DirkSchipper
Forum veteraan
Ben ik al zo voorspelbaar?Komt goed hoor
@ Dirk: .... Ik weet dat je het zelf anders zou willen zien maar ik neig toch naar een folie afwerking.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ben ik al zo voorspelbaar?Komt goed hoor
@ Dirk: .... Ik weet dat je het zelf anders zou willen zien maar ik neig toch naar een folie afwerking.
Ik ga de Ka-7 in de Koverall en spanlak zetten, daarna spuiten. Vind ik nog wel een beetje spannend, maar het resultaat zou verbluffend mooi moeten worden (hoooop ik). Koverall zou bij gelijk gewicht sterker zijn dan Oracover, en beter schaal kan je het denk ik niet krijgen.@Raymond: voor welk type afwerking ga jij eigenlijk kiezen?
Ik ga de Ka-7 in de Koverall en spanlak zetten, daarna spuiten. Vind ik nog wel een beetje spannend, maar het resultaat zou verbluffend mooi moeten worden (hoooop ik). Koverall zou bij gelijk gewicht sterker zijn dan Oracover, en beter schaal kan je het denk ik niet krijgen.
Ik ben benieuwd hoeveel hout je nodig hebt voor dit toestel.
... een weekje in Oostenrijk ga hellingvliegen. Groeten, Maarten
Het geheel is aardig recht gebleven, het van te voren in model stomen van de gordingen heeft wel geholpen!
![]()
Prachtig!!!
Maarten, je hebt flink doorgewerkt!
Johannes
Ja Maarten, je verzwijgt wat.
Bij ons op de club neem je al vleugels mee die ruwbouw af zijn.
Maar hier is daar niets van te zien ...![]()
Dirk.![]()