K&N Filter voor parkeerplaats rijders

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door P@trick, 15 aug 2003.

  1. P@trick

    P@trick Guest

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    zijn julie auto ook zo vies na 10min rijden.


    en zo is hij na 40min poetsen :lol:

    [​IMG]
     
  2. Guest

    Guest Guest

    je tankje is lek :roll:
     
  3. P@trick

    P@trick Guest

    neej is gewoon mistanken :oops: of te vol
    maar die hele auto is dus zo met 10min ook de SS en daarom zeg ik dus dat een k&n niet voor mij werkt dat is alles ik zal niet meer zeggen dat een k&n zuigt want het zal een hele goede filter zijn maar als je auto er zo uit komt tezien denk ik dat je het gebruik van een k&n moet over wegen.
     
  4. Guest

    Guest Guest

    misschien zijn die bandjes niet goed dat ze teveel zand meenemen ?
     
  5. BlackFox

    BlackFox Guest

    how jong, zo vuil krijg ik em pas als ik in de bos ga rijden, of als ik hem 10 tankskes niet poets.Tis echt te zien dat je de hele dag rijdt....
     
  6. P@trick

    P@trick Guest

    Ok word ik nu gelooft.

    Het legt mischien wel aan mij zelf maar je ziet hoe vies de auto word en dat kan de enige narigheid wel met zich mee brengen.

    Ik ben dit draadje gestart omdat ik dus een negative ervaring hebt met k&n maar dat legt meer aan de plaats waar ik rijd en mischien aan te weinig olie ofzo voor mij is een k&n niet de ideale luchtfilter de performance van een k&n is uitstekend dat moet ik toe geven als jou auto er niet zo viez als de mijne er uit komt te zien en je wilt een k&n doe het dan gerust je krijgt er geen spijt van.
     
  7. Guest

    Guest Guest

    okiedokie t zijt je vergeven :wink: je moet ook een bocht maken met je luchtfilter nu knalt er volgens mij makkelijk zand tegen aan
     
  8. MobFigure

    MobFigure Guest

    De fanatieke circuit rijders halen hun wagen na het racen echt helemaal uit elkaar om schoon te maken.
    Scheelt aanzienlijk in levensonderhoud.
     
  9. LouD

    LouD Guest

    Whoei :D hoe maak jij hem weer zo schoon ? :D Ik krijg met compressor, kwasten, wc papier etc etc mijn savage echt niet zo schoon :cry:
     
  10. BlackFox

    BlackFox Guest

    ik denk een beetje ontvetter erop spuiten he :wink: en dan volle druk met de compressor.Ofwel 40 minuten laten weken in bad :p
     
  11. P@trick

    P@trick Guest

    idd pure petrolium er op sprayen met hoge druk en dan af spuiten wetk als een tiet plus het voordeel is dat het nieuwe vuil er ook zo weer af te spuiten is.
     
  12. MobFigure

    MobFigure Guest

    Ik zie maar van de K&N af als ik dit allemaal zo hoor
     
  13. MobFigure

    MobFigure Guest

    Ik koop wel zo een gesloten waar wedstrijden mee gedaan worden ik weet alleen niet hoe zo een ding heet en wat het kost
     
  14. _cyclops_

    _cyclops_

    Lid geworden:
    23 mei 2003
    Berichten:
    2.244
    Locatie:
    Veenendaal, NL
    zo'n wedstrijd ding is inwezen een gewone schuim filter met een 'ins box' er omheen...

    als jij geen wedstrijden doet hoef je die ins box er niet omheen te doen, die zit er nammelijk op voor het geluid, door dat ding wordt 't autotje wat stiller (3 db ofzo) en dat is bij wedstrijden wel zo prettig...
     

Deel Deze Pagina