Jets over Pampa 2010

Haha Pieter je hebt helemaal gelijk.

Tja de meetings die ik zelf moet missen wis ik maar snel uit m`n geheugen.

Leon z`n eerste buitenlandse jetmeeting dan maar :lol:

Ja wat moeten we hier nu op zeggen allemaal.

Ten eerste zijn we gast op Pampa en moeten we de regels respecteren.
Dus het vliegen op de camping was niet echt slim je speelt met de vergunning van een andere vereniging.(mijn mening)

Ik kom al heel wat jaren op Pampa denk meer als 10 jaar en het is zeker veranderd jammer genoeg.
Sandor je hebt gewoon gelijk en jaap het was om half negen dat we er af moesten.
Volgens het reglement moesten we er om tien uur af zijn omdat er een demo kwam rond 11 uur.
De avond ervoor had Jos besloten dat we eraf moesten om half negen ook dit ging niet op een volwassen manier tegen de mensen.
De volgende dag regende het zeer hard en lukte het niemand om op tijd weg te zijn denk 15 min later dus nog steeds ruim op tijd, hier was hij dus niet blij mee en begon te klagen op en niet normalen nette manier tegen ons allemaal.
Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik me echt moest inhouden tegenover meneer Jos omdat hij de mensen die er nog waren als een stel honden behandelden.
Normaal zal ik dit niet accepteren ook niet van iemand die ouder is als mij, ben geen stuk vuil en de rest ook niet we zijn allemaal gelijk.
Maar oke, er staat duidelijk in het reglement dat zij met andere woorden mogen doen met ons wat ze willen.

Op zondag was het ook schrikken, ik kreeg te horen dat wij maar moesten wachten omdat er een programma was opgesteld en de mensen met kleine kisten zoals sportjets niet meer mochten vliegen omdat de grootte toestellen moesten vliegen want die waren belangrijker als wie dan ook, die moesten terug komen het volgend jaar????
1 woord SCHANDALIG. dit kan echt niet op deze manier.

Ik en nog vele andere komen daar naartoe en rijden gemiddeld 3 a 4 uur om met trots hun gebouwde kist te mogen laten zien en vliegen.
Al kost die kist 5 euro of 5000,00 er moet en mag geen verschil zijn.

Ach ja misschien mag ik nu ook niet komen omdat ik gewoon eerlijk mijn mening zeg.

Maar tegen wie ja ???

Te druk is inderdaad ook niet goed maar aan de hand van de foto's van 2004 Phantasy in Blue ging ik dit keer wel richting België (1,5 uur rijden) (JoP overgeslagen)

Sta ik daar afgelopen zondag rond 11:00 is er geen vliegtuig te zien. Om 12:00 weer naar huis gegaan. :S Was wel wat veel wind maar denk dat het tot ver in de middag droog is gebleven.

Dat is als bezoeker helemaal klote.

Gr. Dennis

@Dennis

Kijk dat bedoelen wij dus, ik hoorde net via de telefoon, dat Phantasy in Blue is opgebeld en dat er zonder reden van opgaaf die meeting niet door kon gaan en daar konden de heren van Phantasy in Blue het maar mee doen. Kijk zo werken ze dus daar op Pampa, tenminste dat hoorde ik net hoor.

Of dat verhaal waar is weet ik niet, maar de bron is zeker erg betrouwbaar.

Gr Japioooooo

P/S Dennis ik je heb aanvaard als lid op mijn hyve's :celebrate: :celebrate:

Laatst bewerkt:
Eh Jaap, dat was de Biggs meeting ;-)

Na een goed gesprek te hebben gehad met een goede vriend gisteravond ;-) weet ik nu ook waar de schoen wringt bij jullie.

En kijk dat heb ik allemaal niet meegekregen, heb er wel overnacht maar ben weinig bij m`n hondehok geweest en heb alleen maar op het veld of bij de stand gestaan.

Maar zoals ik dat hoor kan ik helemaal begrijp[en dat jullie dat als onprettige sfeer hebben ervaren.

Wat betreft die show zou daar wel meer duidelijkheid over mogen zijn.

Op de affiches en dergelijke stond volgens mij dat er op zondagmiddag een show zou worden gehouden.
Prima, ik weet het en kan waarschijnlijk dan niet vliegen maar heb genoeg om te kijken.

Vliegen we daarvoor en erna wel ;-)

Blijkt op de zondag zelf dat we gewoon een eind aan kunnen vliegen en zie maar, even later krijgen we wel te horen dat er tussen 2 en 4 een "show" gevlogen gaat worden voor de jury.

