koel trailer en scania 6x4 showtruck

• Topicstarter Topicstarter king of the road
  • Startdatum Startdatum
Zeer mooie scania!!

Maar even een vraagje, die uitlaatpijpen, welke buitendiameter hebben deze?

groeten

@ boerkuh dimi
de brulpijpen hebben een diameter van 1 cm
@ scaniarie ik heb 2 plaatjes ribbelblik bij conrad besteld en zelf helemaal pas gemaakt door eerst een proefstukje van karton en dan op het echt en is aardig gelukt als je meer vragen heb hoor ik het graag

Laatst bewerkt door een moderator:
@ boerkuh dimi
de brulpijpen hebben een diameter van 1 cm
@ scaniarie ik heb 2 plaatjes ribbelblik bij conrad besteld en zelf helemaal pas gemaakt door eerst een proefstukje van karton en dan op het echt en is aardig gelukt als je meer vragen heb hoor ik het graag

@king of the road
Nou bedankt en ik heb het besteldt

hee

ik heb je verslag even bekeken , maar het ziet er goed uit.
netjes af/weggewerkt.

groetjes erik:cool:

fotos

fotos zeggen meer dan worden

fotos licht onder de kist

oranje dakverlichting

licht naast de zijspoilers

lampenbeugel beneden

lampenbeugel boven

de binnenkant

de zwaailampen

allen verlichting aan

de trailer erachter

de combi met verlichting aan

in het donker geeft hij echt veel licht maar alles kan apart van elkaar aan zij verlichting kist en zijverlichting zij spoilers lampbeugel onder en lampbeugel boven en de oranje daklampen ook maar in het donker geeft het echt super veel licht

Hallo King off the Road,

Nou, het is een mooie Kerstboom geworden zeg, Super Hoor !!
En Kerstboom is niet negatief bedoeld hoor, de verlichting ziet er echt heel gaaf uit !

Damn, in 1 woord ... gaaf :cool:
Op de één of andere manier moest ik gelijk aan het nummer 'Fear of the dark' van Iron Maiden denken. Zal jij geen last van hebben met al die feestverlichting :) Vond het al een mooie truck worden maar met die lampies erbij is ie helemaal gaaf.

Misschien dom idee maar ... lijkt jou blauwe 'neon' onder je truck en oplegger niks ?
beejte ala Fast and the Furious

@ neonic dat zal wel apart zijn ja maar last in het donker zal ik niet hebben hoor lampen schijnen in het echte donker een meter of 9 ver

Hoi King of The Road,

Ik heb je foto's bekeken en ik moet zeggen het ziet er zeer mooi uit.
Veel lampjes net als mijn oom Henkv8 van plan is met zijn LZV ik hou daar wel van. Echte show truck is het.
Maar ik heb 1vraag/tip de lampen die jij op het dak hebt zitten (die oranje bedoel ik),zijn die voorzien van LED's of zijn dat gloeilampjes. Als je namelijk op de foto kijkt
ik heb het even omcirkeld, dan schijnen de lampjes door de behuizing heen.
Dus als het gloeilampjes zijn dan worden deze warm met als gevolg dat straks je daklampbehuizingen gaan smelten. En dat zou wel heel erg jammer zijn voor je werk. Dus dan zou ik ze vervangen voor LEDjes.Het is maar een tip. Verder is het een zeer mooie truckik hoop dat die van mij straks ook zo mooi is. Zie foto hieronder

http://g.imageshack.us/img374/daklampen.jpg/1/

Groet Arie

@ scaniarie het het zijn led lampjes maar ze schijnen er ook doorheen maar daar ben ik nog niet overuit want het is wedico lampjes

@ timmi de fotos voor jou als je vragen heb hoor ik het graag

zijkant traanplaat voorkant

traanplaat zijkant achterwiel

traanplaat achterkant

traanplaat bij de schotel

traanplaat bij de versnellings bak

met het traanplaat moet je wel rekening houden met je struur servo dus een gat laten

Laatst bewerkt door een moderator:
Back