Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee daar ben ik het niet mee eens, de waarheid mag heus wel gezegt worden en ik durf er vooruit te komen als ik een fout maak.tja na wat er allemaal aan vooraf is gegaan had ik het verzwegen ech wel
maar dat ben je wel eens denk ik of niet
Jammer voor jou als Turbine-Jet vlieger, ik geef geen DEMO's, als ik kom kom ik om te vliegen en niet om de branieschopper uit te hangen.kunnen wij ook eens naar een echte e-jet kijken als TURBINE jet vliegers
maar dan geen gezeik meer en dan verwacht ik ook dat je komt en ons een mooie demo geeft
Kijk dat is nou net wat ik bedoel, je draaid de boel om.dus als jij komt met een kist waar je altijd mee kan vliegen en overal ziet ,dat wij daar op moeten wachten door b.v frequentie baal ik daar flink van
Je vliegt daardoor 10 minuten later, maar het kost je geen minuut minder vliegtijd.butler zei:... met een piep e-jet kan je altijd en overal vliegen op elke club. dus als jij komt met een kist waar je altijd mee kan vliegen en overal ziet ,dat wij daar op moeten wachten door b.v frequentie baal ik daar flink van ...
Urlien zei:Maar waar ik mij nog voornamelijk aan irriteer is dat de besluiten van de organisatie in twijfel worden getrokken. Of staan jullie ook zo bij de ikea te klagen als daar op de ballenbak staat dat er een maximale leeftijd van 8 jaar geldt? Ergens moet de grens worden gelegd!
Jaap Gaasbeek zei:Hoi,
Dat is ondertussen een lange lijst geworden van vliegers en hun kisten, nu kom ik helemaal en wil ik de koffie van Theo ook graag betalen, ik leef met hem mee toch !!!!
Komen er ook Airliners ??, volgens de lijst niet, is wel jammer, maar kvin de yets geweldig hoor, ik wil graag de kisten van Gerald Rutten eens bewonderen.
Have Fun
MrBean zei:Blijkbaar heeft het systeem 2x gesaved... Of zou het toch komen door de poes die op het toetsenbord gaan liggen was ?![]()
Geplaatst: Ma September 04, 2006 1:25 pm Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Ik denk dat ik dan ook maar eens mijn bescheiden mening mag geven.....
Ik ben het geheel met het butlertje eens....(Jeetje, dat ik dat ooit nog eens zou zeggen )
Jeetje Urlien ik sta perplex![]()
Zie je nou wel komt het toch nog goed tussen ons![]()
Dank voor je steun
Als je een leerling kabeltje hebt mag JIJ met mijn jet een paar rondjes draaien(of badkuipjes zoals ze beweren) :wink:
Als dank betoon
hebben we gelijk weer wat te discussieren of er wel vrouwen mogen meedoen aan een jet meeting :wink:
(p.s. vat het dit keer wel als positief op hor , het onderdeel vrouwen)
ik ben ook maar een jongen die niet beter weet
:idea: gr maikel
Richard Branderhorst zei:Overigens staat onze eigen deelname op losse schroeven vanwege wat conflicterende privé plannen.....
he butler dat pas nie op jouw zender hoor :lol: :lol:Als je een leerling kabeltje hebt mag JIJ met mijn jet een paar rondjes draaien(of badkuipjes zoals ze beweren)
Als dank betoon
begrijpen ze niet had ik ook als gezecht zelfs met 16 accu cellen erbij :?en waarvoor mag ik op een electro meeting niet met mijn jet vliegen
er zitten toch ook 2 electro motoren in .
ja sandor het is een schat van een vrouw maar ze kan je plezier in de grond boren hoor maar gaan we gewoon een keer samen undercover moet lukken :lol: :lol:Wat? o nee kan ik daar ook al niet meer heen.....
jij altijd hoor :wink:Ik denk dat ik dan ook maar eens mijn bescheiden mening mag geven.....
F15 zei:he butler dat pas nie op jouw zender hoor :lol: :lol:Als je een leerling kabeltje hebt mag JIJ met mijn jet een paar rondjes draaien(of badkuipjes zoals ze beweren)
Als dank betoon