Keuze FPV Bril/OSD

Pfffffff wat duurt het allejezus lang voor ze iets verzenden bij E-store.

Die kunnen nog wat leren van rc-addict...helaas hebben die geen fatshark......

Ga er maar vanuit dat het niet op voorraad is.

Moet ie echt wat aan doen. Hij laat het nu open zodat je kan bestellen maar je weet vaak niet dat het er helemaal niet is.

Op de site staat ergens een update lijstje daar kan je het een beetje volgen hoe en wat.
Als het goed is zou er een bestelling onderweg zijn.

ja had dezelfde ervaring bij E-store, op de site stond de fatshark schijnbaar op voorraad, echter meer dan 3 weken moeten wachten.
Hij moet deze blijkbaar zelf nog bestellen in het buitenland als hij een order binnenkrijgt, zelf in het buitenland bestellen gaat vlugger is mijn ondervinding !
Voor mij hoeft die E-story niet meer hoor.

Ik zit ook op 1 te wachten, even gebeld en als het goed is komen ze deze week of volgende week weer op voorraad

kan me eigenlijk geen worst schelen wanneer ze komen. Ik ben helemaal klaar met webshops die iets op voorraad zetten en het dan niet hebben.:snipersmile:

Het liefste heb ik mijn geld terug, en dan bestel ik hem wel ergens waar ie wel echt op vooraad is...

Heb al een hele vriendelijke mail gestuurd:mad:

Met je opticien papiertje bij de hand even een zo goedkoop mogelijke bril zoeken bij zenni optic ;)
Pieter en ik hebben allebei op maat gedremelde diopters in onze fatshark met onze eigen brillen sterkte.
Werkt als een tierelier.

Zenni Optical - Eyeglasses, Prescription Glasses, Bifocal, Progressive Eyeglasses, Rimless Glasses

Ondanks dat ze goedkoop zijn, zijn die brillen trouwens best goed.
Ik draag er ook eentje in et dagelijks leven. 8)

Dat is een hele goede tip :)
Alleen vraag ik me dan af in hoe verre je het brillenglaasje moet positioneren om een goed beeld te hebben en een goede diopter.

Heb al een mooie tutorial gevonden :)
http://www.rcgroups.com/forums/showpost.php?p=17069283&postcount=10

Fijn dat ze bij E-store niet ongevoelig zijn voor kritiek.

deze keer iets positiefs.....bij de nieuwsberichten:

personal note: We are trying very hard to keep a decent stock. But due the populairity with FPV it is very hard to keep everything in stock. It is not unusual that when a new shipment comes in, almost 90% is already sold on backorder.
Some customers are getting confused what is in stock and what is not, so from today we change our policy. The product will show out of stock when it really is out of stock, but you can still order it. This will be a backorder then and you can read here for estimated delivery times. We hope this will clear up a lot of confusing... if you are still not sure, just mail us..
In case of products that are ordered on backorder and will not be delievered anymore due an upgarded product or else, we keep the right to cancel that backorder and refund the payment!
Ofcourse this will be consolidated with the customer.

Ben blij met deze actie, en zal dan nu geduldig wachten op mijn order, wetende dat volgende maal er geen onduidelijkheid meer zal zijn of een product in BO is of niet.

Dat is de werkwijze !Goede internetwinkels zetten deze stock info op hun site
Zo weet je tenminste of het in stock is

Mooi setje. Ze zijn wel vaag over de kracht van de zender, geen vermogen vermeld.
Maar et is et merk van Sander en die kennen we. ;)

Veel succes met je nieuwe bril!

Ik had contact met ze opgenomen en dit was hun antwoord:
"The Long Range transmitter is 600mW. The receiver is -85dBm."

Ik heb zojuist besteld :D
Nu even afwachten aangezien de zender in backorder staan, maar dat geeft mij tijd om de Hexa verder af te maken :)

met die 600mw zender een donders mooie set ! Hadden ze nog iets gemeld over een levertijd?
Nee dat niet, ik ga ze eens een berichtje doen over de verwachte levertijd :)

5 min later..
FirstPersonView zei:
I don't have a date unfortunately - I keep hounding ImmersionRC for a delivery date but at the moment they can't give me one. I am hoping it it his week or next.

Laatst bewerkt:
Nee zeker niet, ik ga dit topic in de smiezen houden en mogelijk de set zelf ook bestellen :-) zal in combi met een ff9 zender wel prima gaan werken

Back