adryan zei:ja Scheur...als Bennie niet zorgde voor de adrenaline was het Urlien wel.......
Ja jongens, ik heb ook niet voor niks voor dit meissie gekozen

Grt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
adryan zei:ja Scheur...als Bennie niet zorgde voor de adrenaline was het Urlien wel.......
Sorry jaap veel dingen aangedacht dit net niet volgend jaar letten we er op.Jaap Gaasbeek schreef:
Ik zag vele mensen struikelen over de rand die is gemaakt op het gedeelte voor het publiek ( oeps ook ikke hoor hihi ), waarom die daar is gemaakt weet ik niet, dat zal wel een reden hebben.
Mvg Jaap
inderdaadja Scheur...als Bennie niet zorgde voor de adrenaline was het Urlien wel.......
goed gedaan hoorJa jongens, ik heb ook niet voor niks voor dit meissie gekozen
Adrenaline is inderdaad ook een hormoonadryan zei:... ja Scheur...als Bennie niet zorgde voor de adrenaline was het Urlien wel.......
Jaap Gaasbeek zei:Er dient een bortje te staan van ( parkeren op eigen risico ) ma het moet , om geen enkele aansprakelijkheid te hebben voor de vereniging.
Cropduster zei:Als het er echt op aan komt heeft zo'n bordje geen enkele waarde, net als "garderobe op eigen risiko" etc. En voordat dit nou uitloopt op een semi juridische verhandeling, dan er liever even een nieuw draadje over starten ;-)
F15 zei:goed gedaan hoorJa jongens, ik heb ook niet voor niks voor dit meissie gekozen![]()
grt michel
euh ja of olifant, maar die moet wel kunnen graven heOf grote konijnen Michel
even zonder gekheid maar als organisator kun je moeilijk bordje`s ophangen met PAS OP MOGELIJK SPONTANE GATEN IN DE GRONDHet gat was er niet toen deze persoon de auto parkeerde