Kangaroo JET

hoi
Ik deed de oude open en hij valt uit elkaar het zag er niet meer goed uit dus daarom wil ik een nieuwe zetten . ps: zijn er maten in ? .

Eeh ja... maar verschild een beetje per motor :) Wellicht kan een bouwer je hiermee helpen. Een Robart lucht restrictor zou ook een juiste moeten zijn, maar daar heb je vast ok verschillende van........

En dan nog even zorgen dat de foto`s maximaal 800 bij 600 pixels groot zijn :teacher:

De link gewoon tussen de img tags plaatsen.

full

full

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteren 1 vlucht gemaakt met de fun jet ultra, man wat gaat dat goed :cool: dat had ik niet gedacht van zo een toestelletje .
greetz

Hey Kevin,

heb je geërfd ? Of ergens een geldboompje gevonden? Moet dringend eens mee komen plukken... :-) :-)

Nee geintje natuurlijk ! Je bent goed bezig.
Die P60 zal je zeker niet beklagen. Toestel vliegt al prachtig met een Wren 44 !!!

Groetjes,

Davy

Nee geen paniek davy zo een boom heb ik niet spijtig, maar de p60 zal wel even duren maar ik heb de kangeroo nog he .
greetz kevin

p60.. dan weet ik welke falcon dat was :) Je zit dan wel op het minimum...... ik zou eerder een kintech of jetcat 80er erop zetten....

Hey Tadango,

ik denk dat dat heel hard af hangt van hoe zwaar het toestel is gebouwd.
Mijn Wren 44 zou max 5 kg thrust geven en toch gaat het toestel daar erg goed mee...

Groetjes,

Davy

Back