Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Iemand suggesties
Dat zou voor allebei geen probleem zijn.Degene waarvan je het beste aan reserveonderdelen kan komen!
Ik wou eigenlijk een 400se maar ze zijn nog niet verkrijgbaar.Nu heb ik bij logo ook bedenkingen namelijk heel mooie en lichte heli's die je vol met eersteklas apparatuur kan volstouwen maar voor welke piloten is dat dan. Daarbij komt ook nog dat het weer de laatste tijd bijna altijd winderig is. Waarschijnlijk ligt de 550 dan beter in de lucht?Trex 550. reden: het is een tank. stevige heli. makkelijk&goedkoop aan onderdelen te komen. en toch een hele klap groter dan een logo 400..
De logo 400 is een 500 size machine.. terwijl de 550 maar 5cm kleiner is dan een 600 size machine....
Vertel eens wat meer over de logo'sLogo
gr Richard
Er komen wat meer factoren bij kijken ook.
Welke vind je mooi...hoe vlieg je ermee of hoe wil je ermee gaan vliegen.
Lipo keuze, laadmogelijkheden, FBL of paddle, welke elektronika heb je al, etc.etc.
De Logo 400 is een mooie 500 size heli.
De Trex 550 zit dichter bij de 600 size.
Een Logo bouwen en zelf alle elektronika erbij kopen zal wellicht ook heel wat meer kosten dan bijv. een Align T550E kit met elektronika.
Over het algemeen zegt men toch: groter is beter en stabieler, waarbij stabiliteit volgens mij dan inhoud dat je minder last hebt van wind en de heli rustiger vliegt/minder agiel is.Persoonlijk vindt ik de logo veel beter van afwerking dan align(ik heb er geen maar heb ze wel al gezien bij ons in de club)
Meestal gaan er ook duurdere onderdelen in ( motor-scorpion of kontronik, esc-kontronik,servo-savox enz)
Eigenlijk is de belangrijkste vraag of een beginnende piloot ( ik ben nu voorbij het hooveren en begin rond te vliegen) meer baat bij een logo of een t rex 550 heeft?