jetmeeting

TATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
944952102_5_3-5s.jpeg

944959452_5_OaG2.jpeg

944960232_5_TN3U.jpeg

944962381_5_LpZX.jpeg

944962747_5_KhQS.jpeg

944960511_5_v1AD.jpeg

Laatst bewerkt:
Ook ik wil Pieter, leden en bestuur van Modelvliegclub Stadskanaal en Omstreken en de collega vliegers graag bedanken voor drie fijne dagen in Stadskanaal. Het vliegen en de modellen zijn uit de kunst.

Pieter, gezelligheid kent geen tijd dus als laatste de kantine verlaten is geen straf... Bij deze Groetn uut Grunn en tot de volgende keer.

De tips en adviezen om de F15 volgende keer te kunnen vliegen zijn erg nuttig gebleken, iedereen bedankt daarvoor!

Mvg. Bernd

De man en vrouw achter de KOFFIEEEEEEEEE ENZ ENZ
945051324_5_0mVJ.jpeg

945051953_5_Qtnk.jpeg

944953102_5_Dd0-.jpeg

945081045_5_mZqN.jpeg

945052667_5_3D0j.jpeg

Wat zit je haar leuk
945051675_5_-JYG.jpeg

Ik had Peterjan als loge dus heb ik even zijn bedje opgemaakt lief he
945052291_5_q9eu.jpeg

944961698_5_nsOQ.jpeg

944962125_5_FtHs.jpeg

Laatst bewerkt:
Zo dit is mijn aandeel wat betreft foto's ik hou voor de zekerheid er nog een paar leuke achter, je weet ma nooit of ik die nodig zal hebben.

Bij deze wil ik de organisatie heeeeeeeeeellllllll erg hartelijk bedanken voor de afgelopen fijne dagen, waar ik graag naar terug kijk en ik/wij kijken uit naar de meeting in 2011

Kelere wat heb ik een plezier gehad

TATAAAAAAAAAA

TOEDELOEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

mooi man

Alle leden van de Stadskanaalse modelvliegcub, bedankt voor jullie gastvrijheid en goede zorgen.
Hopelijk hebben de 'gasten' zich een beetje gedragen :wink:
Prima naar m'n zin gehad, heel veel bijgebabbeld met iedereen.
Ik denk dat alleen Andreas meer kero verstookt heeft dan ik, heb er toch nog 40 liter door kunnen jassen, tussen de buien door, en weer eens lekker samen met Pieter een paar vluchtjes weggezet, alleen toch wel veel snelheidsverschil, de XL Boomerang ten opzichte van de XL Velox maar dat maakt de pret er niet minder om toch?
Locatie, perfect ondanks de toch niet ideale windrichting deze dagen.
(Hoe heette dat kissie ook al weer van Uwe???, weet het weer :idea: .......der schnorkel flieger :wink: )

Hopelijk tot ziens volgend jaar.

Groet Ger Kovacs.

La maar gewoon komen die filmpies, je hebt zowat de hele dag achter die struiken gezeten hihihi

We zagen je wel zitten ( struikrover )

Gr Japiooooooooooo

filmpjes

Ik doe geen 350 filmpjes van 5 sec. en meer op dit forum. Dat is te gek.
Het is de bedoeling dat ik er een 'film' van maak, en dan op een dvd brand.

Taco.

Tja Jaap ik zou en moest die beker winnen;)
Maar ik kreeg nog concurentie van mijn eigen Koentje , die probeerde de beker ook te scooren door mijn King cat in de heg te raggen.
Hij heeft het toch niet van mij gewonnen , hij zat niet hoog genoeg in de heg:mrgreen:

gr Maikel en Renata
Ik wou eigenlijk onder de heg door gaan maar de vleugels bleven eraan zitten :mrgreen::mrgreen:

@ Pieter en co: Bedankt voor de organisatie. De belgische delegatie heeft zich goed vermaakt.

@ Peterjan: bedankt voor het lenen van je luchtmatras.

@ Ger Kovacs: bedankt voor je stoelkussens ;)

Groetjes en tot volgende jaar van de belgische musketiers,
Koentje, Hannelore en Vincent

Laatst bewerkt:
1 minuutje.........................

achter elkaar zitten, 1 minuut werk, en dan als 1 bestand weer bij youtube uploaden

Zo snel gaat dat niet. Totaal aan ruw materiaal is ruim 12 GB.
Ik zal mijn best doen, kunnen jullie ook genieten van de beelden.
Er zitten een aantal leuke bloopers tussen.

Die snelle jets zijn trouwens wel een verzoeking om in beeld te krijgen en te houden.
1, misschien 2 seconden, en ze zijn het veld al weer over.

Taco.

Back