Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Niemand die er heilig van overtuigt was heeft de moed of het geld om er 1 te kopen.....
Ik heb hier en daar wat dingetjes gelezen. Het gaat nergens over volgens mij. Maaruh ik vlieg vanalles in de 450 size. en heb 4 maanden geleden deze 450qs gekocht. Vliegt heerlijk!!! tot nu toe vind ik van een aantal cloontjes die ik vlieg deze 450qs nog de beste. Volgende word dan ook een 450 quiet. Het enige nadeel vind ik dat er een gleufje in de motoras gefreesd moet worden voor het motor 'belt' wheel als je een andere motor zoals scorpion wil gebruiken.
Groeten uit Eindhoven.
[media=youtube]Mhzn8gJrl2M[/media]
En dan hier een filmpje van mijn Maiden Flight KDS 550v2
Wat een stabiele heli in vergelijking met een 450(ook met wind).
Als je inderdaad niet anders bent gewent is dit een zeer goede heli. Ik denk ook wel dat er betere heli's zijn. Zeker voor de hardcore 3d vliegers.
Maar ik ben nog niet zo ver. Dus ik vlieg lekker rond met me 550. Zelfs bijna zo erg dat de 450 niet meer in de lucht is geweest sins de 550 vliegt.
ja inderdaad Roy, filmpje is hier niet te zien
als je hem upload moet je openbaar kiezen , anders kunnen andere mensen je video niet bekijken
Gr Nick