kapotte bak nieuwe traxxas nitro rustler

• Topicstarter Topicstarter crossmotorgek
  • Startdatum Startdatum
hoe moet ik dat zeggen hoe los die staat? en ik ga gewoon terug naar de winkel garantie of niet

hoe moet ik dat zeggen hoe los die staat? en ik ga gewoon terug naar de winkel garantie of niet

rtfm_before_you_ask_those_kinds_of_questions.jpg

"Dag meneer, ik heb in no-time mijn nieuwe auto gesloopt, omdat ik geen idee heb waar ik mee bezig ben ook het nut niet inzie van het lezen van een gebruiksaanwijzing of me anderszins verdiepen in de materie. Ik zou graag zien dat u kosteloos de door mij veroorzaakte schade herstelt."
Altijd fijn zulke klanten.

hé moet je luisteren ik kon hier niks aan doen,ik heb 2keer de dvd gekeken 2keer de instructies en internet verhalen gelezen en je denkt zeker ook nog grappig te zijn hé? of niet soms?

als je even je boekje er bij pakt bladzijde 35 staat slipperclutch.

je kan de shop mailen/bellen maar ik denk dat Micropuller gelijk heeft.
maar haal hem er maar af en maak even foto van de spur.

gr.c4

ja ik heb het gevraagd aan me ouders ik moet eerst terug naar de winkel en dan sleutelen maar dat doe nog wel die foto's

hé moet je luisteren ik kon hier niks aan doen,ik heb 2keer de dvd gekeken 2keer de instructies en internet verhalen gelezen en je denkt zeker ook nog grappig te zijn hé? of niet soms?

He He he>> zeg dan? komt eruit dan, [edit] lieve schattebout [edit]....

Haha heerlijk dit,

goodluck!

Laatst bewerkt door een moderator:
Jongens, kom op zeg. Als onwetende koop je een RTR en je verwacht dat je er direct mee aan de slag kan. Een meer ervaren persoon weet dat een RTR meestal met gebreken omt omdat 1 of ander chineesje dat ding in elkaar heeft gezet.

Dit op zo'n slipperclutch zou niet mogen gebeuren maar het is toch gebreurd. Gewoon proberen garantie te claimen want dat ofzou het meest logische zijn (je koopt immers toch ook geen TV om eerst alle solderingen na te moeten lopen?) anders een paar euro er tegenaan gooien voor nieuwe onderdelen.

En jij zou 25 jaar oud moeten zijn?

Lees het bericht hieronder maar eens goed, had het zelf niet beter kunnen typen :)

en jij bent een aardige jonge gozer

Los van het wel of niet claimen van garantie(altijd proberen lijkt me) gaat het me puur om het taalgebruik, met respect met elkaar omgaan en openstaan voor tips, jammer dat je de plank zo misslaat.

Ik wens je wijsheid.

[edit] ik hou me er ff buiten [edit]

[mod] heren, we zijn allemaal mensen, houdt het netjes...

We gaan geen mensen persoonlijk aanvallen, laat ze dan liever links liggen als je het er niet mee eens bent..
Ik ga een beetje ruimen ivm toekomstige zoekacties.

[/mod]

Back