Hallo mede piloten.
Ik acht de kans nihil maar vraag het toch maar even:
Iemand die van jullie vliegt of heeft gevlogen met dit toestel: Joysway Dragonfly?
Het betreft een soort van Funjet-achtig gelijkend toestel maar dan als waterversie uitgevoerd.
Ik vind mijn Hype Seawind lekker vliegen en bevalt me goed zo'n type toestel met de prop hoog zittend en de mogelijkheid om op water/gras en sneeuw te kunnen landen.
Nu aas ik stilletjes op die Joysway Dragonfly.
Op You Tube vliegt het voor een 700mm span best goed.
Maar het toestel is ook net als de Hype Seawind wat overprezen.( stelletje boeven )
Ik ben dus op zoek naar deze Joysway Dragonfly voor een nettere prijs dan die ±168 gemiddeld en zou graag van iemand willen vernemen indien die een Duitse Webshop ziet waar dit toestel leverbaar is.
In Engeland is het leverbaar maar haal het liever uit Duitsland .
Bij Schweigerhover is het toestel out off stock.
Hoop dat iemand mij de gouden tip kan geven.
Mijn dank is groot.
Vr Gr D
Ik acht de kans nihil maar vraag het toch maar even:
Iemand die van jullie vliegt of heeft gevlogen met dit toestel: Joysway Dragonfly?
Het betreft een soort van Funjet-achtig gelijkend toestel maar dan als waterversie uitgevoerd.
Ik vind mijn Hype Seawind lekker vliegen en bevalt me goed zo'n type toestel met de prop hoog zittend en de mogelijkheid om op water/gras en sneeuw te kunnen landen.
Nu aas ik stilletjes op die Joysway Dragonfly.
Op You Tube vliegt het voor een 700mm span best goed.
Maar het toestel is ook net als de Hype Seawind wat overprezen.( stelletje boeven )
Ik ben dus op zoek naar deze Joysway Dragonfly voor een nettere prijs dan die ±168 gemiddeld en zou graag van iemand willen vernemen indien die een Duitse Webshop ziet waar dit toestel leverbaar is.
In Engeland is het leverbaar maar haal het liever uit Duitsland .
Bij Schweigerhover is het toestel out off stock.
Hoop dat iemand mij de gouden tip kan geven.
Mijn dank is groot.
Vr Gr D