jetmeeting

@Pieter

Ik ben er helemaal klaar voor
35.gif
.

Vanavond de zooi inladen en de camper ff wassen
35.gif
.

Mogge nog ff een paar lietertjes water in de camper mikken en dan op naar onze vriend Pieter.

080.gif
080.gif
080.gif

Tataaaaaaaaaaaaaaaaa

jetvliegers
ik wens juliie allemaal een goede reis naar Stadskanaal en zie/spreek
jullie daar wel weer morgen nog snel effe 6 uurtjes aanwezig voor de baas en dan is het eindelijk zover yippieeeeeeeeeeeee
gr.Pieter

Oeps de vrouw is er achter gekomen.
Moest gister ook ineens m`n kamer opruimen?!?!?!

Denk dat Jaap z`n werk niet goed heb gedaan, dacht dat die het allemaal wel zou regelen maar nee hoor ik kan het weer schudden ;-)

Maar nee, komt beter uit dat ik maar thuis blijf, heb m`n eigen jet toch net niet helemaal vliegklaar en wil er toch eerst nog een paar keer mee kachelen.
En klaar maken voor Pampa.

Scheelt me heel wat kilometers en heb ik weer punten gescoord om in te leveren voor de volgende meeting ;-)
Met natuurlijk wel een eigen vliegende kist :yes:

Jongens veel plezier en we zien de foto`s wel verschijnen :cool:

Hoho, Ik heb juist men werk heel goed gedaan en heb in goed overleg met Patries afgesproken dat jij gewoon een tijdje je werkies thuis eens af moet maken en dan mag je weer met je vliegertjes buiten spelen.

Tataaaaaaaaaaaaaaaaaa

En een bos bloemen voor Patries zou ook ni verkeert wezen om eens te geven !!!!!!!!

Gr je Vriend Japioooooooooooo

Damn, vandaar dat lijstje op het aanrecht :ooops:

Een bos bloemen? cactussen zal je bedoelen ;-)
Oeps als ze dat maar niet lees :roll:

Mag al genoeg buiten spelen dus af en toe mag het ook wel eens zo :yes:

Hallo makkers die komen vliegen op Stadskanaal tis hier helemaal toppie, prachtig veld, het weer is oppie toppie en zal de komende dagen ook nog goed blijven dus veel vlieplezier de komende dagen.

Vanavond met een paar vliegers nachtvliegen gedaan en weer veel gelachen, daarna hoppa de clubkantine in en lekker ff geroddelt over iedereen.

Goede reis vandaag naar hier en allemaal uitkijken met autorijden.

Gr Japiooooooooo

Live vanaf het modelvliegveld te stadskanaal, met een dongel die ik op mijn verjaardag heb gekregen van mijn Denny, toppie schat, het werkt !!!!!!!!!!

ja Japie, nu zijn wij live vanaf het veld,en lig jij nog te pitten,droplul,

het weer is super.

groetn vanuit stadskanaal

remke,pieter, pim, ger en el.

Haha, schud die Japio maar lekker vroeg z`n veren uit hoor, hij kan de rest van de week nog wel uitslapen.

Veel plezier vanaf werkend vliegveld Hilversum :D

PPPssssssssssssssssttttttttttttttttt

Groot nieuws ik ben al wakker hoor !!!!!!!! kelere wat kan die Remke een lawaai maken in de morgen totaal geen respect meer voor de mede mens die wat ouder is ..

Eens kijken of ik koffie kan zetten

doeiiiiiiiiiii

Het is heerlijk hier, super vlucht gevlogen met de macchini.
Meer dan voldoende plaats.

Gr. Vosje en de rest vanuit stadskanaal

PLING PLONG en hier is dan het laatste nieuws vanuit het prachtige modelvliegveld te Stadskanaal

TATAAAAAAAAAAAAA

De beker is gewonnen door Maikel, hij heeft als eerste vanavond en jawel hoor en ook nog wel MIJN prachtige verlichte Zagi de BOMEN ingeragt

25.gif
25.gif
080.gif

Van harte gefeliciteerd Maikel, toch wel tof van je dat je mijn Zagi samen met Renate uit de boom gehengeld hebt.

Groetjes van ons ALLEMAAL

Laatst bewerkt:
het is echt super in stadskanaal.
krijg men kaken niet meer op elkaar van het laggen.

nu is het tijd om te pitten ,morgen weer vroeg op ,gaan we vrolijk verder

remke

PLING PLONG

Het laatste nieuws uit Stadskanaallllllllllllllllllll

Gisteravond gezellie met zen allen een borrel gedronken in en buiten het clubhuis en veel gelachen weer, vannacht een beetje regen gehad met onweer, vanmorgen is als eerste Ger Kovacks gaan vliegen, HOE KAN HET ANDERS en daarne tot rond 12.00 uur motregen gehad en nu is het droog, dus prachtig vlieg weer.

080.gif
080.gif
080.gif

TOEDELOEEEEEEEEEEEEEEEE

plong pling ,
Hee, Kippen neu... heb je zelf ook gevlogen, of alleen maar gezopen en slap geouweH.... :sleepy:

Veel plezier daar!!! (en hou het allemaal heel)
groetjes

Back