kds 450S Afstellen

• Topicstarter Topicstarter Ch3wyzzz
  • Startdatum Startdatum
kijk als iemand in almere hulp wilt bieden heb ik daar geen problemen mee.

Heb al 2x gemeld in dit topic dat ik bijna wekelijks in almere les geef.. stuur een mail en we komen er wel uit, maar die moeite zul je wel moeten nemen dan...

PS: klopt de leeftijd bij je profiel wel? niet om t een of ander, maar 25 euro vinden? ik ben dan misschien 7 jaar jonger maar zoiets brand bij mij nou niet echt in mn hand....

Heb al 2x gemeld in dit topic dat ik bijna wekelijks in almere les geef.. stuur een mail en we komen er wel uit, maar die moeite zul je wel moeten nemen dan...

PS: klopt de leeftijd bij je profiel wel? niet om t een of ander, maar 25 euro vinden? ik ben dan misschien 7 jaar jonger maar zoiets brand bij mij nou niet echt in mn hand....

lol jongen ik ben getrouwd heb 2 kids en ik ben echt 25 jaar heb fulltime baan ben ik volwassen ja/nee vrouw heeft daar soms moeite mee(haha)
de kids niet die hebben de grootse lol en ja ik speel ook met lego(met kids dan he).

Oke de lessen dat kost zekker wat.
ik vind kennis moet je delen en niet verkopen maar daar ga ik niet te diep op in. vliegen komt wel goed afstellen is een beetje moeilijk:rolleyes:
maar ik kom er wel

mvg
richard

Oke de lessen dat kost zekker wat.
ik vind kennis moet je delen en niet verkopen maar daar ga ik niet te diep op in.

Niet om het een of ander, maar les-heli's draaien niet op lucht en goede bedoelingen, en ze staan ook niet op magische wijze opeens op het veld....

Beetje lullige opmerking, dat....

Groet, Bert

Niet om het een of ander, maar les-heli's draaien niet op lucht en goede bedoelingen, en ze staan ook niet op magische wijze opeens op het veld....

Groet, Bert

zo bedoel ik het natuurlijk niet:rolleyes:
doe iets goeds voor een ander en iets goeds komt je tegemoet

kijk en natuurlijk als ik een heli van diegenen die les geeft de grond in boort dan moet je die gewoon betaalen maar als ik mij eigen heli moet mee nemen en ik voor 2 tientjes(zeg maar wat) alleen info krijg waar internet vol mee zit of een forum zo als dit waar mensen zijn die graag info delen met mensen die de zelfde hobby delen. is een keus snel gemaakt voor mij maar dat is mij mening.

als ik over 5/10/15 jaar alles over rc heli weet mogen mensen gerust langs komen en zal ik ze uitleg geven/leren free of charge (mits ze eigen heli hebben natuurlijk)

voor de rest bedoel ik het echt niet naar.
https://www.google.nl/search?q=een+...kO4bI0QXE1cjhCg&ved=0CF0QsAQ&biw=1680&bih=931

Ik kan niet voor Anko spreken, maar bij ons betaal je puur voor de minuten die de heli in de lucht hangt. Crashen zit bij die prijs inbegrepen en kost een leerling dus niets.
Of een les nu 15 of 45 minuten duurt, als de heli 15 minuten gevlogen heeft, betaal je die.

Voor de rest is alle instructie gratis.

Groet, Bert

Ik kan niet voor Anko spreken, maar bij ons betaal je puur voor de minuten die de heli in de lucht hangt. Crashen zit bij die prijs inbegrepen en kost een leerling dus niets.
Of een les nu 15 of 45 minuten duurt, als de heli 15 minuten gevlogen heeft, betaal je die.

Voor de rest is alle instructie gratis.

Groet, Bert

begrijpelijk als de heli van jullie maar hoe jij het nu uitlegt dat haalden ik niet uit zij bericht maar goed.

ik heb net nog even de blades gecheckt en jaja ze lopen bijna gelijk misschien iets minder als als vinger dikte. ben nu aan het wachten op de batterij dan ga ik met de kids het park in en vliegen maar.

laat het jullie straks weten

MVG
Richard

Groet, Bert
+1..
Met alle respect, als ik een Anko oid in de buurt had, had ik t wel geweten.
Helaas is 200+ km een vervelend obstakel.
Mocht er desondanks nog iem in deze omgeving zitten hoor ik t graag. Er is nog zat wat ik kan/wil leren. Op internet vind je veel, maar persoonlijke intructie met n ace, daar kan weinig tegenop!

