jetmeeting

japio
volgende week ben ik meestal de eerste en als ik jou dan gelukkig maak met een bakje koffie of senseo is Denny ook gelukkig want dan kan zei effe uitslapen of niet Ger ?
jij kunt het weten en grasmaaien hoef je ook niet daar hebben wij leden voor die het veld keurig bijhouden
gr.Pieter

Jaap
ouwe feestneus (jonge god)als ik het goed onthouden heb zij jij vorig jaar op de jetmeeting in appingedam dat als ik volgend jaar weer een jetmeeting organiseerde in hetzelfde weekend dat jij op de zondag jarig was dus volgens mij is dat vandaag .dus VAN HARTE en nog vele jaren in goede gezondheid fijne dg en geniet ervan
gr.Pieter

Gefeliciteerd met je 60 ste Japiooooooooooooooooooooooooooooooooooooo( nu word je wel heel oud :mrgreen: )

:celebrate: :music: :celebrate: :new-bday: :celebrate: :proost: :celebrate:

Mvg Johan

Ps : Kon ook al gistern geweest zijn Pieter.

Ook van deze zijde van harte Japio, geef je zaterdag welk een lekkere knuffel ;-)

En nee, m`n F-15 is niet klaar :-(
Kom vrijwel zeker wel even buurten :D

happy birthday

Héééé.

:celebrate: :proost: :new-bday: :hammer: :music: :banana: :thumbsup: :zon:

Japio, gefelicteerd met deze mijlpaal, enne altijd die 'Japio' blijven hé :wink:

Denny, geef hem maar een flinke zoen van me, krijg je wel terug van me :wink:

@Pieter, de F86K heeft vandaag weer 3 heerlijke vluchtjes achter z'n kiezen gekregen, alles staat klaar voor donderdag.

@Berto, je pakt de Velox maar hoor :wink:

hebben vandaag nog even een voorproefje genomen met vijf jets waarvan vier gevlogen hebben dit is allemaal zonder problemen verlopen dus kan het spul woensdag ingepakt worden voor een mooi lang vliegweekend Remke moest nog even zweten omdat hij de 120 se weer in de elan heeft ipv de p 80 en blij dat hij was het eerste wat hij wat een powerrrrrrrrrrrrrr
gr.Pieter

Zo, vandaag was een voorproefje :)

CIMG6073_JPG.jpg

CIMG6074_JPG.jpg

CIMG6093_JPG.jpg

CIMG6077_JPG.jpg

CIMG6080_JPG.jpg

CIMG6082_JPG.jpg

CIMG6085_JPG.jpg

PRACHTIG weer vandaag, dat beloofd wat voor komend weekend :)

jij kunt het weten Ger en ik zal het bevestigen ben er al lekker aan gewend na 31 vluchten en over de frank tj 74 s ben ik zeer te spreken alhoewel ik er vol gas bijna niet mee vlieg kan ik wel zeggen dat hij zuinig is met een gemiddelde van 2 liter cero in tien minuten zie je donderdag goede reis alvast
gr.Pieter

Zo te zien vliegt dat heeeeeeeeeerlijk :) Deze foto zegt genoeg (ik lag plat op mijn buik in het gras :) Kan je nagaan hoe laag dat was ;)
CIMG6080_JPG.jpg

Heb ze ook al wel eens gezien die weer opsprongen dus het kan lager ;-)

En jah, die Boomerangs schijnen heerlijk te vliegen.

Ger, dank voor je aanbood, wil die dag zeker wel even knuppelen en mag waarschijnlijk ook wel even met de Phanter.

Tot zaterdag dan :D

mooie foto s Herman.

ja ,vanmorgen nog een open hart transplantatie gedaan bij de elan,maar het is de moeite waard.
zo n 120 se is toch echt wel wat meer als een oude 80 er.

we hebben weer lekker gevlogen als voorproefje in stadskanaal.

remke

Hee Pieter,

jammer genoeg zonder tentje of caravan, de volgende dag weer andere verplichtingen :-(
Maar dat nababbelen komt wel goed :yes:

Ik hou mezelf al stil omdat we zaterdag eigenlijk een verjaardag hebben, sssst.
Zolang ze daar niet over begint zit ik goed ;-)

formatie

Hopelijk is Dolf genegen om weer een vluchtje samen te maken, hij met z'n Gloster Meteor en ik met de F86K Sabredog, was 2 jaar terug wel leuk samen op Pampa.

Ik heb maar 70 liter petroleum voor Stadskanaal, hopelijk is dat genoeg voor 20 vluchtjes ??? anders moet ik weer bietsen :wink:
Olie gaat ook hard trouwens, maar weer eens een cannetje van 20 liter halen bij de plaatselijke bunkerboot.

Ger.

he Ger
heb er ook 70 liter klaarstaan maar ik ga er niet van uit dat het op gaat heb ook de taak nog om jullie in het gareel te houden nou zal dat geen zware taak zijn want we zijn toch allemaal nette jongens maar ik wil ook vooral genieten
ps.Jaap welcome back
gr.Pieter

Back