Zo is het wel weer genoeg over Ali.
Ik ben hetin grote lijnen eens met wat Sandor hier schrijft, de clubleden van Pampa zijn erg vriendelijk, maar er lopen er een paar tussen die hebben ze een petje en een fluitje gegeven en die passen de regels aan naar eigen inzien en dan wel op een manier die erg onvriendelijk is.
Iemand vond het even leuk om zijn shockflyer even te laten zien vliegen tussen de caravans en hij is echt niet hoger geweest als 3 Mtr, nou als je zag hoe 2 tot 3 mannen tussen de caravans door rende om koste wat kost die piloot te kunnen pakken het was net een rassia en dan hun gezichten erbij, ik stond echt helemaal verbaast dat dit nog kan in 2010, zo was het in 40/45, te gek voor woorden. (piloot is niet gepakt trouwens)
Dan mocht er tot maandagochtend 10.00 uur de caravans blijven staan (volgens het regelement), doch kwam er 1 met een fluitje en een petje op de zondagavond even vertellen dat iedereen weg moest wezen om 9.30 maandagochtend zonder uitleg waarom en dat werd medegedeelt op een wel zeer onvriendelijk manier net of wij beesten waren.
Een uitleg wilde deze meneer niet geven, het enige wat hij zei van: wij gaan hier niet over discuseren jullie zijn allemaal maandagochtend voor 9.30 gewoon weg.
Dat had toch wel even anders gekund, lijkt mij zo, een kleine uitleg zou op zijn minst gegeven kunnen worden, dan hadden wij er met zen allen er uiteraard voor gezorgd dat wij allen op maandag vertrokken waren voor 9.30 uur. Dat heet namelijk communiseren en vriendelijkheid kost niks.
Dan de maandagochtend man man man en ja hoor daar kwam die pet met een fluitje weer aan om 9.20 uur en maar stoken dat we weg moesten en wel zo onvriendelijk gewoon bij het onbeschofte af.
Gelukkig hebben wij het onderling erg naar onze zin gehad en we maken onze eigen gezelligheid wel samen, wat ons zeer goed afgaat moet ik zeggen.
Resteerd: wat mij opvalt is dat Pampa elk jaar minder wordt
Gr Japiooooooooo