+1..
Met alle respect, als ik een Anko oid in de buurt had, had ik t wel geweten.
Helaas is 200+ km een vervelend obstakel.
Mocht er desondanks nog iem in deze omgeving zitten hoor ik t graag. Er is nog zat wat ik kan/wil leren. Op internet vind je veel, maar persoonlijke intructie met n ace, daar kan weinig tegenop!

vliegen is hier nooit het probleem geweest.

de shop waar ik de heli en onderdelen van dan heb bestel ik nooit meer.
main shaft is krom die main shaft heeft nog geeneens 1 accu gedraaid plus die flybar cage was ook al krom ik bestel daar niet meer

ik ga agile onderdelen bestellen kan iemand mij hier mee helpen.

Hmmm...

Zoals je de dingen verteld, verwacht je eigenlijk dat degene die lesgeeft je meteen een paar liter brandstof geeft....

Ik geef Zelf maar heel zelden met mijn eigen heli les, als het een beetje klikt maakt 1 tankje me niet zo uit
Maar als ik in een week 3 van die gasten heb, ben je toch al heel snel een bus nitro kwijt, wat toch wel aantikt..

En om ff een beetje eerlijk te zijn (en jou tegen het zere been te schoppen), eigenlijk vind ik het niet meer dan normaal dat de leerling de leraar een vergoeding voor de brandstof geeft...
Diegene stopt minimaal een uur praatijd in jouw persoontje, geeft dus veel tijd voor zijn hobby op, en stelt ook nog eens zijn eigen heli beschikbaar, met alle kans op crashen..
Met een leerling is die kans altijd een tik groter

En dan wil jij vertellen dat je al die goodwill wil bedanken met een simpele "dank je" waarna je niets meer van je laat horen?

Sorry, mensen met die instelling krijg ik nu niet meteen kriebels om die persoon les te gaan geven..
Eerder andersom..

Verder, je besluit zelf om op een ander merk onderdelen over te gaan.
Ik ga er dan vanuit dat je hier wat onderzoek naar gedaan hebt, waardoor je besloten hebt voor dat merk te gaan.
Wat voor hulp wil je dan?

Verder, zoek nou gewoon iemand op.
Ik lees uit je verhaal gewoon meerdere verkeerde ideeen, en hoor dat je op verkeerde manieren met het ding omgaat
Dit gaat je vandaag of morgen meer kosten dan alleen onderdelen, en ik hoop echt dat het dan met een sneetje ophoudt..
Voor kennis hoef je echt niet te betalen, we zijn met een hobby bezig, we zijn niet aan het werk
Voor lessen moet je wel eens betalen, ligt aan wat de eigenaar wil

+1 voor student!!

Als je een keer hebt gezien hoe je een heli afstelt met wat text en uitleg kun je het voortaan zelf.

Ik heb het zelf allemaal uitgevogeld door veel te lezen en het net af te struinen.

Mijn beste tip is de video's van Finless Bob op helifreak. Vooral alle 101 filmpjes zijn goud waard!!!

Goed nieuws mensen de heli vliegt weer zooooo stabiel nog beter als de eerst keer heb net een accutje leeg gehoverd in huiskamer jaja ik weet het het is gevaarlijk maar kon er niks aan doen tijd schoot voorbij:p.

ik heb een hele goeden shop gevonden die heeft de main shaft na gekeken voor dat ie het verzond en de doos was zo goed in gepakt dat niks tijdens transport kon buigen of stuk gaan.

en ik ben voor de ijzeren kop gegaan en ja hoor nergens spelling dus die erop gezet giro even op 65 in de zender dus heb nu ook geen wag meer in tail en toen kwam het moment me hart begon harder te kloppen en voor dat ik het wist hing ie strak in de lucht ben echt blij dat ik die ijzeren kop heb gehaald ik raad ook echt iedereen die een S wilt halen het af puur voor de plastic kop.

accu is nu aan het afkoelen die gaat straks weer op de lader en ik hoop dat ik nog vanavond even naar buiten kan.

