op onze club ook genoeg juristen en juristen in spé die dit kunnen beamen én die echt wel weten wanneer zo'n bordje wel of geen nut heeft. Dan hadden we Michel daar echt wel van op de hoogte gebracht. :wink:

Maar ik heb hier geen zin in een juridische discussie, ik geloof niet dat dat de bedoeling was van dit topic. 8)

F15 zei:
goed gedaan hoor
s42.gif

grt michel

Ach Michel, hij had niet veel keus. Eigenlijk zocht Alexzzz een mooi kunstvluchtmodel als vrouwtje, maar het is uiteindelijk een kleine GeeBee geworden.
x9.gif

Groeten Urlien.
stokpaardje.gif

Hoi Vrienden van Rozenburg.

Er was eens iemand die naar een vliegshow ging en moest parkeren op een door de organisatie aan gewezen plek en kijk even na de foto hieronder

11.JPG

en lees dan ook even het draadje (de rechtbank) in het modelbouwcafe.

verder zeg ik niks meer hierover.

Het gat was er niet toen deze persoon de auto parkeerde
even zonder gekheid maar als organisator kun je moeilijk bordje`s ophangen met PAS OP MOGELIJK SPONTANE GATEN IN DE GROND
word je toch nie meer voor vol aangezien toch :hammer:

Back