Jetmeeting rozenburg zondag 24 sep.

De eigenaar van de Bobcat was trouwens Benny vd goor. Mooi ding! Er was trouwens nog meer pech. Ik heb twee mislukte landingen gezien. Een had schade aan de vleugel en de ander was door de landings gestel gezakt. Wie was er trouwens de plomp in gegaan? Lullig, is erg moeilijk om zonder kist naar huis te gaan..........

namens de organisatie wil ik alle piloten en helpers bedanken voor deze prachtige vliegdag die zeker volgend jaar weer zal zijn.

En namens mij zelf wil ik ook de clubleden en aanhang die meegeholpen hebben bedanken voor hun bijdrage aan deze dag zonder jullie had het zeker geen geslaagde dag geworden.

Spijtig van sandor zijn vliegtuig die het water in, dat is echt brute pech ... sterkte
hier sluit ik mij ook bij aan sandor :cry:

als er nog mensen zijn met foto`s blijf ze posten

groeten
michel

het was zeker een geslaagde dag :lol:

leuk om eens jet vliegend nederland bij een te zien.

gelukkig geen gevaarlijke dingen gebeurt , zeker reden voor volgend jaar weer :D

Als er nog mensen zijn die wat op film hebben gezet,dan hoor ik het graag,dan zet ik um bij m,n verzameling.

Jammer Sandor ,we horen nog wel wat er presies fout is gegaan.

Heb voornamelijk genoten van de vluchten van Penninx, wat kan die gozer mooi vliegen man met die grote bak 8) net de echte. :wink:
En ik, ook wel genoten, alleen zo stom geweest voor m'n 2e vlucht de ontluchting van m'n brandstof tanks vergeten open te zetten wat uiteindelijk resulteerde in een veel te haastige en lompe landing, moet hier toch wat kl##zakken-bestendigs voor maken, gelukkig niet veel schade, denk 2 uurtjes werk. :?

Michel en de anderen bedankt :D

Grtz Ger. (de motor staat al in de Boomerang).

Zeker een topdag!! gezellig veel mensen, leuke kisten, over leuke dingen gesproken, Ik stel voor dat we URLIEN volgens jaar kronen als event-miss. is weer eens wat anders dan een pech-prijs. Was een olijke noot tussen al dat modelbouw volk.

F15 zei:
namens de organisatie wil ik alle piloten en helpers bedanken voor deze prachtige vliegdag die zeker volgend jaar weer zal zijn.

En namens mij zelf wil ik ook de clubleden en aanhang die meegeholpen hebben bedanken voor hun bijdrage aan deze dag zonder jullie had het zeker geen geslaagde dag geworden.

Graag gedaan
zwaai008.gif

scheur zei:
Zeker een topdag!! gezellig veel mensen, leuke kisten, over leuke dingen gesproken, Ik stel voor dat we URLIEN volgens jaar kronen als event-miss. is weer eens wat anders dan een pech-prijs. Was een olijke noot tussen al dat modelbouw volk.

Ik weet spijtig genoeg niet alle gezichten en echte namen bij de forumnamen...
ik-weer-3.gif
Ik weet dus helaas niet wie mij dit compliment maakt, maar in ieder geval bedankt!
smiley39.gif

Tot volgend jaar allemaal
JNzwaai2.gif

Groeten Urlien.
censored.gif

Hier nog een overzicht van de flightline en de groepsfoto.
rozenburg2006.jpg

JetmeetingRozenburg.jpg

Het was inderdaad een zeer geslaagde meeting en wij kijken al weer uit naar volgend jaar!

janneman schreef;

Maar je heb toch ook wel gelezen dat hij nooit naar de rede heeft gevraagt

als ik me niet vergis, is het gevraagd.....
maar ik ken alle redenen al hoor, allemaal al gehoord, het gras is te lang, het gras is pas gemaaid, het waait te hard, de geluidsinslallatie staat te hard, mijn brandstof is oud, ik had niet gehoord dat het electroslot was, enz, enz......

I rest my case.

zo, nu :ontopic:

Mannen(en vrouwen natuurlijk) van EMCR;
het was een geweldige dag, ik heb genoten :thumbsup:

jammer van sandor zijn kist, lijkt me knap lullig als je met helemaal niets naar huis moet, dan nog beter met een zak vol snippers...

