klein bouwverslag super Chipmunk

we zijn weer een stapje verder
full

de motorkap gespoten nu wel in de goede kleur! het blijkt dat de spuitbussen van oracover toch niet echt in de buurt komen van de kleur van de folie! ik heb de verf er maar weer afgehaald en bij de lokale verfwinkel de kleur van de folie laten laseren en klaar laten maken in twee componenten verf dus gelijk brandstof bestendig.
grt
robert

Laatst bewerkt door een moderator:
hallo,

inmiddels de Chipmunk uitgebalanceerd en begonnen met het plakken van de stickers.
full

Het is een schoonheid geworden top gedaan ,Bijzonder veel plezier er mee Grtz cees

ik heb de titel van dit bericht maar even gewijzigd, eigenlijk omdat het toch al niet meer over de deuken ging.

groetjes Robert

laten inlopen asp 4t

hallo,

ik heb op dit forum een asp 15cc 4t gekocht deze heeft nog geen minuut gedraait kan iemand mij vertelle hoe ik deze moet laten inlopen???

grt robert

Laatst bewerkt:
en nu wachten op de maiden voor de rest is hij helemaal klaar.
full

en ook de Skybolt van mijn vader is ook klaar voor de maiden.
full

groetjest Robert

hallo,

mijn zoon van 9 jaar wilde ook nog even met de chipmunk op de foto:

full

beetje een gespannen gezicht toch wel eng om zo'n vliegtuig vast te houden.

grt robert

hallo,

ik heb op dit forum een asp 15cc 4t gekocht deze heeft nog geen minuut gedraait kan iemand mij vertelle hoe ik deze moet laten inlopen???

grt robert
op een plankje schroefen:p buisje eraan voor de benzine en starten en dan ongeveer twee kleine 75cc tankjes laten lopen en klaar is kees:-D:-Dmchien nog afstellen het is behoorlijk saai :sleepy: nou ik hoop dat je er wat aan hebt nou de groeten en ik hoop dat ik een bericht terug krijg of het lukt of als je er wat aan hebt michien nog vragen:confused::confused:mail me gerust

Hallo,

het is alweer een tijd geleden dat ik hier wat gepost hebt:rolleyes: maar er zijn tussentijds veel andere projecten op mijn pad gekomen waardoor de Chipmunk even moest wijken.
maar van het weekend de Chipmunk mee naar het veld genomen om de motor lekken een paar tankjes in te laten lopen! hier heb ik ook een klein filmpje van gemaakt:

[media=youtube]D8XcSv3m1uU[/media]

nu hij is ingelopen zal hij binnenkort het luchtruim gaan verkennen:D:D:D
ook hier zal ik een filmpje van maken en hier plaatsen.

grt robert

ik heb ook een chipmunk ( k heb er foto's van op mijn pf ) alleen ik heb er geen motorkap van dat is niet zo heel mooi, en op internet zijn ze bijna niet te vinden
grz cas

Zie dit draadje nu pas, maar mooie Super Chipmunk, netjes gefolied!
(de Skybolt ziet er ook mooi uit!)

Succes met de maiden!

Groeten, Ramses

Back