Jetmeeting rozenburg zondag 24 sep.

Blijkbaar heeft het systeem 2x gesaved... Of zou het toch komen door de poes die op het toetsenbord gaan liggen was ? :-)

Davy toch, je doet dat toch niet op het toetsenbord................................. 8) :lol:

F15 schreef
tja na wat er allemaal aan vooraf is gegaan had ik het verzwegen ech wel
maar dat ben je wel eens denk ik of niet
Nee daar ben ik het niet mee eens, de waarheid mag heus wel gezegt worden en ik durf er vooruit te komen als ik een fout maak.
Ik kom niet op mijn standpunt terug wat de kleine modelvliegsport betreft.

Butler schreef
kunnen wij ook eens naar een echte e-jet kijken als TURBINE jet vliegers
maar dan geen gezeik meer en dan verwacht ik ook dat je komt en ons een mooie demo geeft
Jammer voor jou als Turbine-Jet vlieger, ik geef geen DEMO's, als ik kom kom ik om te vliegen en niet om de branieschopper uit te hangen.
Lees maar wat hieronder staat.

Janneman :zon:

dus als ik het goed begrijp kunnen we gewoon kijken naar wat we elke week zien JAMMER :(

de discussie tussen turbine piloten en e-jet piloten gaat er eigenlijk gewoon om dat wij met turbines het probleem hebben dat wij niet overal kunnen vliegen en niet altijd.

met een piep e-jet kan je altijd en overal vliegen op elke club.
dus als jij komt met een kist waar je altijd mee kan vliegen en overal ziet ,dat wij daar op moeten wachten door b.v frequentie baal ik daar flink van
ik denk dat het publiek de naar een jet meeting gaan ook niet op een gewone piep jet zitten te wachten
niet dat een turbine jet zo speciaal is maar is toch IETS apparter

daarom is de 1,5 kilo grens getrokken
dat wij niet moeten wachten voor dat een gewoon kistje weer klaar is die al elke week kan vliegen

ga er wel van uit dat dit MIJN persoonlijke uitspraak is

misschien een beetje arrogant maar dat zij zo
met vr gr maikel

dus als jij komt met een kist waar je altijd mee kan vliegen en overal ziet ,dat wij daar op moeten wachten door b.v frequentie baal ik daar flink van
Kijk dat is nou net wat ik bedoel, je draaid de boel om.
Jij als Turbine-Jet vlieger denkt dat je de wereld in pacht hebt en daarom de frequentie knijper of plaatje in je broekzak steekt want je moet zo meteen het publiek weer wat laten zien omdat je wat aparts vliegt wat een hoop eurootjes kost en dat is waar ik dan zo van baal want meestal moeten wij op de turbinekisten wachten.

Verder zet ik een punt achter deze discusie ik heb mijn mening gezegt en daar blijf ik bij.
Van mij zal je geen last hebben dus kan je een extra vluchtje maken.
Groetjes en veel vlieg plezier en houd het heel.

Janneman :zon:

butler zei:
... met een piep e-jet kan je altijd en overal vliegen op elke club. dus als jij komt met een kist waar je altijd mee kan vliegen en overal ziet ,dat wij daar op moeten wachten door b.v frequentie baal ik daar flink van ...
Je vliegt daardoor 10 minuten later, maar het kost je geen minuut minder vliegtijd.

Tja meneer Butler, daar zeg je zoiets, kunnen we weer naar iets gaan kijken wat we elk weekend wel ergens op de wereld op de modelvliegvelden zien. Ik ken jou niet persoonlijk en weet ook jou vliegkwaliteiten niet, maar ik verwacht dat die hetzelfde zijn als de meesten onder ons en dat we die Jet van jou in het badkuip model over de baan zullen zien denderen en niet een heel mooie passende airobatics show zien doen. Als ik dat badkuip vliegen wil zien dan kunnen we beter thuis blijven. Akkoord het publiek dat niet beter weet vind dat natuurlijk prachtig, maar een doorgewinterde modelvlieger vind aan dat volgas laag langsvliegen geen bal meer aan, een vluchtje is leuk maar om daar de hele middag naar te gaan kijken.

uhmm.gif
Ik denk dat ik dan ook maar eens mijn bescheiden mening mag geven.....
smiley9.gif
smiley9.gif
smiley9.gif

