Jetmeeting rozenburg zondag 24 sep.

onder aan de afrit links
u naderd een opgebroken weg met een stoplicht,
u rijdt nu met de tegenliggers over 1 baan.
dat is mischien een tijd geleden geweest maar is nu anders nl,

1 :zie link site http://www.modelvliegclub-emcr.nl/emcr.htm
zie lokatie
2:voor de tunnel links eraf afslag industrie pothof (volg dan bordje`s landtong) bij eerste T splitsing links bij tweede T splitsing rechtsaf alsmaar rechtdoor de landtong op veld ligt aan de linkerkant

of volg F15 bordje`s

grt
michel [/img]

F15 zei:
onder aan de afrit links
u naderd een opgebroken weg met een stoplicht,
u rijdt nu met de tegenliggers over 1 baan.
dat is mischien een tijd geleden geweest maar is nu anders nl,

1 :zie link site http://www.modelvliegclub-emcr.nl/emcr.htm
zie lokatie
2:voor de tunnel links eraf afslag industrie pothof (volg dan bordje`s landtong) bij eerste T splitsing links bij tweede T splitsing rechtsaf alsmaar rechtdoor de landtong op veld ligt aan de linkerkant

of volg F15 bordje`s

grt
michel [/img]

Niet de F16 bordje's hoor, want dan kom je in Helchteren uit :lol:

Grtz Ger.

Dit is niet helemaal juist.Het moet zijn:

voor de Thomassen tunnel rechts snelweg verlaten,daarna meteen eerste rechts, t-splitsing links afslaan,rechtdoor tot t-splitsing dan rechts afslaan en alsmaar rechtdoor veld aan rechterhand na circa 3-4km

Dit is niet helemaal juist.Het moet zijn:

voor de Thomassen tunnel rechts snelweg verlaten,daarna meteen eerste rechts, t-splitsing links afslaan,rechtdoor tot t-splitsing dan rechts afslaan en alsmaar rechtdoor veld aan rechterhand na circa 3-4km

Beste Janneman....

Die persoon die jij bedoeld heeft het helemaal niet ....

Wie kan er hier nu geen Nederlands????

Overigens, er kan maar één reden zijn dat deze persoon niet meevloog: NO GUTS NO GLORY!!! :showass:

Voor alle anderen en met name vliegclub Rozenburg: veel succes op de meeting!!

Ha Robin, jij ook op het forum Maar je hebt wel gelijk met de route
ja ja je heb helemaal gelijk moest supersnel toch even intikken voor ik weg moest maar degene die voor de tunnel linksaf gaat en het red vindt ik erg knap hoor (zonder schade he)

Kijk Nico, wat ik nou zo leuk vind is dat je niet alleen geen goed Nederlands kan schrijven
schrijven op een p.c.
s35.gif

en dat jij je nou aangesproken voelt hij heeft geen naam genoemd ?????
s45.gif

grt
michel

Michel,

Nico en ik kennen elkaar al een dikke 15 jaar, als het al niet langer is dus ik weet precies wie hij bedoeld.
Maar je heb toch ook wel gelezen dat hij nooit naar de rede heeft gevraagt.
Trouwens de PC is de vervanger van de Typemachine en die is weer de vervanger van de Pen, dus het blijft schrijven

Verder wens ik jullie allemaal morgen een geslaagde dag toe zonder veel ongelukken.

Janneman :zon:

Nou nou, je moet wat voor je club over hebben, dit is wel vroeg voor op de zondag hoor
s33.gif
Het weer ziet er wel goed uit op dit moment :) Ik en Urlien zijn vandaag te herkennen door een oranje vest en een grote brandblusser in de hand 8)

Grt.

Ik kom er net vandaan! Was gestoord. Iemand vloog met een bobcat op 30cm over de baan met een dikke streep rook erachteraan. Was wel een van de mooiste om te zien vliegen! Was echt super leuk. Mooi veld ook trouwens! Ik hoop dat het snel nog een keer komt prachtig!

gr,

niels

Was een leuke dag, en veel moois gezien.
Organisatie was ook goed voor elkaar.

De show met de bobcat was inderdaad erg bruut.
Alvast wat foto's.....

P9240006Small.jpg

P9240083Small.jpg

P9240029Small.jpg

P9240014Small.jpg

P9240046Small.jpg

P9240086Small.jpg

Toen ik wegging zag ik dat er wel iemand met zijn jet in de nieuwe waterweg vloog. 8O 8O
Heeft hij hem nog kunnen pakken. :?:

Zover ik weet zou dat de enigste zijn met pech, op wat kleine schade's na. :?

Groeten ,Patrick

P@T zei:
Toen ik wegging zag ik dat er wel iemand met zijn jet in de nieuwe waterweg vloog. 8O 8O
Heeft hij hem nog kunnen pakken. :?:

Ik kom er ook net vandaan. Helaas heeft de watervlieger z'n kist niet kunnen pakken. Hij is schijnbaar gelijk gezonken.

Ben ook nog even wat foto's komen trekken. :D
Erg gaaf. Oooiit. :yes:

Jets%2001.jpg

Jets%2002.jpg

Jets%2003.jpg

Jets%2004.jpg

Jets%2006.jpg

Jets%2007.jpg

Jets%2008.jpg

Zonde van de verspeelde kist. 8O

kom er ook net vandaan echt was een geweldige organisatie
lekker ongedwongen vliegen .
en wat zeer belangerijk was er was een vetkar aanwezig .
8)

hallo

Ook uit belgië mijn felicitaties met het event ! veel volk, ontspannen sfeertje, super jets om te bewonderen ... 8)

Spijtig van sandor zijn vliegtuig die het water in, dat is echt brute pech ... sterkte :?

enkele impressies :

jet1.jpg

jet2.jpg

jet3.jpg

jet4.jpg

greets
Y

Back