Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hallo roel,
dat er ook mensen zijn die het wel volgens de regels doen besef ik mij ten dege.
Het enige nadeel: ze betalen alleen zo vaak zo laat...Defensie is alles behalve een makkelijke klant het enigste voordeel is dat het altijd goed betaalde opdrachten zijn juist door hun specifieke eisen pakket.
solliciteren gaat.De grote hebben ze RC-piloten voor ingehuurd
Dat neer kwakken gaat mij al prima af.p.s. ik moet de liefhebber nog zien die zijn 2 kilo zware kist zo in een veldje neer kan kwakken en hem daarna weer kan laten vliegen.
Oké stelletje "experts"...
Hier een paar redenen waarom men een Raven gebruikt en redenen waarom het ding veel duurder uitvalt dan jullie onovertroffenmachines.
.......................
QUOTE]
Roel; +1
ik werkte bij bedrijf "X" in hengelo, ikhebb ze daar toen ook vaak gezien, klopt helemaal
wat je schrijft.
het enige hongkong achtige wat er aan zit is een bollink van het rudder, en de prop was een gewone apc,
het is ook niet alleen de luchtmacht die drones gebruikt, de politie gebruikt ze mogelijkerwijs misschien zelfs nog wel meer.
het enige hongkong achtige wat er aan zit is een bollink van het rudder, en de prop was een gewone apc,