Nou ook goed, is dus niet de hele middag en kunnen we iets later stoppen en weer eerder vliegen :D

Misschien dat deze beslissing een hoop vliegers heeft doen besluiten om eerder naar huis te gaan, toen kwam er ook nog de regen en was het helemaal rustig aan het worden.

Nu stonden wij tijdens de regen even te praten met de publieksvermaker en deze gaf zelf ook al aan dat het beter zou zijn om volgend jaar gewoon de "wedstrijdkisten" voor de jury op de zondagmiddag gewoon tussen de andere kisten door te laten vliegen, vooral omdat er bij de aanvang van deze "show" redelijk veel vliegers al gingen inpakken.

Naja, eens kijken wat JOP 2011 brengt.

Blijkt op de zondag zelf dat we gewoon een eind aan kunnen vliegen en zie maar, even later krijgen we wel te horen dat er tussen 2 en 4 een "show" gevlogen gaat worden voor de jury.

Nou ook goed, is dus niet de hele middag en kunnen we iets later stoppen en weer eerder vliegen :D

Misschien dat deze beslissing een hoop vliegers heeft doen besluiten om eerder naar huis te gaan, toen kwam er ook nog de regen en was het helemaal rustig aan het worden .

nee het is niet de hele middag maar als je al bijna anderhalf uur in de rij staat (dus om half 1 al)en je krijgt het zelf door slechte comunicatie te horen dat er niet meer gevlogen mag worden met sportjets net voordat je aan de beurt bent word je daar niet vrolijk van. want dan sta je wel de hele middag dus te wachten.
was voor mij ook de reden om eerder naar huis te gaan.

en wat betreft hoe je behandeld of aangesproken wordt door "SOMMIGE" mensen is onaceptabel.
En ook ik durf net als Ger te zeggen dat dat hoofdzakelijk de manier is van Jos klissen.
maar op tv verteld hij wel dat dit allemaal de top van de top piloten zijn uit alle landen:confused:(waardoor het zo'n succes is)

nog zieliger is dat je tot maandag mag staan met de caravan en dat ze zondag avond de agregaat wel laten draaien voor hun zelf maar de camping uitschakelen.

heb ook al veel piloten horen vertellen of ze niet wisten of ze nog wel weer WILLEN komen.

zeer jammer dat het zo moet gaan, ook zie ik na alle jaren dat ik daar kom dat b.v. de camping ook steeds minder wordt.

moet wel zeggen dat er wel heel veel mensen die helpen bij de meeting van de PMF zelf zeer aardig zijn en behulpsaam en echt hun best doen.
mijn petje af daarvoor.

Oeps natuurlijk was het de de Biggs meeting en niet de Phantasy in Blue de laatste hebben afgelopen weekend lekker gevlogen op Pampa volgens betrouwbare bron hihi.

Gr Japioooooo

Wat een mooie jets!
Daar kan ik nog veel van leren!, wat kunnen die jongens vliegen!
Pfffrt... mooi man, GEWELDIG!

[mod]
Even om het een en ander, maar het lijkt me niet nodig om modder te gooien, en of dingen te vertellen die niet waar zijn, of die je alleen maar hebt van horen zeggen!

Vergeet niet dat het een hele kluif is om iets leuks te organiseren,En vergeet ook niet dat je een KEUS hebt om te reageren, heb je niets zinning te melden, of wil je aleen rellen, reageer dan niet!....[/mod]

En nu weer Ontopic!!
Ik hoop niet dat ik hoef te dreigen met verdere maatregelen...

Wat een mooie jets!
Daar kan ik nog veel van leren!, wat kunnen die jongens vliegen!
Pfffrt... mooi man, GEWELDIG!

[mod]
Even om het een en ander, maar het lijkt me niet nodig om modder te gooien, en of dingen te vertellen die niet waar zijn, of die je alleen maar hebt van horen zeggen!

Vergeet niet dat het een hele kluif is om iets leuks te organiseren,En vergeet ook niet dat je een KEUS hebt om te reageren, heb je niets zinning te melden, of wil je aleen rellen, reageer dan niet!....[/mod]

En nu weer Ontopic!!
Ik hoop niet dat ik hoef te dreigen met verdere maatregelen...

hoezo? was jij (jullie) er dan?

Volgens mij is het helemaal niet verkeert als er iets gezegt wordt over een meeting, of het nu positief of negatief is, het moet wel de waarheid wezen, dat dan wel natuurlijk.

