Moah, sneller mag altijd natuurlijk, maar ik ben ook nog maar net "uit de luiers" met modelvliegen.

Ik heb net de Space Scooter onder de knie. En das maar n simpele parkflyer. Et aileronsturen ligt mij bijzonder goed, maar dr zit totaal geen snelheid in die dingen. Klimmen moet met veel pijn en moeite in n spiraal omhoog, zodat de helft van de accu al leeg is door et klimmen.
Ik wil gewoon iets wat lekker n beetje kan raggen, de oracover hoeft er voor mij nog niet af te vliegen, maar hij moet wel lekker voorbij kunnen scheren.

Ik bedoel dr geen enge dingen mee, maar een gemiddelde vogel moet ie wel bij kunnen houden. :lol:
Ik heb eens n filmpje gezien van iemand die in n lui stoeltje zat met zn zonnebril op, en die had gewoon zn kleine (ongeveer etzelfde als et mijne) vliegtuigje in zn fietskar gehangen met de grote vleugels leunend op de randen met de neus omhoog. Hij gaf n spuit gas, en weg wassie. Geen geren en gegooi, nee, gewoon lekker op je gat zitten, en die hendel omhoog. Fantastisch toch?

Gewoon ladertje in je koffer, accu onder je stoel, en pret hebben. In de zomer is et meestal toch te warm om te sjouwen en smijten.
Maar ik heb zomaar eens n idee he, als je nou es gewoon 2 propellors koopt? Eentje voor de speed en de andere voor de power? Kun je op t veld gewoon kiezen "Nu wil ik blarentrekkend snel voorbij jassen, en straks wil ik effe lekker prophangen en klimmen als n berggeit.". Of gaat dat niet zo gemakkelijk? (Gearing enzo)