Hier ga ik me deze winter mee bezig houden. Het is een short kitje dus je mag er zelf nog een beetje balsa,carbon en grenen bij halen. Dat valt nog erg mee in de kosten hoor. Denk ongeveer 20 euro bijleggen bij je locale dealer en dan is al het houtwerk aanwezig. De kit komt uit Australie en is getekend voor het engelse meetsysteem en niet metrisch. Bij het winkelen viel het eigenlijk erg mee met de maatvoeringen en lijkt er op dat de hele kit zelfs in metrisch is ontworpen en toen naar inches is omgezet! Daar is dus over nagedacht.
Laserwerk en houtselectie in de kit is van een qty dat ik niet eerder heb gezien. Zeer goede konstruktie maar je moet er wel even heel goed naar kijken hoe je hem opbouwd om de vleugel spanningsvrij op te bouwen.
Hier een zeer uitvoerig bouwdraadje met zelfs een paar filmpjes en link van de fabrikant waar nog meer snoep klaarligt:
Marston Pterodactyl - RC Groups
Omdat ik op dit forum geen plaatjes kan posten doe ik alle blabla bij rcgrpz. Ik wilde jullie deze kit echter wel even laten zien.
groetjes, Erik
Laserwerk en houtselectie in de kit is van een qty dat ik niet eerder heb gezien. Zeer goede konstruktie maar je moet er wel even heel goed naar kijken hoe je hem opbouwd om de vleugel spanningsvrij op te bouwen.
Hier een zeer uitvoerig bouwdraadje met zelfs een paar filmpjes en link van de fabrikant waar nog meer snoep klaarligt:
Marston Pterodactyl - RC Groups
Omdat ik op dit forum geen plaatjes kan posten doe ik alle blabla bij rcgrpz. Ik wilde jullie deze kit echter wel even laten zien.
groetjes, Erik