mag ik jullie allemaal bedanken voor de tips

Goed nieuws mensen de heli vliegt weer zooooo stabiel nog beter als de eerst keer heb net een accutje leeg gehoverd in huiskamer jaja ik weet het het is gevaarlijk maar kon er niks aan doen tijd schoot voorbij:p.

ik heb een hele goeden shop gevonden die heeft de main shaft na gekeken voor dat ie het verzond en de doos was zo goed in gepakt dat niks tijdens transport kon buigen of stuk gaan.

en ik ben voor de ijzeren kop gegaan en ja hoor nergens spelling dus die erop gezet giro even op 65 in de zender dus heb nu ook geen wag meer in tail en toen kwam het moment me hart begon harder te kloppen en voor dat ik het wist hing ie strak in de lucht ben echt blij dat ik die ijzeren kop heb gehaald ik raad ook echt iedereen die een S wilt halen het af puur voor de plastic kop.

accu is nu aan het afkoelen die gaat straks weer op de lader en ik hoop dat ik nog vanavond even naar buiten kan.

mag ik jullie allemaal bedanken voor de tips

fijn dat de heli weer vliegt succes met je verdere vlieg uurtjes:p
(ps doe AUB niet meer in de huiskamer hoveren ECHT GEVAARLIJK)

fijn dat de heli weer vliegt succes met je verdere vlieg uurtjes:p
(ps doe AUB niet meer in de huiskamer hoveren ECHT GEVAARLIJK)

nee doe ik ook niet meer ik was gewoon verbaasd dat ie zo stabiel was vergat de tijd daar door

Accu afkoelen?
Hoe warm was ie dan?

Warmer als de omgeving klopt, als hij echt warm is, is dit niet goed..

:eek: in de huiskamer hoveren is gevaarlijk, geen discussie!

een heli in de huiskamer hoveren is veel veel anders als buiten,
bijna te vergelijken tussen SIM en echt vliegen,
in de woonkamer heb je geen wind, geen son, geluid is anders ...

leuk dat je heli het goed doet,
en nog leuker als je heel met hem weer naar huis komt,
succes:D

Student vroeg voor de warme lipo / akku verder boven

Laatst bewerkt:
:eek: in de huiskamer hoveren is gevaarlijk, geen discussie!

een heli in de huiskamer hoveren is veel veel anders als buiten,
bijna te vergelijken tussen SIM en echt vliegen,
in de woonkamer heb je geen wind, geen son, geluid is anders ...

leuk dat je heli het goed doet,
en nog leuker als je heel met hem weer naar huis komt,
succes:D

Student vroeg voor de warme lipo / akku verder boven

ja ik doe het ook niet meer was ook zeker geen hooft hoogte meer knie maar dat maakt het niet minder gevaarlijk ik was ook alleen moet er niet aan denken dat ik iemand raak met die bladen want dat doet zo pijn. ik had een esky cp3(:nooo:) ik leeg zender op bankje buiten en loop naar de heli toe om het vuil op te halen en dat ding schiet zo richting mij gelukkig was het een esky cp3 want heb er maar 5 littekens ik wil echt niet weten wat die KDS met je doet.

maar heb net buiten gehoverd en inderdaad veel meer uitdaging met WK 6 maar ik denk waar ik stond was het zo 4 met afentoe stoten om dat te corrigeren vond ik het leuks. heb een heli pad gemaakt van plexiglas denk dat ik er lichtje in ga fixen lol. landen is helemaal relaxed

probleem is tail die schuift steeds naar voren aandraaien helpt niet want dit is net niet het strakst maar dat is tefixen en batterij heb ik 1 of 2 x wel dat ie warm was net buiten niet.

He vriend, 3e keer: wat is warm als je zegt dat de batterij warm werd?

Die tail
Ff eruit halen
Schilderstape om het stukje van de tailboom draaien waar hij de heli in gaat
En er weer in stoppen en aandraaien.
Als het goed is blijft het nu wel zitten

He vriend, 3e keer: wat is warm als je zegt dat de batterij warm werd?

Die tail
Ff eruit halen
Schilderstape om het stukje van de tailboom draaien waar hij de heli in gaat
En er weer in stoppen en aandraaien.
Als het goed is blijft het nu wel zitten

taill is al gefixed en inderdaad tape.
oh batterij is goed niks aan de hand gewoon warm niet heet ook als ie oplaat is het gewoon cool

Back