kom net deze props tegen

10 setjes ( dus in totaal 40 props, 20 groen & 20 zwart) 6 x 45 Gemfan komt omgerekend, inclusief verzendkosten, op 28,- Euro.

Eenzelfde aantal props bij bekende Nederlandse leveranciers komt op: +- 60,- inclusief verzendkosten.

Let op! de webpagina van deze verkoper is verre van compleet en voltooid. Zo is er nog geen contact informatie te vinden, je enige hulp bij een mogelijke geschil is dus een paypal dispute.

En ik weet niet wat de ervaringen zijn met de Gemfan 6 x 45 props... als die net zo flexibel zijn als de 5 x 3 props dan is er geen sprake meer van een eerlijk vergelijk tussen deze Gemfan props en onze geliefde HQprops :-)

Dankje Michel, heb me er ook maar een aantal besteld Liever wat minder Thrust maar wel langere levensduur. Zal mij benieuwen

Heb de 6040 ook besteld, iets minder thrust maar dat is niet zo erg.
40 props voor 20€ incl verzending.
Zal het laten weten!

Vandaag de 6040 props getest! Zijn top!!

1x met HQ props gecrasht alle 4 props kapot! (lichte crash!)

4x hard gecrasht met de ''onbreekbare props'' tegen beton en stalen palen, niets aan de hand!
Laatste crash wel 1 prop kapot gevlogen, tegen metaal geknalt en 3 meter naar beneden gevallen op beton!

Zijn veel sterker dan HQ, Gemfan of wat dan ook.
Op een grasveld zijn ze haast niet kapot te krijgen, oprapen en terug gas geven.
Mijn keuze is gemaakt, vlieg nog alle HQ en gemfan props dat ik nog liggen heb kapot en stap volledig over naar de Surveilzone props.
Lift was uitstekend!

Laatst bewerkt:
hier ook getest prima props de 50x40 iets minder vermogen zit er over te denken om de 60x40 naar 5 inch te maken en dat eens te testen.

Vandaag de 6040 props getest! Zijn top!!

1x met HQ props gecrasht alle 4 props kapot! (lichte crash!)

4x hard gecrasht met de ''onbreekbare props'' tegen beton en stalen palen, niets aan de hand!
Laatste crash wel 1 prop kapot gevlogen, tegen metaal geknalt en 3 meter naar beneden gevallen op beton!

Zijn veel sterker dan HQ, Gemfan of wat dan ook.
Op een grasveld zijn ze haast niet kapot te krijgen, oprapen en terug gas geven.
Mijn keuze is gemaakt, vlieg nog alle HQ en gemfan props dat ik nog liggen heb kapot en stap volledig over naar de Surveilzone props.
Lift was uitstekend!
wel veel minder power hoor ik.

Back