jonge rc rijder's rond engelen(denbosch)

Hallo,

wonen er misschien leeftijdsgenoten(14-15-16) die ook met rc auto's rijden in de buurt van engelen(denbosch) en die misschien een keer af willen spreken om ergens te gaan rijden?

m.v.g Danny M

Hey ehm.. Gem
Ik woon in berlicum ongeveer een kwartier van engelen vandaan .
Dus als je ooit een keer in berlicum bent ik heb altijd wel zin in een potje racen !
Er zijn hier nog veel meer mensen met buggy's trucks en truggy's

Groetjes luuk .

Ik heb hier een 10-jarige coureur zitten die ook op zoek is naar medeverslaafden.......moeten we toch maar eens wat organiseren? Is iemand uit deze regio wel eens in Oss wezen rijden?

Laatst bewerkt door een moderator:
nope, kom eigelijk nooit in oss...
maar als je een x wilt rijden, geef maar een seintje en dan vraag ik een vriend van me of die ook komt met zn traxxas, moet toch kunnen: een x een dag gaan rijden met een paar man :D

haha racen
hoeveel durf je in te leggen?!!?
k rij FG marder 26cc
XDDDD
lolololo
Zou dat maar niet meer zeggen ,over het algemeen is een goed bestuurde nitro wagen toch sneller omdat de wagentjes veel lichter zijn..:rolleyes:
Maar je moet eerst marder een in orde maken inplaats van grootspraak gaan doen.:schrik:

Zou dat maar niet meer zeggen ,over het algemeen is een goed bestuurde nitro wagen toch sneller omdat de wagentjes veel lichter zijn..:rolleyes:
Maar je moet eerst marder een in orde maken inplaats van grootspraak gaan doen.:schrik:

X2 !!

enne eerst een fietskar maken

Mvg. Richard

Back