KDS Agile 7.2

Dat is een splitpack, verzenden van lipos boven 100wh is bijna onmogelijk, op deze manier is het toegestaan om ze te verzenden. Zwart en rood waar connector aan zit gewoon koppelen en krimphoes erom. Andere twee normaal de connector eraan en klaar. In feit is het een 2 x 3 cell in serie.

Zo dus (anders stond nu mijn huis in de fik :rolling:)
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag de lipo's eens gemonteerd nu nog de connectors erop en is ook weer klaar + 1 anti spark connector op de esc .
Anti Spark connector

cable / connectors

full
full

De pallen dan ook maar erop gezet en eens gewogen , we zitten rond de 5 kg . Vlieggewicht aangegeven op de doos = 5,6 kg :)
Zo we zijn er ver . Laatste keer dat ik bij Heli tempel ben geweest waren we afgesproken om de winter nog wat af te wachten om volledig af te stellen maar het wordt maar geen winter :confused: Wordt vervolgd ... :cool:
full

Moet toegeven het is maar een oude weegschaal en was gewogen zonder canopy en pallen :rolleyes: .
Het gewicht van de lipo's is 782 per pack . Dat is ook niet veel :cool:

Vlieggewicht is wel het gewicht zoals hij vliegt ;-)

Meet nog eens, maar dan met alles erop?

Nog eens gewogen maar ik heb geen digitale weegschaal . Iets onder de 6kg streep :rolleyes: nu met alles erop en eraan .

Vandaag snipperdag en de anti spark plug op de esc gezet + ook al de lipo's van connectoren voorzien . :)
full
Solderen is mijn sterkste kant niet qua esthetiek maar alla hij zal er niet afvallen :rolling:Een mooi stuk krimpkous erover en basta .
full
:cool:

Ben afspraak aan het maken voor volledige set up . Misschien dit weekend(ook afhankelijk van het weer) of anders zal het binnen 14 dagen zijn . :cool:

Sorry mensen , maiden uitgesteld vanwege slechte weersvoorspellingen . :( Volgende week late ploeg dus ook niets , week daarna ;)

Jammer hoor ben zo benieuwd, maar je hebt groot gelijk, beter even wachten.

Ben niet bang van een beetje wind maar 5-6 beaufort met nieuwe heli die ik nog niet ken . Nee , even geduld . Geloof me vrij hoe rapper hoe liever maar de weergoden zijn tegen :neutral:

kds agile

ik heb de 5.5 gebouwd en ben nu bezig met de 7.2
heb de 5.5 gevlogen en ik kan zeggen het is compleet verbeterd
het geluid is geweldig dit heeft te maken met de overbrenging
ook de electronica is zeker genoeg ook voor de 3d vliegers
van de 5.5 heb ik geen filmpje omdat die terug is naar de importeur
de 7.2 laat ik jullie zeker zien
een indrukwekkende heli

m.v.g.
gerard
kdsshop

Back