jetmeeting

Klaas
van harte met je eerste jetervaring hoorde dat het goet gegaan was met de jetvision zwaartepunt wat aanpassen en het is helemaal toppie lekker blijven oefen en cero verbranden en dan lekker eind april meedoen in stadskanaal
gr.Pieter

hoi Pieter

bedankt

ga nog vele uren oefenen en ben er zeker bij.

groeten klaas.

Laatst bewerkt door een moderator:
japiooo
hoever is je nieuwe jet?hier is er een kort voor jetpower begonnen te bouwen en staat te popelen om te vliegen en jij met al je vrije tijd bent nog niet zover?
je zat natuurlijk ook nog in de verzorging maar bouw nu maar lekker verder want voor je het weet is het zover
gr.Pieter

herman
echt balen was het niet we hebben nog lekker met de trojans op indoor formaat gevlogen het was natuurlijk leuker geweest de sprint even in te vliegen maar het was niet anders maar nu kunnen we misschien de sprint en de xl beiden invliegen ben ook wel benieuwd wat de tj 74 s in de xl zal doen
jaap
nog een paar weekjes dan heb jij toch ook kerstvakantie de vrouw de boom opzetten en jij je sprint klaar
komt aal goud zoals wij hier zeggen
gr.Pieter

vandaag niet mistig en aardig vliegweer dus Pim heeft zijn eerste succesvolle vluchten na het drama in mei met zijn nieuwe sprint kunnen maken dus Japio effe doorzetten en dan verwachten we ook goed nieuws van jou kant
gr.Pieter

Ik hoop het pieter. De nieuwe compressor loopt wat aan (niet te vinden waar :() en de brandkamer moet ook aangepast worden voor de nieuwe hogere flow. Anders hopen op een kerstbonus en een oude p80 opzoeken ;)

Anders hopen op een kerstbonus en een oude p80 opzoeken
Af en toe Ebay of rc-network eens bekijken.

Mijn 80`er gaat in ieder geval niet weg, of hij blijft in de F-15 met een neiuwe ECU anders gaat ie in de Rafale :yes:

Maar hier gana we ook nog even goed aan de gang, die F-15 moet toch een aantal vluchtjes maken voordat we op Stadskanaal er vliegen mee verschijnen.

Zoek een vrijwillger om te gooien, Onno wilt gek genoeg niet :roll: ;-)

jammer dat het zo ver weg is:mad:
ik had graag komen kijken, lijkt me heel tof om is in het echt te zien al die jets;)

Eh, zo ver weg ?!?!?!

Huizen is bijna net zo ver, en er komen zelf jetters uit de richting van Rotterdam da`s nog verder weg.

Ligt er maar net aan wat je ervoor over hebt :yes:

EDIT: ah, je bent 15, tja zelf de auto dan even pakken is er niet bij :nooo: :-(

Back