koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Vanmiddag eindelijk wat meer rondjes kunnen rijden op MACH, rondetijden lage 23 en alles daarboven. Hoogste snelheid 65kmh, dus we kunnen er nog wel een tandje bij doen (pinion) of afhalen(spur).

Auto (10r5/200mm) was in ieder geval alle ronden lekker te besturen.

Ook met de C10 gereden, maar daar snapte de motor en regelaar elkaar niet zo goed... even de solderingen controleren. Die regelaar heeft ook geen slimme timing dus top was lager als de R5.... stuurd ook wel lekker zo'n brede car....

Volgende week nog ff wat ronden maken, kijken of we de 80kmh kunnen aantikken, dat lijkt me een mooie setup voor de paasraces. Rij ik niet te veel in de weg ;-)

Hey Mathijs, leuk dat je meedoet. Hopelijk wordt het niet zo stoffig als vorig jaar. Die kwalies waren echt dramatisch slecht lol

Winfried,

Als je op het rechte stuk aan de rechter kant blijft rijden en niet in het midden dan komt het wel goed, dan kunnen we er vrij gemakkelijk langs. Het is in ieder geval gaaf dat je meedoet!

Ik zal de komende keren dat ik ga rijden goed oefenen op rechts rijden en ruime bochten ;-)

(doel is wel om de paasraces van 2013 dan goed de deur dicht te kunnen houden ;-) )

Mathijs & Winfried, gaaf dat jullie meedoen!!! Hopen is inderdaad op mooi weer.

Maar ik mis nog wel steeds een paar namen in de lijst eigenlijk... Of wachten die tot het laatste moment???

Kees doet mee, Ben verwacht ik ook, Stephan kan niet en Roy B heeft nog geen auto...

Maar volgens mij zijn we al met een mooi koppeltje toch?

Halewijn

Als Kees en Ben mee doen dan zitten we op 8 rijders. Op zich een mooi veld maar had mooier gekund voor een eerste race denk ik...

Als ze al weten dat ze meedoen, waarom schrijven ze zichzelf dan niet even in? :D

Een brede achteras Kees? Die heb ik wel te leen voor je ja. Geen probleem. Bel me anders even, dan kijk ik meteen voor je...

Vergeet Jan schelling niet, die doet denk ik ook mee.

Ps gisteren de
Carbonplaat afgegeven aan Hans, en als het goed is wordt deze week de pro10 gefreesd. Dan is hij iig klaar voor de eerste zac.

Jan weet ik niet of hij mee doet, die zit midden in een grote verhuizing geloof ik maar zou leuk zijn. Zal hem even een mailtje sturen...

Ik heb hem een mailtje gestuurd. Zou leuk zijn als Jan ook mee doet. Kees, laat nog even weten wat voor as je nodig hebt???

Back