Je bent een ware droom wat info betreft ;-)
4s is zowiezo de keuze, dus dat zit al goed.
Ik heb ondertussen de hand kunnen leggen een 2350Kv motor :
Turnigy TrackStar 1/8th Sensored Brushless Motor 2350KV
voor 35 euro, nieuw in de doos. Moet hem morgen gaan afhalen bij iemand dat hem verkeerd had besteld.
Bij Hobbyking heb ik dan deze ESC besteld (ongeveer 20minuten voor uw post :-( ):
Hobbyking® X-Car 120A Brushless Car ESC (sensored/sensorless) (EU Warehouse)
ik heb momenteel de X_car_60A in mn SCT en heb deze met een Hobbywing Xerun 60A firmware geflashed en dat werkt prima, dus ik hoop dat deze het ook zo goed gaat doen.
Waterproof maak ik hem zelf met speciale elektronica waterproof spray.
Als servo heb ik deze dan bijbesteld :
HobbyKing? HK15298 High Voltage Coreless Digital Servo MG/BB 66g/15kg/0.11s (EU Warehouse)
en ik dacht idd voor de Torch E kit te gaan.
Goh... 179 euro...
Ik ga vrijdag nr Intermodellbau beurs in Dortmund.
Zou ik even wachten en kijken of niemand de kit daar heeft aan -200€ ?
Die aanbieding zal er nu volgende zaterdag toch ook nog wel zijn zeker bij D-edition ?
Die Alu frame braces mag je gerust bijmaken voor mij, noem maar je prijs.
Indien goed voor U , dan kom ik ze persoonlijk ophalen in Zwolle, breng dan de truggy mee (dus niet de eerste 4 weken) en kunnen we samen misschien even rond rijden ;-)
Wat denk je van de motor/esc/servo ?
Heb nu een Spectrum DX2e maar had me graag de Absima CR3P aangeschaft voor de truggy.
4s is zowiezo de keuze, dus dat zit al goed.
Ik heb ondertussen de hand kunnen leggen een 2350Kv motor :
Turnigy TrackStar 1/8th Sensored Brushless Motor 2350KV
voor 35 euro, nieuw in de doos. Moet hem morgen gaan afhalen bij iemand dat hem verkeerd had besteld.
Bij Hobbyking heb ik dan deze ESC besteld (ongeveer 20minuten voor uw post :-( ):
Hobbyking® X-Car 120A Brushless Car ESC (sensored/sensorless) (EU Warehouse)
ik heb momenteel de X_car_60A in mn SCT en heb deze met een Hobbywing Xerun 60A firmware geflashed en dat werkt prima, dus ik hoop dat deze het ook zo goed gaat doen.
Waterproof maak ik hem zelf met speciale elektronica waterproof spray.
Als servo heb ik deze dan bijbesteld :
HobbyKing? HK15298 High Voltage Coreless Digital Servo MG/BB 66g/15kg/0.11s (EU Warehouse)
en ik dacht idd voor de Torch E kit te gaan.
Goh... 179 euro...
Ik ga vrijdag nr Intermodellbau beurs in Dortmund.
Zou ik even wachten en kijken of niemand de kit daar heeft aan -200€ ?
Die aanbieding zal er nu volgende zaterdag toch ook nog wel zijn zeker bij D-edition ?
Die Alu frame braces mag je gerust bijmaken voor mij, noem maar je prijs.
Indien goed voor U , dan kom ik ze persoonlijk ophalen in Zwolle, breng dan de truggy mee (dus niet de eerste 4 weken) en kunnen we samen misschien even rond rijden ;-)
Wat denk je van de motor/esc/servo ?
Heb nu een Spectrum DX2e maar had me graag de Absima CR3P aangeschaft voor de truggy.