Hoi Allemaal,

Ook ma ff een stukkie van mij en wie is mij ???. kijk eens na de ena laatste foto en dan die linkse man met ze`n handen in ze`n zakken kijkt die na links voor de kijkers kijkt he ( met een welvaartsbuikie zie ik nu hihi oeps ) dat ben ikke dus.

Ik was er om 11.00 uur en ben weggegaan om 17.30 uur en heb de hele dag genoten van het vliegen en voor mij nu nog het spotten hoop ik.

Even kennis gemaakt met Gerald en Sandor een handje gegeven en later op de dag een leuk gesprek gehad met Ger.

Ontzettend fijne dag gehad om te spotten en iedereen lekker druk bezig met ze`n hobby, zo druk zelfs dat ik graag meer met de piloten had willen babbelen, maar dat lukte niet, kan natuurlijk aan mij liggen en ik hou er niet zo van mij persoon op te dringen.

Bij deze wil de organiserende vereniging mijn complimenten geven voor de organisatie, twas gewoon geweldig, alles goed verzorgt hoor, geweldig gewoon alles toppie.

Toch wil ik even en opmerking hier plaatsen ten voordele van de organiserende vereniging en andere verenigingen die zulke evenementen organiseren.

PLaats op zoveel mogelijke plaatsen bordjes met opschrift, dat het betreden en het kijken en bekijken volledig op eigen risico is ook voor piloten.

Ik zag vele mensen struikelen over de rand die is gemaakt op het gedeelte voor het publiek ( oeps ook ikke hoor hihi ), waarom die daar is gemaakt weet ik niet, dat zal wel een reden hebben.

Verstuikt of erger breekt een persoon een enkel of zoiets dan zal de vereniging of de verantwoordelijke persoon, verantwoordelijk worden gesteld door die persoon of ( tegenwoordig ) diens werkgever en daarvoor aansprakelijk worden gesteld, plaats en hankt men bordjes, is er niks aan de hand.
Scheeld een paar euries en rechtzaken ( ik spreek uit ervaring ) ik heb altijd gewonnen door gewoon bordje`s te plaatsen en te hangen, klinkt lullig, maar als het om de duiten gaat heb je geen vrienden enz enz.

Het was gewoon een geweldige dag en vele met mij hebben genoten van de dag, die jullie hebben georganiseerd toppie gewoon.

Jammer dat nu juist Sandor een kist op deze dag moest verliezen en zonder een snippertje na huis, gaat is niet leuk, mijn wel gemeende mede leven Sandor.

Mvg Jaap

Jaap Gaasbeek zei:
Ik zag vele mensen struikelen over de rand die is gemaakt op het gedeelte voor het publiek ( oeps ook ikke hoor hihi ), waarom die daar is gemaakt weet ik niet, dat zal wel een reden hebben.

Mvg Jaap

Hoi, Jaap dit is de pits-lane.
P1010013Small.jpg

Door het groot aantal deelnemers en publiek is alles meer naar voren geschoven.
Wel een goede tip over die bordjes. :D

Groeten, Patrick.

tja helaas onze a-10 x verloren
perfect kistje
lullig is inderdaad dat je helemaal niks meer kunt terug nemen naar huis toe.
maar goed een nieuwe is al besteld , en we gaan gewoon door..
leuke show , perfect geregeld.
en opmerkingen krijg je altijd over je heen , je kunt gewoon nooit iets perfect doen..
voor ons was het ok en goed geregeld..
tot volgend jaat

ps: die van AMT is een Kingcat en geen bobcat..

Jaap Gaasbeek zei:
Mvg Jaap

Opstaande rand is om bij het starten van een kist enigszins te vookomen dat deze vooruit wil. Ook handig het model erachter te haken als er genoeg wind staat om het model weg te blazen, rijden whatever... :wink:
Stukje extra veiligheid zeg maar...

Kennelijk niet praktisch als je niet weet dat 'ie er ligt... een potentiële bedreiging voor de enkel of erger zullen we maar zeggen... :|

Verder een heuse TOPDAG!!

Hoi,

Ik sluit me helemaal aan bij de rest van de piloten. Hoogtepuntjes waren het plotselinge opduiken van de berg voor Bennie z'n Kingcat....mooi opgevangen!...en het "slow flying" van de F16 van Marijn, echt geweldig zoals die kist vliegt..en dat met 20+ kg!

scheur schreef:

ja Scheur...als Bennie niet zorgde voor de adrenaline was het Urlien wel.......

kortom volgend jaar hopelijk weer!

Back