jonge rc rijder's rond engelen(denbosch)

bij de helft heuvel zou voor mij in elk geval een makkelijke plek zijn .
een schep kan altijd mee dat doen we nu ook al .
ook kan ik nog een vriend met een trophy flux meenemen .
verders zijn er in berlicum niet zo heel veel leuke rij plekken .

ik zal weleven actief blijven hier !
groetjes luuk

iedereen mag mee rijden van mij part, op zaterdag is het wel druk daar...Achter het ziekenhuis is ook een weiland met voornamelijk zand, daar krijgen we niet zo snel gezeur denk ik....

hey ,
mij lijkt het leuk om bij m.a.c vlijmen gaan rijden dat is bij de skeelerbaan in nieuwkuik

er is natuurlijk het 1/10 circiut van m.a.c waar je gewoon mag rijden maar er is ook achter de skeelerbaan een skatepark waar nooit iemand komt en er is een gigantisch grasveld met mountainbike parkoer dus er zijn ook genoeg jumps
het gras is meestal kort gemaaid en er kunnen soms ook molshopen liggen .
wij rijden er erg vaak en het is echt een zeer leuke plek .
waar je ook met nitro kunt rijden .

ook is zijn er parkeer plekken en vaak ook andere rijders bij m.a.c
mijn vraag is lijkt het jullie leuk om hier te gaan rijden .

groetjes luuk

Lijkt me wel leuk. Weet je zeker dat je bij mac vlijmen gewoon kan. Rijden? Volgens mij moet je lid zijn...

Nee je hoeft geen lid te zijn ,
Maar voor wedstrijden en andere club evenementen moet je wel lid zijn .
Als je lid wil worden kost dat ergens tussen de € 25 en de € 30
Wij rijden daar regelmatig bezoek anders even de web site .

lijkt mij ook wel iets maar is dat rc baantje niet wat klein op die skeelerbaan ken je aardig gas geven weet ik uit eigen ervaring is wel wat lang geleden maar het was wel leuk
gr stefan

De baan is voor 1/10 wagens en kleiner .
Met 1/8 wagens mag daar niet en de baan is daar niet op ontworpen .

De skeelerbaan is echt heel leuk om op te rijden indd .
Heb er een keer met de rustler 88 km/h gehaald!

Maar vooral het veld met mountainbike parkoers is erg leuk .

Groetjes luuk

Ik heb net in het park wat gereden met stampede trenchers erop. Was super! Wheelies en jumps en lekker door de struiken en troep jagen met dat autotje.

Ik helaas niet, ik kan amper lopen. Gisteren ging er iets mis in mijn knie en staan of lopen doet al zeer.... Was wel graag even gaann raggen met de auto.. Heb een bodemplaat bescherming op de rustler gezet en kogellagers gemonteerd. Dat moet nog getest worden verder :)

ja jammer jongen ik ga zo even gas geven bij mij tegen over bij die nieuwe school op de kooikersweg laat maar iets weten wanneer je weer kan rijden en wens jou veel beterschap met je knie gr stefan

Vandaag was het erg koud .
Ik en mijn vader zijn naar een fiets cross baantje geweest .
Schade rapport :
Rustler
Spoiler gebroken
vering kapot en olie er uit gelopen .
Serpent
Antenne + ontvangerdraad afgebroken .
Spoiler 180 graden gebogen .

Maar we hebben wel sprongen van ruim 5 meter gemaakt !
En inderdaad we moeten echt een keer afspreken .
Morgen zou kunnen , het liefst in de buurt van den bosch .
Groetjes luuk

Van de week eerst naar de dokter om te kijken ik zelf opgelopen heb, daarna gaan we een x crossen met de wagentjes.

heb zaterdag ook schade opgelopen een vastloper na twee rondjes heb een nieuwe blokje besteld met meer vermogen kan nie wachten tot i er is

Niet gewoon bij de locale rc dealer gehaald? Ik durf. De naam niet meer te noemen, want een paar zielepieten gaan dan meteen huilen en mauwen

nou ben maar niet bang bij die klootzak haal ik alleen nog maar brandstof en de rest bestel via het internet veel eerder en goed koper en brandstof versturen ze niet via de post dus moet ik daarvoor wel naar die zielepiet in de stad

haha, ook slechte ervaring met hun? Die ouwe kale vent met bril, is een mega eikel. maar dat heb ik hem netjes vertelt. nu wordt ik altijd door de jongste geholpen en vriendelijk ook. Met mijn knie gaat het wat beter, en de auto is straks alweer uitgelaten geweest.

zo te horen kennen wel meer mensen ****** .
wat een klote winkel zeg .
maar zolang je er online kan bestellen is het allemaal prima !

ik ben zondag opnieuw wezen rijden met de serpent ,
ik heb er 3 min mee gereden en het was raak 2 koggellagers versleten / kapot .
even een zakje gehaald met daarin 16 nieuwe ( 45 euro ) .
het was een hele operatie maar alles zit er weer in binnenkort een test run maken ;)

kogellagers slijten nu eenmaal, is niet met 1 rit aan gort. met 16 stuks kun je er weer tegenaan! over 2 weken gaan rijden achter MAC Vlijmen?

Back