Ik ben het geheel met het butlertje eens....(Jeetje, dat ik dat ooit nog eens zou zeggen 8O ) er wordt ook publiek uitgenodigd, die niet zitten te wachten op van die depron platen met een motortje erop.
Ook ik ben onderdeel van het publiek die dag en ik zal eerlijk toegeven dat ik ook alleen maar zit te wachten op die prachtige en dure (kan niet duur genoeg zijn :roll:) turbinejets. Als er inderdaad zo'n piep-ding gaat vliegen, houdt dat voor mij alleen maar in dat ik even wat kan gaan eten, omdat ik dan toch niet hoef te kijken.
Daarbij vind ik dat zo'n mooi en groot veld niet gebruikt moet worden voor die dingen.

Maar waar ik mij nog voornamelijk aan irriteer is dat de besluiten van de organisatie in twijfel worden getrokken. Of staan jullie ook zo bij de ikea te klagen als daar op de ballenbak staat dat er een maximale leeftijd van 8 jaar geldt? Ergens moet de grens worden gelegd!
De ervaring leert dat mensen die over dit soort dingen zeuren, het een ander niet gunnen dat deze wel het geld willen en kunnen uitgeven aan deze hobby. Afgunst en jaloezie noem ik dat....
Ik heb zelf ook geen (turbine)jet, en ja, ik zou er heeeeel graag eentje willen hebben hoor... :oops: Maar ik weet dat ik daar nog een hele tijd voor zal moeten sparen en tot die tijd ben ik gewoon publiek en gun ik de jongens die gaan vliegen die dag een hele fijne dag!

Dit was slechts mijn bescheiden mening, niemand hoeft het met me eens te zijn hoor!
wave1.gif
Ik ben graag eigenwijs!
16.gif
16.gif

16.gif

Urlien zei:
Maar waar ik mij nog voornamelijk aan irriteer is dat de besluiten van de organisatie in twijfel worden getrokken. Of staan jullie ook zo bij de ikea te klagen als daar op de ballenbak staat dat er een maximale leeftijd van 8 jaar geldt? Ergens moet de grens worden gelegd!

Wat? o nee kan ik daar ook al niet meer heen.....

jongens kap er mee
jetmeeting is een jetmeeting

hou toch een depron meeting of electro meeting
en verban jets om daar te komen.
probleem toch opgelost?
het gaat wat ver allemaal.
van mij mag deze thread ook weer dicht
maak een nieuwe thread en laat de moderator de aanmeldingen en relevante dingen vermelden en thats it!

er zijn toch ook Sleep treffen organisaties?
of f3a wedstrijden of meetings?
vliegen wij toch ook niet?
omdat jullie niet willen of kunnen om een jet te bezitten heb ik ook begrip voor.
ik heb ook een speed 400 aan boord
ik heb in ieder geval alles dat niet met jets te maken heeft, afgestoten.
en als iemand nog iets nodig heeft ik dit gewoon bestel.

Jaap Gaasbeek zei:
Hoi,

Dat is ondertussen een lange lijst geworden van vliegers en hun kisten, nu kom ik helemaal en wil ik de koffie van Theo ook graag betalen, ik leef met hem mee toch !!!!

Komen er ook Airliners ??, volgens de lijst niet, is wel jammer, maar kvin de yets geweldig hoor, ik wil graag de kisten van Gerald Rutten eens bewonderen.

Have Fun

jij hebt toch een airliner?

MrBean zei:
Blijkbaar heeft het systeem 2x gesaved... Of zou het toch komen door de poes die op het toetsenbord gaan liggen was ? :-)

hangt er vanaf hoe nat die wel niet was.... 8)

(waterschade)

Tja davy wij olanders intrepeteren sommige dingen anders dan bij u ;-)

Geplaatst: Ma September 04, 2006 1:25 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Ik ben het geheel met het butlertje eens....(Jeetje, dat ik dat ooit nog eens zou zeggen )

Jeetje Urlien ik sta perplex :oops:
Zie je nou wel komt het toch nog goed tussen ons :D
Dank voor je steun

Als je een leerling kabeltje hebt mag JIJ met mijn jet een paar rondjes draaien(of badkuipjes zoals ze beweren) :wink:
Als dank betoon

hebben we gelijk weer wat te discussieren of er wel vrouwen mogen meedoen aan een jet meeting :wink:
(p.s. vat het dit keer wel als positief op hor , het onderdeel vrouwen)
ik ben ook maar een jongen die niet beter weet

