Hoi Allemaal,
Ook ma ff een stukkie van mij en wie is mij ???. kijk eens na de ena laatste foto en dan die linkse man met ze`n handen in ze`n zakken kijkt die na links voor de kijkers kijkt he ( met een welvaartsbuikie zie ik nu hihi oeps ) dat ben ikke dus.
Ik was er om 11.00 uur en ben weggegaan om 17.30 uur en heb de hele dag genoten van het vliegen en voor mij nu nog het spotten hoop ik.
Even kennis gemaakt met Gerald en Sandor een handje gegeven en later op de dag een leuk gesprek gehad met Ger.
Ontzettend fijne dag gehad om te spotten en iedereen lekker druk bezig met ze`n hobby, zo druk zelfs dat ik graag meer met de piloten had willen babbelen, maar dat lukte niet, kan natuurlijk aan mij liggen en ik hou er niet zo van mij persoon op te dringen.
Bij deze wil de organiserende vereniging mijn complimenten geven voor de organisatie, twas gewoon geweldig, alles goed verzorgt hoor, geweldig gewoon alles toppie.
Toch wil ik even en opmerking hier plaatsen ten voordele van de organiserende vereniging en andere verenigingen die zulke evenementen organiseren.
PLaats op zoveel mogelijke plaatsen bordjes met opschrift, dat het betreden en het kijken en bekijken volledig op eigen risico is ook voor piloten.
Ik zag vele mensen struikelen over de rand die is gemaakt op het gedeelte voor het publiek ( oeps ook ikke hoor hihi ), waarom die daar is gemaakt weet ik niet, dat zal wel een reden hebben.
Verstuikt of erger breekt een persoon een enkel of zoiets dan zal de vereniging of de verantwoordelijke persoon, verantwoordelijk worden gesteld door die persoon of ( tegenwoordig ) diens werkgever en daarvoor aansprakelijk worden gesteld, plaats en hankt men bordjes, is er niks aan de hand.
Scheeld een paar euries en rechtzaken ( ik spreek uit ervaring ) ik heb altijd gewonnen door gewoon bordje`s te plaatsen en te hangen, klinkt lullig, maar als het om de duiten gaat heb je geen vrienden enz enz.
Het was gewoon een geweldige dag en vele met mij hebben genoten van de dag, die jullie hebben georganiseerd toppie gewoon.
Jammer dat nu juist Sandor een kist op deze dag moest verliezen en zonder een snippertje na huis, gaat is niet leuk, mijn wel gemeende mede leven Sandor.
Mvg Jaap