Heli-Uwe
Forum veteraan
oke heb je misschien foto en inderdaad tail is zo weer los
dan ga ik een accu bestellen die van KDS bladspoor is ook weer van slag of is nooit goed geweest eigelijk
ga toch eerst maal een ding doen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
oke heb je misschien foto en inderdaad tail is zo weer los
dan ga ik een accu bestellen die van KDS bladspoor is ook weer van slag of is nooit goed geweest eigelijk
ga toch eerst maal een ding doen
kijk als iemand in almere hulp wilt bieden heb ik daar geen problemen mee.
Heb al 2x gemeld in dit topic dat ik bijna wekelijks in almere les geef.. stuur een mail en we komen er wel uit, maar die moeite zul je wel moeten nemen dan...
PS: klopt de leeftijd bij je profiel wel? niet om t een of ander, maar 25 euro vinden? ik ben dan misschien 7 jaar jonger maar zoiets brand bij mij nou niet echt in mn hand....
Oke de lessen dat kost zekker wat.
ik vind kennis moet je delen en niet verkopen maar daar ga ik niet te diep op in.
Niet om het een of ander, maar les-heli's draaien niet op lucht en goede bedoelingen, en ze staan ook niet op magische wijze opeens op het veld....
Beetje lullige opmerking, dat....
Groet, Bert
Ik kan niet voor Anko spreken, maar bij ons betaal je puur voor de minuten die de heli in de lucht hangt. Crashen zit bij die prijs inbegrepen en kost een leerling dus niets.
Of een les nu 15 of 45 minuten duurt, als de heli 15 minuten gevlogen heeft, betaal je die.
Voor de rest is alle instructie gratis.
Groet, Bert
+1..Niet om het een of ander, maar les-heli's draaien niet op lucht en goede bedoelingen, en ze staan ook niet op magische wijze opeens op het veld....
Beetje lullige opmerking, dat....
Groet, Bert
+1..
Met alle respect, als ik een Anko oid in de buurt had, had ik t wel geweten.
Helaas is 200+ km een vervelend obstakel.
Mocht er desondanks nog iem in deze omgeving zitten hoor ik t graag. Er is nog zat wat ik kan/wil leren. Op internet vind je veel, maar persoonlijke intructie met n ace, daar kan weinig tegenop!
Goed nieuws mensen de heli vliegt weer zooooo stabiel nog beter als de eerst keer heb net een accutje leeg gehoverd in huiskamer jaja ik weet het het is gevaarlijk maar kon er niks aan doen tijd schoot voorbij.
ik heb een hele goeden shop gevonden die heeft de main shaft na gekeken voor dat ie het verzond en de doos was zo goed in gepakt dat niks tijdens transport kon buigen of stuk gaan.
en ik ben voor de ijzeren kop gegaan en ja hoor nergens spelling dus die erop gezet giro even op 65 in de zender dus heb nu ook geen wag meer in tail en toen kwam het moment me hart begon harder te kloppen en voor dat ik het wist hing ie strak in de lucht ben echt blij dat ik die ijzeren kop heb gehaald ik raad ook echt iedereen die een S wilt halen het af puur voor de plastic kop.
accu is nu aan het afkoelen die gaat straks weer op de lader en ik hoop dat ik nog vanavond even naar buiten kan.
mag ik jullie allemaal bedanken voor de tips
fijn dat de heli weer vliegt succes met je verdere vlieg uurtjes
(ps doe AUB niet meer in de huiskamer hoveren ECHT GEVAARLIJK)
in de huiskamer hoveren is gevaarlijk, geen discussie!
een heli in de huiskamer hoveren is veel veel anders als buiten,
bijna te vergelijken tussen SIM en echt vliegen,
in de woonkamer heb je geen wind, geen son, geluid is anders ...
leuk dat je heli het goed doet,
en nog leuker als je heel met hem weer naar huis komt,
succes
Student vroeg voor de warme lipo / akku verder boven
He vriend, 3e keer: wat is warm als je zegt dat de batterij warm werd?
Die tail
Ff eruit halen
Schilderstape om het stukje van de tailboom draaien waar hij de heli in gaat
En er weer in stoppen en aandraaien.
Als het goed is blijft het nu wel zitten