Als je alleen maar iets positiefs over een meeting verteld hier en er gaan piloten en publiek daar heen en het is niks dan wordt er weer gezegt, jo had dat ff verteld dan was ik niet gegaan of juist wel.

Volgens mij is MBF er juist voor om elkaar te informeren over wat dan ook, of het nu negatief of positief is dat maakt niet uit, er kan daar ook lering uit getrokken worden door degenen die het aangaan namelijk, zodat iets negatiefs, positiefs kan worden lijkt mij niet verkeert.

Gr Japiooooooooooo

Volgens mij is MBF er juist voor om elkaar te informeren over wat dan ook, of het nu negatief of positief is dat maakt niet uit, er kan daar ook lering uit getrokken worden door degenen die het aangaan namelijk, zodat iets negatiefs, positiefs kan worden lijkt mij niet verkeert.

Eens Jaap.. Iedereen staat vrij hier te reageren in dit topic..

Robert

Zolang Jos niet vanalles verweten wordt, ook al doet hij dingen die je niet leuk vind.

Ik denk dat eigen clubleden dat ook wel weten, maar wat doe je met zo'n standbeeld dat heel de club draagt.

Jos doet het inderdaad op zijn manier, en misschien een geluk anders hadik de afgelopen 15 jaar niet elk jaar naar de jetmeeting kunnen gaan.

Het enige waar ik het een beetje moeilijk mee heb en ik zal zeker niet alleen zijn, is dat er mensen zijn zoals Ali en mark die een vrachtwagen vol (met 10, heb ze dit jaar niet aan het tellen getelt) aan komen zetten.
Waardoor zun de hele dag vliegen en een ander die dag kan thuisblijven omdat er al teveel inschrijvingen zijn.
Enheu zonder misverstanden, ik heb zeker niets tegen Ali of Mark hoor, maar laat een ander ook eens vliegen.

Waardoor zun de hele dag vliegen en een ander die dag kan thuisblijven omdat er al teveel inschrijvingen zijn.
Lijkt mij dat Ali en Mark elk voor 1 persoon tellen, dus qua max. aan de inschrijvingen zal dat niet veel uitmaken.

Dat ze wel veel bij hun hebben en alles willen vliegen, daar is wat van te zeggen.
Ik bedoel ik heb ook redelijk wat in de rij gestaan maar zo`n Ali staat constant in de rij.

Nou ja, constant, volgens mij had ie af en toe ook een sluipweg :roll:

Ali en mark die een vrachtwagen vol
En een eigen prive tent waar niemand bij mag komen om hun modellen eens te bewonderen :roll:
Vrijwel alles werdt direct achter de tent geplaatst alsof het staatsgeheimen waren :lol:

Voor mezelf alla, maar voor het betalende publiek wat minder.

maar laat een ander ook eens vliegen.
Mhhh, dat hebben velen ook zelf in de hand, je moet alleen even willen wachten.
Maar zo`n ramp was dat niet, had je mooi de tijd om de andere modellen eens goed te bekijken en een praatje te maken :D

ja Berto je kan altijd alles is met een koreltje zout nemen, maar toch.
Dat ze zeer goede piloten zijn en over de beste en mooiste vliegtijgen beschikken dat wisten we al lang.
Ik heb de hele dag die rij in de gaten gehouden en er stond altijd wel een kist van ze tussen.

En een eigen prive tent waar niemand bij mag komen om hun modellen eens te bewonderen :roll:
Vrijwel alles werdt direct achter de tent geplaatst alsof het staatsgeheimen waren :lol:

dan zal ik wel heel speciaal geweest zijn , ik mocht gewoon ook mijn toestellen in die tent plaatsen waar die van Ali stonden.
en ik kon er ook zo maar naar toe lopen, het moet niet gekker worden.:confused:

@ Tucano.

de een kiest er voor om 1 vlucht op een dag te maken de ander om 15 vluchten te maken.
ik ben wel van mening dat iedereen de kans krijgt om genoeg te vliegen als hij dat wil (uitzonderlijk op zondag dan).
iedereen mag hem gelijk weer in de rij zetten als hij net geland is.

dan zal ik wel heel speciaal geweest zijn
Dat ben jij toch ook :roll:

Maar dat was toch die grote tent achter op het veld? Anders ben ik abuis, maar had het idee dat z`n kisten direct daar naartoe verplaats werden.

ik ben wel van mening dat iedereen de kans krijgt om genoeg te vliegen als hij dat wil
Dat zeker, persoonlijk vindt ik dit lekker/leuker werken dan met slots.

Back