Beste allemaal,
Met de komst van het aluminium in de 200mm klasse, komen er steeds meer mooi ontwerpen die in aanmerking komen om langer dan 1 jaar mee te gaan. Dit met stukken minder onderhoud dan de oude kunststof generatie auto`s. De oude plastic onderdelen van het chassis moesten vaak vervangen worden omdat het schroefdraad weer uitgelubberd was..
Daarom wil ik jullie ook niet de plaastjes van mijn H-K1 van de KM GROUP onthouden, er is in het ontwerp van het Chinese bedrijf veel gebruik gemaakt van carbon en titanium, standaard zijn alle assen en pushrods van titanium. De auto gaat erg goed op grote wedstrijden in Azië en er wordt geregeld gewonnen. Auto kost slechts 285 euro.
Met de komst van het aluminium in de 200mm klasse, komen er steeds meer mooi ontwerpen die in aanmerking komen om langer dan 1 jaar mee te gaan. Dit met stukken minder onderhoud dan de oude kunststof generatie auto`s. De oude plastic onderdelen van het chassis moesten vaak vervangen worden omdat het schroefdraad weer uitgelubberd was..
Daarom wil ik jullie ook niet de plaastjes van mijn H-K1 van de KM GROUP onthouden, er is in het ontwerp van het Chinese bedrijf veel gebruik gemaakt van carbon en titanium, standaard zijn alle assen en pushrods van titanium. De auto gaat erg goed op grote wedstrijden in Azië en er wordt geregeld gewonnen. Auto kost slechts 285 euro.
Laatst bewerkt door een moderator: