Énke Blériot
PH-SAM
Hij zal al wel 1000 x hier langsgekomen zijn...maar voor mij is het een dream come true..
Wie weet maak ik nog een doos..voor aan de muur...
De tekening van Outerzone is binnen en hangt al wel aan de muur..
Tja...en hoe nu verder?
Wel...vriendje Arthur is zo vriendelijk geweest de printwood tekening om te zetten in een snijfile..DANK !!!
En Janhein is/ gaat aan het snijden...Wat kan je nieuwe machine zoal aan JanHein? Dacht knap groot?
Zodra je aan het branden bent kan er dan een filmpje komen?
Het gaat m'n derde Spectre worden..hu??
Ja..uit de nalatenschap van Tiemen ter Velde heb ik er ook 2 gehad maar..daar was weinig eer meer aan te behalen...
Dus we beginnen nu maar van voren...Ik heb er wel een leuke motor voor..op de tekening staat een 2,5 cc ED Racer aangegeven..ligt nog op de plank!!!
Wie weet maak ik nog een doos..voor aan de muur...
De tekening van Outerzone is binnen en hangt al wel aan de muur..
Tja...en hoe nu verder?
Wel...vriendje Arthur is zo vriendelijk geweest de printwood tekening om te zetten in een snijfile..DANK !!!
En Janhein is/ gaat aan het snijden...Wat kan je nieuwe machine zoal aan JanHein? Dacht knap groot?
Zodra je aan het branden bent kan er dan een filmpje komen?
Het gaat m'n derde Spectre worden..hu??
Ja..uit de nalatenschap van Tiemen ter Velde heb ik er ook 2 gehad maar..daar was weinig eer meer aan te behalen...
Dus we beginnen nu maar van voren...Ik heb er wel een leuke motor voor..op de tekening staat een 2,5 cc ED Racer aangegeven..ligt nog op de plank!!!