Jets over Pampa 2010

Mooie plaatjes Davy van dit mooie weekend.
Proficiat met de organisatie hiervan.

Enneh... Hans, een dikke proficiat met je prijs. Ben er toch een beetje trots op dat ik daar ook nog een kort vluchtje mee heb gemaakt... :mrgreen:

Frank

Zowhee, zeker mooi plaatjes, ik sta er zelfs een keer op :oops: (de kist dan ;-) ).

Hee Ger,

jammer dat je zo vroeg weg was, had graag weer een keer met je gevlogen.
We stonden samen al een keer klaar maar je motortje wilde jammer genoeg geen poef zeggen (of te veel poef?!?!?).

Naja, komen we weer een keer naar Rozenburg ;-)

Goed nieuws : ik heb mijn foto's ondertussen online. Ik heb door de drukte geen tijd gehad om zelf foto's te maken, maar ik heb voor de eerste keer mijn spiegelreflexje toevertrouwd aan mijn jongste ex-leerling. Hij heeft er goed zorg voor gedragen en op zijn manier foto's gemaakt. Het is dus zijn impressie, bedankt daarvoor Jeff.

Groetjes,

Davy

Ja Jeff,

Ook bedankt van mijn kant....ik ben dit jaar helaas ook niet bij JOP geweest en daarom zijn al die foto's en filmpjes toch "een pleister op wonden".
Ja Davy dat heb je goed gedaan om jou camera aan een enthousiaste ex-leerling de camera uit te lenen :thumbsup: en deze sprong er voor mij uit tussen al die mooie fotos
JOPS2010_0168.JPG

met als commentaar "net echt :worship: "

Als je die twee kleine heuveltjes weg denkt is het net een lage formatie vlucht boven de woestijn van zuid Californië. :cool:

Grtz,
Heino

@ MrBean

Erg mooie plaatjes weer.

Helaas dit jaar over geslagen maar zet volgend jaar vast weer in de planning.
Er zaten toch wel weer een paar mooie nieuwe modellen tussen.

Ironisch trouwens dat het de duurste jets zijn met de duurste elektronica maar het worden geladen met een HK ladertje van 20 euro :mrgreen:

JOPS2010_0266.JPG

Joehoeeeeeeeeee

En wij zijn ook weer thuis, we hebben een heerlijk weekend gehad, nu nog leren vliegen, dus jullie snappen hem al, ik ben ant plakken.

Het valt niet mee om op een veld van 50 x 200 te landen, veel te klein voor een DROPLUL als ikke om te landen, Gerpinnes ging beter dat veld is 15 x 300 hihi

Hulde aan de organisatie helemaal geweldig georganiseert en we hebben weer een hele aardige meneer leren kennen, zijn naam ben ik ff kwijt maar die begind geloof ik met een J.

Graag tot volgend jaar

Gr Japioooooooooooooooo

Joehoeeeeeeeeee

En wij zijn ook weer thuis, we hebben een heerlijk weekend gehad, nu nog leren vliegen, dus jullie snappen hem al, ik ben ant plakken.

Het valt niet mee om op een veld van 50 x 200 te landen, veel te klein voor een DROPLUL als ikke om te landen, Gerpinnes ging beter dat veld is 15 x 300 hihi

Hulde aan de organisatie helemaal geweldig georganiseert en we hebben weer een hele aardige meneer leren kennen, zijn naam ben ik ff kwijt maar die begind geloof ik met een J.

Graag tot volgend jaar

Gr Japioooooooooooooooo

Was gezellig zeg s'avonds bij je campertje, die andere letters die je mist is dat olmer :rolleyes:.

Groetjes,
Peter

Ik ben zondag geweest; gelukkig zijn ze niet bang voor een paar druppels :) Ik heb prima genoten!

Ook nog wat video geschoten:

...deel 3 komt morgen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee Peter, Jolmer kende ik al en zekers was het op de avond gezellie bij men campertje

Ja Johan, zaterdag haalde ik net niet het veld het aanvliegen was wel goed maar net te weinig snelheid en was net te laat met gas geven dus plof in de hei alleen dat neuswielstiftje gebroken das een werkie van 5 min.

Vlucht 2 had ik de snelhied iets te hoog en ik zat aan het randje van het veld ik zette hem toch neer maar raakte net met de linkervleugel de hei en toen draaide men kissie plots linksaf, neuspootstiffie krom en men rechterwiel eruit gebroken, alleen de schroeven uit dat Chinese HenkiePenkie hout dus valt wel mee hoor.

Op naar Reheit

Hee Japio,

het zat weer eens niet helemaal mee deze keer.

Ik hoorde ook al van JP dat je op Gerpinnes perfekt uit kwam, voor jou zullen we in het vervolg maar een baan van 15 bij 200 op het grasveld tekenen.

Ach troost je, er waren er wel meer die met de pootjes in het hoge gras stonden (2x toe zelfs voor de take off, 1x eruit kunnen taxien 1x een zetje moeten hebben, dat verdraaide extra hoekje ook in die baan :mad: )

@Berto

Inderdaat dat klote hoekie links daar verkeek ik me dus ook op en tja ik heb altijd de neiging om men kist aan het begin vd baan neer te zetten, terwijl er lengte zat is en ja heb er ook meer in de hei zien liggen en mis landingen zien maken.

Ma goed ik heb weer erg genoten en was weer bere gezellie.

Gr Japiooo

Ook de dames waren lekker bezig op de vrijdag met de tenten op te bouwen

Tent 1
1033997416_5_5qxo.jpeg

Tent 2
1033997933_5_gwmV.jpeg

Natuurlijk onder het toezient oog van Didier
1033998169_5_YzYe.jpeg

Tent 3

Oeps geen foto we waren er wel met 6 personen mee bezig, dat dan wel weer, wat een puzzel zeg.

Hier mijn Piper waar ik op de avond lekker op Pampa weer mee kon vliegen en je ziet zelfs een schaalbouwer kan niet met zen vingers van mij Piper afblijven.

KIJKEN DOE JE MET JE OGEN FRANK TATAAAAAAAAAA
1033998382_5_qZsA.jpeg

Ook waren weer de bekende hangjongeren/ouderen aanwezig
1033998609_5_o9md.jpeg

En hier is Ger ant plakken daarna ikke en wij waren niet de enige, maar we zijn wel lekker bezig zo.
1033999038_5_yTH6.jpeg

Gr Japioooooooo

Laatst bewerkt:
Foto's J.O.P. 2010

Ik heb toch een aantal foto's die ik jullie allen niet wil onthouden!
En mocht er iemand zijn met 3 gig aan webspace over, mag je hier een dvdtje komen halen om alle 1000 foto's te posten.;)
Picasa Web Albums - Bastiaan Meurs - J.O.P.

(Na een kleine oorlog met picasa.... dan maar zo!!!)

Groeten Bas.

Laatst bewerkt:
@bas

Op Picasaweb.google.nl kan je heel veel foto's kwijt.
Gratis tot 1 GB, als je de foto's in een lagere resolutie er op zet (doet picasa voor je tijdens uploaden, optie groot formaat = 1600x1200) kan je al je foto's makkelijk kwijt

1600x 1200 = groot genoeg.

groet Frank

Zal het onthouden en ze volgende keer ook iets verkleinen.
Is alleen zo een gigantische klus om de 1000 goede foto's uit de 1800 en een beetje totaal uit te zoeken en ze daarna ook nog eens te gaan uploaden....
Thanx voor de tip i.i.g.
Als nog iemand een verzoekje heeft voor een bepaalde kist (die op zaterdag aanwezig was) hoor ik het wel.

Bas.

Back