KDS 450C staart servo schokt

520 is gewoon erg goed op een 450 size.
Ga je echt geen spijt van krijgen.

Metal gear etc heb je in de staart ook wat minder nodig.

en zoals ik al eerder zei, inderdaad het is een 500 servo.
maar de 420 gaat op een 450 in no time problemen geven. dus moet je een slag zwaarder pakken

oke ik heb vandaag de 520 op mijn staart gemonteerd vliegt perfect alleen hij schokt nog wel als ik de gyro op 68% heb staan toen ik hem op 65% deed nog geen schok gezien tot nu toe en ik heb de KDS gyro open gemaakt alles is nog heel dus ik heb geen idee waar het aan zou liggen

Gyro's maak je niet open die zijn zoals ze zijn zie je niets aan nooit meer doen dus lees nou eerst dat algemene kennis topic eens door en lees je in heel veel dingen die je vraagt zijn nl standaard zaken daarnaast ben je in al je enthousiasme of eigenwijsheid dwars tegen alle adviezen in aan het gaan....

Ff hint trouwens..
Ik zoom echt uit als je zo'n koeievlaai tekst neerschijt

Kijk die belt nou eens na misschien is die niet goed op spanning,... Simpel dingetje, kan een hoop oplossen. Vertrouw nou niks zo uit de doos,... :rolleyes:

Is dit wel zo netjes van je? Weet je zeker dat de servo 100% goed is?

8y2umasy.jpg

Gyro's maak je niet open die zijn zoals ze zijn zie je niets aan nooit meer doen dus lees nou eerst dat algemene kennis topic eens door en lees je in heel veel dingen die je vraagt zijn nl standaard zaken daarnaast ben je in al je enthousiasme of eigenwijsheid dwars tegen alle adviezen in aan het gaan....

O nee??? HK gyro's en andere clone's waar de print los ligt in de behuizing???? Eerste versie Align 3G sensor hot glue mod ooit van gehoord ;)

sterker nog, ik heb de mod wel eens gedaan op 2 van mijn 3g's:mrgreen:

Alleen heb ik het dan niet met hot glue gedaan, ik heb een wat minder destructieve methode gebruikt. Meestal als ik aan zoiets pruts, gaat er iets mis.
Bleek ook dat ik geen enkel verschil merkte na de mod. hij reageerde een pietsie anders, maar had ik het vooraf geweten, had ik het niet gedaan

daarnaast ga ik iemand die er net achter is wat een gyro is, niet aanmoedigen alle onderdelen van de heli open te slopen :mrgreen:
Ik ben zelf altijd al blij als alles na een stevige soldeer en herbekabelingssessie opstart zonder vonken of lampjes die opeens uitgaan...

ALS trouwens die advertentie van de ts is, ben ik benieuwd hoe hij aan gaat tonen dat de servo goed is ;-)
volgens mij kun je dat niet...
Als de koper dan meteen problemen er mee krijgt, hoe ga je dit uitleggen?

daarnaast ga ik iemand die er net achter is wat een gyro is, ........

.......ALS trouwens die advertentie van de ts is, ben ik benieuwd hoe hij aan gaat tonen dat de servo goed is ;-)
volgens mij kun je dat niet...

hahahaha vraag en antwoord in een. Ik denk dat die servo gewoon in orde is en dat het aan het gebrek aan kennis van TS ligt ;)

ja fijn laten we hier met zijn allen moraalridder gaan spelen. op afstand gaan bepalen of iets goed is of niets, bespreken wat iemand verkoopt, advertenties van marktplaats laten zien.......:confused:

Ff hint trouwens..
Ik zoom echt uit als je zo'n koeievlaai tekst neerschijt

sorry ik bedoel dat ik de KDS servo heb open gemaakt

Is dit wel zo netjes van je? Weet je zeker dat de servo 100% goed is?

8y2umasy.jpg

ja ik heb de servo na gekeken alle tandwielen zijn 100% nieuw de algin servo schokte ook tot dat ik dus de gyro lager heb gezet veder kan er toch niks kapot zijn aan de servo?

ik wil erg echt niet iemand mee oplichten maar ik had eerder in de servo moeten kijken maar alles is gewoon heel of kunnen er ook nadere dingen kapot zijn anders haal ik hem er gelijk van af

Back