jonge rc rijder's rond engelen(denbosch)

En weer,is me marder minderwaardig ehj :((
Maargoed
Wie woont er in de buurt van den bosch en heeft een "TRAXXAS E REVO XL" want die wil ik misschien gaan kopen/inruilen, en dan kan ik eerst een x goed zien wat ie in huis heeft, om bij toemen een demonstratie te vragen gaan ze toch zo voorzichtig rijden en nii wild enzo, dus als er iemand is, please kaat t me aeten

Mvg Danny m

er woont een vriend vlakbij mij met een e revo brushless rijd regelmatig in berlicum op 4 s lipo .
trouwens er zijn nog veel meer menesen in berlicum met hpi traxxas en lrp wagens .

Dennis ik zou echt niet weten waar je redelijk kan offroad rijden .
Weet jij anders een leuke plek ? En zo ja is het dan de bedoeling om meerdere mensen uit te nodigen ?
Mij lijkt het erg leuk !
Grts luuk

Hoe meer mensen hoe beter. In vlijmen zit een indoor baan als ik me niet vergis. Ik zal eens nadenken en rondkijken.

Er is een outdoor baan in nieuwkuik ik rij daar regelmatig maar in de wintermaanden word de hele baan afgebroken dus dat is helaas geen optie ,
Wel licht er een erg mooi stuk asfalt naast ( skeeler baan ) .

Voor als we gaan rijden ik heb nu een serpent cobra 811 en een traxxas rustler vxl klaar staan .

En voor ik het vergeet. , een indoorbaan is meestal voor clubleden ook kost het rijden op zo'n soort baan rond de 7 tot 12 euro en is vaak alleen open op wedstrijd wagen ( ben je bekend met wedstrijd racen ??? )

Ik niet, wel ooit een x wezen kijken. Mijn rustler is bijna standaard 5xl. Een stuk asfalt kun je ook op een parkeerplaats van een bedrijf gebruiken. Een off road zou wel kunnen naast/op een bouwplaats. Schep mee voor wat bulten.....

Ik niet, wel ooit een x wezen kijken. Mijn rustler is bijna standaard 5xl. Een stuk asfalt kun je ook op een parkeerplaats van een bedrijf gebruiken. Een off road zou wel kunnen naast/op een bouwplaats. Schep mee voor wat bulten.....

He kerel ik ben Stefan 34 jaar en ben ook op zoek naar een mooie race baan onroad of offroad en rc collega's in en rond den bosch hoor graag van je (jullie) gr stefan

Ik rij nu een beetje rond in het westerpark of een skatebaan, maar die heeft amper iets meer dan 3 schansen. Voor off road ga ik achter het nieuwe ziekenhuis.... Iemand die betere off eigen plekken weet?

Ik rij nu een beetje rond in het westerpark of een skatebaan, maar die heeft amper iets meer dan 3 schansen. Voor off road ga ik achter het nieuwe ziekenhuis.... Iemand die betere off eigen plekken weet?

Nieuwe ziekenhuis in den bosch maar die stukken grond liggen toch onder water op dit moment en waar is het Westerpark als ik vragen mag

Achter het koning willem 1 college idd. Die weilanden staan alleen bij veel regenval onder water. In het park is weinig te rijden hoor, maar ach waar anders? Vughtse heide zou ook leuk zijn denk ik.
Wat voor auto heb je?

Laatst bewerkt:
Achter het koning willem 1 college idd. Die weilanden staan alleen bij veel regenval onder water. In het park is weinig te rijden hoor, maar ach waar anders? Vughtse heide zou ook leuk zijn denk ik.
Wat voor auto heb je?

Een om gebouwde stedium truck het is nu een baja buggy 1:8 nitro van thunder tiger

nou ik heb wel een paar plekjes waar je kunt gassen op het asfalt bij rutchen op de zandzuigerstraat of bij de karwei op de kruiskamp maar die zijn door de weeks tot laat open en dan blijft alleen zondag over mits ze geen koopzondag hebben en in de vughtse heide heb ik ook wel een plekje maar dat is wel los zand hoef je geen schep mee te nemen dat hebben andere al gedaan

Wel leuk om een schans te maken als we een schep mee nemen. Tegenover dat restaurant zeker bij de parkeerplaats? In het westerpark is een grote lap geasfalteerd, staan wel 4 grote perken bij. Ik heb een film camera, dus die gaat zeker mee. Thundertiger is wel en mooie wagen, en nitro is lekker lawaaierig :) Bij de helftheuvel hebben ze aan de kant van de c1000 ook een lap grond liggen die als parkeerplaats dient. Daar ligt alleen los zand. We gaan wel een x als het wat warmer is, dan breekt al dat plastic niet zo vlug af. En vriezen je vingers niet aan de zender vast. luuk, jij nog ideeen om te rijden?

Back