J
jayless
Guest
Hallo,
Heb een kinderauto gekocht voor mijn dochter en dat ding is niet voorruit te branden, hij valt op een drempel gewoon stil, en dat noemt men dan "aansprekende prestaties".
Wil nu dus die motor van 20 watt vervangen, iemand een idee of dat mogelijk is? liefst zou ik het voltage wel hetzelfde houden ivm bekabeling.
dingetje loopt nu zo een 3 km, mag van mij zeker wel het dubbele draaien en daarnaast dat hij ook een heuveltje op kan rijden want dit is echt niks.
hieronder even de tekst van een website mbt de auto en een foto :
Fantastische roze VW BEETLE met afstandsbediening, geschikt voor één persoon, die dankzij de krachtige 6V accu en 20 watt motor tot aansprekende prestaties in staat is!
Tijdens het rijden zijn via de claxon sounds oproepbaar.
Op het stuur bevinden zich diverse knopjes met verschillende geluiden en muziek.
* 6V kindveilige accumotor
* Afstandsbediening
* Adapter voor opladen via het stopcontact
* Aangedreven door een 20 Watt motor
* 4 terreinwielen
* Stuur met echte claxon en diverse geluidjes
* Deurtje dat open kan
* Rijden door echt gas te geven
* Kan zowel voor- als achteruit rijden d.m.v. schakelaar
* snelheid ca. 3 tot 5 km per uur
* Afmeting 95 x 59 x 47
* Voor 1 persoon (maximaal 30 kg)
* Geschikt voor kinderen van 1,5-4 jaar
Als iemand hierbij kan helpen/adviseren ook mbt wat voor soort motor (de motor gaat in een behuizing wat men blijkbaar een vertrager noemt) ik erin zou kunnen steken.
mvg
Jeroen
Heb een kinderauto gekocht voor mijn dochter en dat ding is niet voorruit te branden, hij valt op een drempel gewoon stil, en dat noemt men dan "aansprekende prestaties".
Wil nu dus die motor van 20 watt vervangen, iemand een idee of dat mogelijk is? liefst zou ik het voltage wel hetzelfde houden ivm bekabeling.
dingetje loopt nu zo een 3 km, mag van mij zeker wel het dubbele draaien en daarnaast dat hij ook een heuveltje op kan rijden want dit is echt niks.
hieronder even de tekst van een website mbt de auto en een foto :
Fantastische roze VW BEETLE met afstandsbediening, geschikt voor één persoon, die dankzij de krachtige 6V accu en 20 watt motor tot aansprekende prestaties in staat is!
Tijdens het rijden zijn via de claxon sounds oproepbaar.
Op het stuur bevinden zich diverse knopjes met verschillende geluiden en muziek.
* 6V kindveilige accumotor
* Afstandsbediening
* Adapter voor opladen via het stopcontact
* Aangedreven door een 20 Watt motor
* 4 terreinwielen
* Stuur met echte claxon en diverse geluidjes
* Deurtje dat open kan
* Rijden door echt gas te geven
* Kan zowel voor- als achteruit rijden d.m.v. schakelaar
* snelheid ca. 3 tot 5 km per uur
* Afmeting 95 x 59 x 47
* Voor 1 persoon (maximaal 30 kg)
* Geschikt voor kinderen van 1,5-4 jaar
Als iemand hierbij kan helpen/adviseren ook mbt wat voor soort motor (de motor gaat in een behuizing wat men blijkbaar een vertrager noemt) ik erin zou kunnen steken.
mvg
Jeroen