jetmeeting

hoi Ger
daar hou ik je aan want om dit te voorkomen heb ik er duidelijk neergezet wat je meeneemt TE VLIEGEN dus wil ik je vrouw zien vliegen nu mag jij weer slimpie hihi
gr.Pieter

Mijn F15 is klaar dus wil ik ook graag komen.

Misschien voor de tijd gemaidend en anders graag een paar kritische ogen om de kist te inspecteren, en advies te geven!

Ook motortest en een paar taxiruns moeten kunnen.
Caravan gaat mee en de vrouw kan niet vliegen dus helaas, thuis blijven!

Mvg. Bernd

hoi Jaap
ben teleugesteld in je dat jou iq nog lager ligt als die van Ger want jij wilt zelfs je hond laten vliegen je vrouw oke maar de hond dat heeft toch wel wat weg van dierenmishandeling
Bernd welkom
ik denk dat er deskundigheid genoeg is om jou verder te helpen als dat dan nog nodig is
gr.Pieter

Mhhh, misschien willen mijn vrouw en kids ook wel mee.

En anders de F-15 maar ;-)

wat mee te nemen.

@Pieter.

Donderdag caravan aankoppelen :check.
F86 K Sabredog inladen :check.
XL Velox inladen :check.
2 jerrycans van 25 L inladen (of 3) :check.
Afrijden naar Stadskanaal 's middags :check.
(Oeps vrouw vergeten :schrik: omkeren :check.
Vrouw in laten stappen :check.
Nogmaals afrijden naar Stadskanaal :wink:

Groet Ger.

@Ger

Hahahaha
Donderdag caravan aankoppelen :check.
F86 K Sabredog inladen :check.
XL Velox inladen :check.
2 jerrycans van 25 L inladen (of 3) :check.
Afrijden naar Stadskanaal 's middags :check.
(Oeps vrouw vergeten omkeren :check.
Vrouw in laten stappen :check.
Nogmaals afrijden naar Stadskanaal

Aangekomen in Stadskanaal : check
Vrouw laten vliegen : check
Vrouw vertroeteld na een geweldige vlucht : check
Ger gaat tevreden slapen : check

wowwwwwwwwwww wat een dag

Gr Japioooooooooooo

Kijk eens aan... de mannen regelen het vervoer... das mooi! Maar Pieter toch even een vraagje op facilitair gebied... zijn er ook douches en toilets? Wij willen er natuurlijk wel fris en fruitig bij staan he.... en 250 km terugVLIEGEN (bedankt Maikel!) is wel een eind! Hoor het graag. X Renata

@Mailkel

Ik sta paf hier, een bezem geef je aan een heks maikel en niet aan jou super strakke Jetchick het is een schande.

@Jetchick

Renata meis vervoer voor jou regel ik wel en wat betreft die douches en toilets kom gewoon lekker bij ons in de camper, bij ons mag JIJ wassen en plassen. knuf

Gr Japiooooooooo

hoi Renate douches hebben we helaas niet maar toiletten zijn er wel en als ik dat verhaal van dat kereltje van jou zo lees vraag ik mij af of je daar zo gelukkig mee moet zijn ik zou hem die bezem geven en zelf lekker gaan vliegen je kunt natuurlijk ook lekker gaan shoppen in stadskanaal zie maar even zie jullie eind april wel
gr.Pieter

@Mailkel

Ik sta paf hier, een bezem geef je aan een heks maikel en niet aan jou super strakke Jetchick het is een schande.

@Jetchick

Renata meis vervoer voor jou regel ik wel en wat betreft die douches en toilets kom gewoon lekker bij ons in de camper, bij ons mag JIJ wassen en plassen. knuf

Gr Japiooooooooo

ik geloof niet dat ze een "golden shower" bedoelde jaap

Maikel
pas nou op dat je niet een tik met die bezem ergens krijgt waar je hem liever niet hebt
sterkte alvast
gr.Pieter

@Sandor

Sandor toch foei je leest wat je graag wil lezen.

@Pieter

Pieter misschien vindt Mailkel dat wel lekker, oeps nu ga ik op dezelfde manierr denken als Sandor

Zo men hond is er klaar voor, kijkt nog wel een beetje lullig uit de ogen, klopt zij heeft net te horen gekregen dat ze gaat vliegen zonder label natuurlijk.
904638591_5_avOO.jpeg

Gr Japiooooooo

Hoi jetvliegers die komen naar Stadskanaal hier is het adres, kijlsterweg 23 te Stadskanaal, of is het kijlsterweg 23 9502 Musselkanaal ??? ik denk ik vermeld het ff.

Gr Japioooooo

Laatst bewerkt:
Back