Kangaroo JET

@KAVIN

Super kissie heb i op de plank stoon door.

Heelveel vlieg plezier en de rest vd foto's zien wij wel hier verschijnen

Dat zeg ik!!!!!! GAMMA bij de fietsen afdeling daar zijn die luchtpompjes op 18V

Gr Jaap

Juist de turbine is gestart manman dat geluid :).
ps: met een 5 kilo brandblusser van een vriend hihi , maar ik zoek nog een 2 kilo.

Hoe keek je vrouw (en de buren) toen je thuis kwam met een Kangaroo oder je arm ????
is niet allerdaags he hihi

en kreeg je kippevel toen de turbine voor de 1ste keer draaide?? zo ja dan heeft het turbine virus toegeslagen tataaaaaaaaaaa
Niets van die virus aantrekken, ze hebben er wel pilletjes voor, maar deze niet slikken doen wij ook niet.

Gr Japiooooooo

Laatst bewerkt:
tja buren die zullen ook zegen die heeft ook alles, als ik met mijn helicopter en met mijn rafale bezig ben zitten ze al te kijken .
Vandaag nog een bobcat gekocht nu kijken wat motor ik daar ga opzetten ik denk gewoon een nitro motor.
greetz kevin

Ziet er goed uit :thumbsup:

(Wel even de foto`s verkleinen tot max 800x600 dit is een beetje irrie)

Je bedoelt het electronische ventiel? Als hij vastzit is een tikje vaak voldoende, anders wordt het wellicht een nieuwe kopen.....

Of anders starten zonder klep ertussen, moet je alleen wat meer gevoel bij het starten hebben.

Maar zoals Herman al zegt een tikje wilt soms helpen, hoor je hem wel klikken?

Misschien een draadje los of slecht?

Hallo
Gisteren de turbine op gestart maar hij doet raar :confused: hier een filmje van mijn turbine, op het einde gooi ik de stick van down naar fuel power en dan begint hij zo te doen wat kan dit zijn ? PS: de turbine heeft altijd goed gewerkt .
yAeD7Xziwu8[/media] - turbine tjt80
greetz kevin.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back