Kingpin Besturing !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

VOLVO FH 16 750

In Memoriam
Forum veteraan
Hallo allemaal,

Wie O wie, kan mij inlichtingen geven over een Kingpinbesturing !
Het is de bedoeling dat ik via de Kingpin de 6 assen ga besturen van een Semi dieplader !!

Wat moet ik hiervoor maken/gebruiken ???
(Materialen en elektronica)

Ik heb als eens gezien dat men dit aanstuurt met 2 tandwieltjes en een servo-tester, klopt dit ??

Wat is wijsheid om te gebruiken/te maken wat ook goed werkt !!

low budget dieplader

hoi piet
nieuw topic
waarom zet u dit niet in de bestaande,
nu zag ik dit toevallig,
maar op de duitse forum al gekeken??
u heeft voor de besturing wel van die kogelkopjes nodig en die heeft con...,maar dat zal u wel al weten,
als ik wat vind hoort u van me,
mvg markioo

Bij de MBVP hebben een aantal dat systeem.
Ik ben er ook naar het kijken voor mijn semi-dieplader.

Hallo allemaal,

allemaal bedankt voor jullie reactie, ik heb vandaag de oplossing gekregen van mijn eigen modelclub MBVP. Modelbouwvereniging Papendrecht

Ik wist niet van het bestaan af van het ETS systeem wat bij de MBVP club wordt toegepast, dit systeem wordt dan ook alleen maar geleverd aan leden van de MBVP !!!
Dus mijn probleem is opgelost !!!

Webmeester/Moderator
Dit topic kan gesloten worden

low budget dieplader

hallo allemaal
gewoon de bouw van piet zn low budgettrailer volgen,
het is net school,
gewoon elke dag kijken en bij de les blijven,
toch meester piet??!!
mvg markioo

low budget dieplader

hallo piet
dan schreeuw ik wel hey meester door de klas/forum,haha
mvg markioo

Hallo Piet,

ETS systeem?? bedoel je dat ze op de club zelf een ETS machine hebben om printen te maken? Ik heb er thuis ook een is heel handig. Hoe maken ze de ontwerpen (layouts) op de PC of met de hand?

Hallo Piet,

ETS systeem?? bedoel je dat ze op de club zelf een ETS machine hebben om printen te maken? Ik heb er thuis ook een is heel handig. Hoe maken ze de ontwerpen (layouts) op de PC of met de hand?

Hallo Stefan,

Nee Stefan, het besturingssysteem heet toevallig ETS en heeft niets te maken met het vervaardigen van printen !

low budget dieplader

hallo piet/modeltruckers,
dat maakt het wel minder geheimzinnig vind ik,
mvg markioo

Piet,

Is het nog geen betrouwbaar systeem dan??? dat ie het niet aan een ieder durft de verkopen?????

We zijn toch allemaal met de zelfde hobby bezig???

Robert

Piet,

Is het nog geen betrouwbaar systeem dan??? dat ie het niet aan een ieder durft de verkopen?????

We zijn toch allemaal met de zelfde hobby bezig???

Robert

Hallo Robert,

Het is een zéér betrouwbaar systeem, maar hij bouwt dit ETS systeem alleen voor de MBVP, omdat hij lid is van onze club en hij het er zo maar bij doet.
Hij heeft een groot electro-technisch bedrijf, dus dit is niet zijn inkomstenbron !!!

en wat doet en kan dat systeem dan allemaal ?

daar ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar

Hallo Theo,

Tja, wat kan dit ETS systeem ?

Je kan via de kinpin de achterassen van een trailer laten sturen, maar je kan de assen ook via de zender sturen/tegensturen in moeilijke bochten en de trailer in de hondengang voor en achteruit rijden !

Wacht maar rustig af, ik heb zo'n ETS systeem besteld en ik zal t.z.t. de precieze werking van dit ETS systeem beschrijven op dit forum !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back