:idea: gr maikel

en waarvoor mag ik op een electro meeting niet met mijn jet vliegen
er zitten toch ook 2 electro motoren in .
of zie ik het dan verkeerdt
dan discrimineren de electro vliegers ons toch ook met hun electro meetings .
jullie electo vliegers hebben er meerdere per jaar en wij maar eentje in nederland
dus wat zeuren jullie nou :mad: :mad: :mad: :mad:

zo dit moest ik eff kwijt latersssssssssssssssssssssssss

Sandor, Gerald (en anderen)
Helemaal met jullie eens. Niks discriminatie maar afbakening. Dat is het RECHT van de organisatoren.
Ben je het er niet mee eens, regel dan zelf een ander treffen onder je eigen voorwaarden.

Moet er iemand persé een "afwijkend" model vliegen, ach, als daar niet een vijf minuten voor ingeruimd kan worden...hij gaat zijn gang maar zou ik zeggen.

Door zo'n oeverloze discussie loopt je alleen de kans dat de organisatoren er op een gegeven moment de brui aan geven, zo van: jongens, bekijk het maar! Dan hebben we géén van allen iets. Het moet voor die mannen óók leuk blijven en deze discussie zo lezende denk ik dat ze af en toe wel eens diep moeten zuchten....

En laten we nu aub teruggaan naar het oorspronkelijke idee, een gezellige dag onder elkaar, ervaringen uitwisselen, genieten van elkaars modellen en vliegkunsten.
Wie alleen komt kijken die pikt dan een mooie dag mee en steekt er misschien ook nog wat van op.

Als ik nog aan jets zou moeten beginnen, dan was ik alléén dáárvoor al gegaan. Nou ben ik nog maar een relatieve "rookie" dus zal ik zeker nog een boel op kunnen steken.

Overigens staat onze eigen deelname op losse schroeven vanwege wat conflicterende privé plannen.....

Richard Branderhorst zei:
Overigens staat onze eigen deelname op losse schroeven vanwege wat conflicterende privé plannen.....

Conflicten oplossen, prio's stellen Richard en gewoon naar Rozenburg komen, gehoord dat we een stralende nazomer tegoed hebben en krijgen. 8) .

Grtz Ger.

Voor mij hoeft het idd niet meer, ondanks de gratis aangeboden koffie en het vervoer. Patrick en alle anderen bedankt nog voor het aanbod.

Richard, je hebt helemaal gelijk dat de organisatie het recht heeft om grenzen te stellen. Maar doe dat dan op goede redenen en volg niet klakeloos de anderen.

Theo, over en uit.

Oke jongens klaar met dat gez##k nu als je wat te zeuren heb BLIJF WEG
en als je een leuke dag wil kom dan simpel as that
echt hoor ik wil een leuke dag.
En echt die discussie gaat ook echt NERGENS over.
Dit zijn de regels klaar uit.

p.s.
Als organisator ben ik echt blij dat er veel meer positive dan negatieve reactie`s zijn dankje wel.

Als je een leerling kabeltje hebt mag JIJ met mijn jet een paar rondjes draaien(of badkuipjes zoals ze beweren)
Als dank betoon
he butler dat pas nie op jouw zender hoor :lol: :lol:
en waarvoor mag ik op een electro meeting niet met mijn jet vliegen
er zitten toch ook 2 electro motoren in .
begrijpen ze niet had ik ook als gezecht zelfs met 16 accu cellen erbij :?
Wat? o nee kan ik daar ook al niet meer heen.....
ja sandor het is een schat van een vrouw maar ze kan je plezier in de grond boren hoor maar gaan we gewoon een keer samen undercover moet lukken :lol: :lol:
jij altijd hoor :wink:

groeten

F15 zei:
Als je een leerling kabeltje hebt mag JIJ met mijn jet een paar rondjes draaien(of badkuipjes zoals ze beweren)
Als dank betoon
he butler dat pas nie op jouw zender hoor :lol: :lol:

Jawel hoor Mich, wij (ik, Urlien, Maikel) vliegen dat echte merk,

top-bar-logo-over.gif

8)

Grt.

Back