hoi ik krijg binnen kort een axial exo kit binnen en nu heb ik de volgende motorset nog liggen en vroeg me af of deze in de axial past.
het gaat on het volgende.
1:8 Brushless Set 1700 Kv
Highlights & details
Uitgangsvermogen 555 W
Incl. programmeerkaart
Incl ventilator met beschermingsrooster
Beschrijving
De ideale aandrijving wanneer u uw auto met verbrandingsmotor wilt ombouwen naar een krachtige brushless aandrijving of uw bestaande electromodel verder wilt optimaliseren. Deze combinatie zorgt met een uitgangsvermogen van ruim 500 W voor een flinke power onder de kap.
Uitvoering
Regelaars: vooruit, achteruit en remmen
Ventilator met beschermingsrooster
Geëloxeerd aluminium koellichaam
Ingebouwde beveiliging tegen onderspanning
Volautomatische detectie van neutrale stand
Triple-Security-systeem (temperatuuruitschakeling / overbelastingsuitschakeling / kortsluiting-uitschakeling)
BEC 5 V/2 A
Twee Set-Up LED's
Steekverbindingen: accu: T-stekker, radiografische besturing: JR / Futaba, Motor: 4 mm stekker met vergulde contacten
Programmeerkaart met de functies: snelheid achteruit (uit, laag, middel, hoog), versnelling (standaard, laag, middel, hoog), automatische rem in neutraal / Drag Brake (uit, laag, middel, hoog), Accutype (NiMH, NiCd, Li-poly 2S, Li-poly 3S).
Regelaar: Afm. (l x b x h) 45 x 44,7 x 42.9 mm, 149 g
Motor: Afm. (Ø x L) 36 x 61 mm, 265 g, lengte van de as: 14,5 mm.
Omvang levering
Brushless motor
Brushless regelaar
Programmeerkaart
Handleiding.
Technische specificaties
KV (rpm/volt) 1700
Efficiëntie 85 %
Cellenaantal Li-poly 2 - 4
Belastbaarheid (1s / 30 s / 5 min.) 150 A / 100 A / 75 A
Voedingsspanning 7,2 - 14,8 V
Afgiftevermogen 555 W
Afstand montageschroefdraad 25 mm
Toerental 24656 omw/min
As-Ø 8 mm
Cellenaantal NiCd/NiMH 6 - 12
Modelcraft;PW-850M
en mocht iemand ervaring met de axial exo hebben misschien dat die genen dan ook zou kunnen zeggen welke pinion(aantal tands) ik moet bestellen.
het gaat on het volgende.
1:8 Brushless Set 1700 Kv
Highlights & details
Uitgangsvermogen 555 W
Incl. programmeerkaart
Incl ventilator met beschermingsrooster
Beschrijving
De ideale aandrijving wanneer u uw auto met verbrandingsmotor wilt ombouwen naar een krachtige brushless aandrijving of uw bestaande electromodel verder wilt optimaliseren. Deze combinatie zorgt met een uitgangsvermogen van ruim 500 W voor een flinke power onder de kap.
Uitvoering
Regelaars: vooruit, achteruit en remmen
Ventilator met beschermingsrooster
Geëloxeerd aluminium koellichaam
Ingebouwde beveiliging tegen onderspanning
Volautomatische detectie van neutrale stand
Triple-Security-systeem (temperatuuruitschakeling / overbelastingsuitschakeling / kortsluiting-uitschakeling)
BEC 5 V/2 A
Twee Set-Up LED's
Steekverbindingen: accu: T-stekker, radiografische besturing: JR / Futaba, Motor: 4 mm stekker met vergulde contacten
Programmeerkaart met de functies: snelheid achteruit (uit, laag, middel, hoog), versnelling (standaard, laag, middel, hoog), automatische rem in neutraal / Drag Brake (uit, laag, middel, hoog), Accutype (NiMH, NiCd, Li-poly 2S, Li-poly 3S).
Regelaar: Afm. (l x b x h) 45 x 44,7 x 42.9 mm, 149 g
Motor: Afm. (Ø x L) 36 x 61 mm, 265 g, lengte van de as: 14,5 mm.
Omvang levering
Brushless motor
Brushless regelaar
Programmeerkaart
Handleiding.
Technische specificaties
KV (rpm/volt) 1700
Efficiëntie 85 %
Cellenaantal Li-poly 2 - 4
Belastbaarheid (1s / 30 s / 5 min.) 150 A / 100 A / 75 A
Voedingsspanning 7,2 - 14,8 V
Afgiftevermogen 555 W
Afstand montageschroefdraad 25 mm
Toerental 24656 omw/min
As-Ø 8 mm
Cellenaantal NiCd/NiMH 6 - 12
Modelcraft;PW-850M
en mocht iemand ervaring met de axial exo hebben misschien dat die genen dan ook zou kunnen zeggen welke pinion(aantal tands) ik moet bestellen.
Laatst bewerkt door een moderator: