JR Forza 450

lipos:

mijn (lichtgewicht) Blade 500 X vloog ik afwisselend met
de origineel 2900 mAH lipos en 3500 tot 4000 mAH lipos,
door het hogere gewicht van de sterkeren lipos
kreeg ik geen langere vliegtijd,

mag wel zijn, dat zwardere lipos zin hebben bij grote helis (700er bv.)
maar bij de lichten 500er en 450er niet.

Groet Uwe .. en weer :ontopic:
 
lipos:

mijn (lichtgewicht) Blade 500 X vloog ik afwisselend met
de origineel 2900 mAH lipos en 3500 tot 4000 mAH lipos,
door het hogere gewicht van de sterkeren lipos
kreeg ik geen langere vliegtijd,

mag wel zijn, dat zwardere lipos zin hebben bij grote helis (700er bv.)
maar bij de lichten 500er en 450er niet.

Groet Uwe .. en weer :eek:ntopic:

Uwe,
Standaard oxy3 3s met 1300 mah nanotech vliegtijd 3,8 minuten
Standaard oxy3 3s met sls 1550 mah vliegtijd 4,5 min en veel meer kracht.
hoezo werkt dat niet bij kleinere helis, de sls is slechts 20 gram zwaarder dan de nanotech met bovenstaand resultaat, vliegstijl sport en licht 3D
 
kleine heli lipo 100 gr. of 120 gr. = 20 gr. meer maar 20 % meer gewicht !
groter heli lipo 1000gr. of 1020 gr. = ook 20 gr meer maar allen 2 % meer gewicht !

die ouden Bionic lipos van de Blade waren idd veel zwaarder dan de origineel E-flight,
naja, en lipo is niet gelijk lipo,
met mij Gens vlieg ik veel langer dan met de zelfde no-name-lipo !
is maar zo.
 
Uwe das n rare verglijking.
De kleine heli krijgt 20 % meer capaciteit
De grote maar 2 % dus die vliegt toch nix langer dan
 
Uwe das n rare verglijking.
De kleine heli krijgt 20 % meer capaciteit
De grote maar 2 % dus die vliegt toch nix langer dan
zeker is dat geen realistische, en misschien rare vergelijking,
maar dat was niet de vraag,
het gaat alleen om langere vliegtijd met grotere lipos, wat niet altijd waar is ... (vergelijking)
 
Back
Top